Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 08, 2012

Απαράδεκτη συμπεριφορά οδηγού εταιρείας security

Την Παρασκευή στις έξι περίπου το απόγευμα προσπάθησα να πάω στο Jumbo που βρίσκεται δίπλα στο Mall στο Μαρούσι για να...


αγοράσω παιχνίδια για τον βαπτιστικό μου που γιορτάζει. Ερχόμενος από Λ. Κηφισίας έστριψα αριστερά με σκοπό να κατευθυνθώ στο πίσω πάρκιν του καταστήματος. Στην γωνία με σταμάτησε ένας εργαζόμενος στην εταιρεία security GAS και μου ζήτησε με ευγενικό τρόπο να πάω το αμάξι μου δεξιότερα πίσω από ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο προκειμένου να παρκάρει στην γωνία το υπ. αρίθμ. Ι**-7015 όχημα της εταιρείας του για Χρηματαποστολή. Έκανα λοιπόν στην άκρη και τον άφησα να παρκάρει. Αντ’ αυτού οδηγός παράτησε το αμάξι ακριβώς στην γωνία του δρόμου που ήταν αρκετά στενός με αποτέλεσμα να μην υπάρχει χώρος Για να περάσουν τα αυτοκίνητα που ήταν από πίσω του και κατευθύνονταν προς την οδό Α. Παπανδρέου αλλά και εγώ να έχω κόλληση Χωρίς να μπορώ να πάω ούτε μπροστά ούτε πίσω. Κατέβηκα λοιπόν και του είπα να μετακινηθεί επειδή είναι σταθμευμένος παράνομα στην γωνία ενώ υπήρχε ήδη ένα σταματημένο μηχανάκι Δεξιότερα από αυτόν με αποτέλεσμα να έχει κλείσει τον δρόμο αλλά αυτός αναιδέστατος μου λέει ‘’δε με νοιάζει να φύγεις εσύ, εγώ πάρκαρα’’ Πίσω από αυτόν ήταν πάνω από 10 αμάξια που δεν μπορούσαν να πάνε πουθενά και άλλα τόσα προσπαθούσαν να στρίψουν πίσω από εμένα Με αποτέλεσμα να διακοπή η κυκλοφορία. Ο κύριος βέβαια ατάραχος. Δεν μπορώ να καταλάβω ούτε την νοοτροπία της εταιρείας Jumbo που αφού γνώριζε ότι θα έρθει όχημα χρηματαποστολής δεν είχες φροντίσει Ώστε να μπορέσει να σταθμεύσει κάπου που να μην ενοχλεί, ούτε την νοοτροπία του ελληνάρα οδηγού ‘’εγώ πάρκαρα και εσείς …’’ Εννοείται πως θα προβώ σε καταγγελία στην εταιρεία του καθώς έβγαλα φωτογραφίες που αποδεικνύουν το τι έγινε.



Αναγνώστης



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου