Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 07, 2016

Καταγγελία Αναγνώστη: "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση σε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας στο Ναυπλιο"

Τον τελευταίο μήνα ειδικά η κατάσταση όσο αφορά την εξυπηρέτηση στο κατάστημα...WIND στο Ναύπλιο είναι εντελώς απαράδεκτη.

3 άνθρωποι και 2 από αυτούς δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν γιατί "δεν γνώριζαν"..... άκουσον άκουσον και με έστελναν στον άντρα υπάλληλο ως πιο έμπειρο..... μόνο που μπροστά στον έν λόγω υπάλληλο περίμενε άλλη ουρά πολλών ατόμων.


Και έρχομαι να ρωτήσω ποσό δύσκολο ήταν να προχωρήσω στην ανανέωση του συμβολαίου μου.....;;

Πόση πια εμπειρία χρειάζεστε για να γίνει αυτό...;; και αν χρειάζεστε τόση εμπειρία με ποια κριτήρια σας προσλαμβάνουν για δουλειά... ;;;

Είναι τακτική τελικά τις εταιρείας (WIND) να φεύγει εκνευρισμένος ο πελάτης από το κατάστημα της ...;;;;

Η είναι τακτική του συγκεκριμένου καταστήματος να εκνευρίζει τους πελάτες με την απαράδεκτη εξυπηρέτηση ...;;; Και για ποιον λόγο αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι προσωπικό, και εμείς οι παλαιοί πελάτες πρέπει να ξαναχτισουμε σχέσης εμπιστοσύνης με το νέο προσωπικό...;;;


Ερωτήματα που θα μείνουν αναπάντητα γιατί το ίδιο κείμενο έστειλα και στα κεντρικά τις WIND όπου προφανώς με συνέδεσαν κανονικά και ούτε καν μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν.

Αλλά επειδή το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο μονοπάτι πήρα λοιπόν και εγώ την τηλεφωνική γραμμή μου και πήγα στο ΟΤΕ , ένα γνώση μου πληρώνω λίγο παραπάνω αλλά η εξυπηρέτηση που είχα στο ΓΕΡΜΑΝΟ στο Ναύπλιο ήταν άμεση γρήγορη και κατατοπιστικότατη , και πάνω από όλα ευγενέστατοι το ακριβώς αντίθετο με το κατάστημα τις WIND.

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με την εν λόγο εταιρεία και το συγκεκριμένο κατάστημα , δεν ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει πια , ποιος είναι υπεύθυνος για αυτή την κατάσταση αλλά αν ο σκοπός τους ήταν να διώχνουν πελάτες σίγουρα τον πετυχαίνουν άψογα...!!!

Αναγνώστης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου