Γίνε και εσύ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ-ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ του kataggeilte.blog στείλε και εσύ το άρθρο σου,με την φωτογραφία η το βίντεο που θέλεις και δεστο στην ροή των άρθρων του .

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2016

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΣΧΡΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Β.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ-ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟ.


ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΑΔΑΠΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ-
ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΛΑΔΑ. ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΨΗΛΑ
ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ. ΑΣ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ
ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ,
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ "
ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ
ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ
ΤΟΝ ΠΙΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ.


ΤΙ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ;

Ο Λεων ο γ,είναι ενας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον θρονο καθαρα,με την υποστηριξη των εωσφοριστων ,της "νεας " Ταξης. Ο Λεων ο γ ,μαζι με τον Εβραιο Σαρανταπηχο * από την Τιβεριαδα , είναι η αιτια για την δημιουργια του πιο θανατηφορου εμφυλιου πολεμου που γνωρισε ποτε το Ελληνικο Εθνος. H συμπαιγνια εις βαρος του Ελληνικου χριστιανικου λαου είναι τεραστια, για μια ακομη φορα. Την εποχη που είναι χαλίφης ο Γιεζιδ ο β, πηγαινουν εβραιοι και του λενε ότι είναι"προφήτες", αστρολογοι. Ειπαν λοιπον οι εβραιοι στον Γιεζιδ τον β ότι εάν ηθελε μεγαλες δοξες, εάν ηθελε να είναι χαλίφης για πολλα χρονια, η λυση είναι μονον μια. Θα επρεπε να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου,των αγιων,της Παναγιας , από ολους τους υπηκόους του χαλιφάτου.Ο Γιεζιδ ο β,τους πιστεψε, για αυτό απαγορευσε την λατρεια των ιερων εικονων από τους Χριστιανούς υπηκοους του. Λιγο αργοτερα όμως πεθανε,αντι να ζησει παρα πολλα χρονια, με μεγαλες δοξες, όπως του ειχαν προφητεψει οι εβραιοι. Στον θρονο των Ισμαηλιτών ανεβαινει ο γιος του Χαλιφη, ο Χισαμ, ο οποιος εβγαλε διαταγή να πιασουν τους εβραιους "προφήτες". Οι εβραιοι όμως προλαβαν να περασουν τα σύνορα του αγαρηνου χαλιφάτου και να διαφυγουν.Ο Ιωαννης Ζωναράς ο κορυφαιος Ιστορικος του μεσαιωνα κατά γενικη ομολογια,χαρακτηριζει τους εβραιους αυτους που πηγαν στον Ισμαηλιτη χαλιφη Γιεζιδ ως απατεωνες. Εντουτοις στην συνεχεια όμως ο Ιωαννης Ζωναράς σιωπα, σχετικα για της ενεργειες των ιδιων εβραιων,για το ιδιο θεμα. Οι Εβραιοι συνεχιζαν της "προφητειες" (δολοπλοκιες), περι καταργησεως της λατρειας των ιερων εικονων, μεχρι να βρουν το καταλληλο ατομο, να κανει πραξη τα σχεδια τους. Οι εβραιοι δεν απογοητευτηκαν,και πηγαινουν εν συνεχεια, στα Ελληνοαραβικα συνορα, σε έναν αγνωστο εκεινη την εποχη στρατιωτη τον Λεων, για να του "προφητεψουν" ότι αυτος θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας. Οταν όμως γινει αυτοκρατορας, θα τον επισκεφτουν,στην Κωνσταντινουπολη, για να του ζητησουν μια και μονον χαρη. Ο Λεων πραγματι γινεται αυτοκρατορας, οι ιδιοι εβραιοι πηγαινουν στην Βασιλευουσα να τον συναντησουν. Όταν τους δεχτηκε ο Λεων,οι εβραιοι του ειπαν ότι δεν θελουν ουτε χρηματα, ουτε παλατια ,ουτε δοξες σε ανταλαγμα που του"προφητεψαν " οτι θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας,και το μονο πραγμα που του ζητουν είναι να απαγορεψει από ολους τους Χριστιανούς της Ελληνικης(ρωμαικης)αυτοκρατοριας, την λατρεια των ιερεων εικονων του Χριστου,των Αγιων, της παναγιας. Οντος ο Λεων ο γ απαγορεψε την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου. Ο Λεων μαζι με τους εβραιους είναι η αιτια για να ξεκινησει ο φοβερότερος θρησκευτικος εμφύλιος στην ιστορια του Ελληνικου Εθνους. Ενας εμφύλιος που δεν απειλησε μονον σε θρησκευτικο επιπεδο την Χριστιανικη Ελληνικη ρωμαικη αυτοκρατορια,αλλα ελαχιστα ελειψε να διαλυσει την αυτοκρατορια σε στρατιωτικο, πολιτικο επιπεδο,για να πεσει αμαχητί στα χερια των αγαρηνων.


Σχετικα με τον Ιωαννη Ζωναρα

Είναι απολυτως απαραδεκτο αυτό που εκανε ο ιστορικος Ιωαννης Ζωναράς, ο οποιος ενώ αρχικα αποκαλει τους εβραιους "προφήτες" ως απατεωνες, όταν πηγαινουν στον χαλιφη Γιεζιδ τον β να κανουν της" προφητειες" τους. Στην συνεχεια οταν οι ιδιοι , εβραιοι, με αρχηγο τον Σαρανταπηχο,πηγαινουν να πλησιασουν τον Λεοντα,στα Ελληνοαραβικα σύνορα, ο Ζωναράς να σιωπα, χωρις να ξαναναφερει ότι είναι απατεωνες. Αυτους που λιγο πριν ο ιδιος αποκαλεσε απατεωνες μεσα στο εργο του, τωρα τους δεχεται ως "προφήτες".Φυσικα δεν γνωρίζουμε εάν δεχτηκε πιεσεις, να μην γραψει την αληθεια.

Ο Λεων ο γ ενας εντελως αγνωστος, με μηδενικες πιθανότητες, να γινει αυτοκρατορας, ανεβηκε στον Ελληνικο θρονο με την υποστηριξη των εβραιων, καθως υπηρχαν παρα πολλοι αλλοι, με πολύ μεγαλύτερες ικανότητες από αυτές του Λεων του γ. Το αντιτιμο για τον θρονο αυτό,είναι να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων, του Χριστου,των Αγιων, της Παναγιας ,κλπ. Ο εμπαιγμος γινεται ακομη μεγαλύτερος όταν ο Λεων ο γ,στο νομοθετικο του εργο εκλογη, ειχε μεσα νομο,ο οποιος ελεγε ότι η ποινη για αυτους που είναι αιρετικοι είναι θανατος. Εντουτοις ο ιδιος ο Λεων ,δημιουργησε την χειροτερη, φοβεροτερη αιρεση ολων των εποχων για την Ελληνικη(ρωμαικη)αυτοκρατορια,για το Ελληνικο Χριστιανικο εθνος.Μια αιρεση (εικονομαχια), που ειχε πολλες χιλιαδες νεκρων, εξορισμενων, βασανισμένων,αδικα διωκομενων χριστιανων εικονολατρων. Μια αιρεση που ηταν αιτια, όταν βρισκοταν εικονόφιλος Βασιλιας στον Ελληνικο ρωμαικο θρονο,τα στρατιωτικα θεματα της Μικρας Ασιας, που στην πλειοψηφια τους ηταν εικονομαχικα, για να εκδικηθουν τον βασιλια που ηταν εικονολάτρης, αφηναν τους αραβες να φτανουν μεχρι την Κωνσταντινουπολη, κανοντας σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, εντελως ανενόχλητοι,την ιδια ωρα που οι Ελληνες αυτοκρατορικοι στρατιώτες καθοταν ως θεατες σε παρελαση, μπροστα σε ολες της αραβικες επιθεσεις.

Το πιο σημαντικο είναι ότι οι βασιλιαδες που δεν ηταν απολυτα καλοι, σωστοι,οι τιμιοι, οπως ο Λεων ο γ, ο οποιος ανεβηκε στην εξουσια με τον τροπο που σας ανεφερα, απαγορεύοντας την λατρεια των ιερων Εικονων, εντούτοις μπορεσε να υπερασπιστεί την πατριδα στο ακεραιο από τους εξωτερικούς εχθρούς.

Οσο αναφορα τα πολιτικα δρωμενα του Λεων του γ, η "κορυφαια" του ενεργεια σε συνεννοηση , παντοτε με τον Σαρανταπηχο, ειτε με την αδεια του Σαρανταπηχου εάν προτιμάτε,εγινε ο διωγμος των Εβραιων της Ελληνικης(ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Τον διωγμο των εβραιων τον εκανε ο Λεων ο γ , μαζι με τον Σαρανταπηχο, για έναν και μονο λογο,για να δικαιολογησει την εικονομαχικη αιρεση που δημιουργησε,η οποια ελαχιστα ελειψε από το να καταστρεψει δια παντος την Ελληνικη Ρωμαικη αυτοκρατορια. Η ενεργεια αυτή του Λεωντα είναι σπανιοτατη , καθως οι διωγμοι κατά,των εβραιων, την εποχη του μεσαιωνα είναι, παρα πολυ σπανιο φαινομενο. Θα πρεπει να γνωρίζεται ότι σε περιπτωση που δεν ειχαν κανει οι εβραιοι με τον Λεων αυτην την θανατηφορα μαστιγα (αιρεση),την εικονομαχια,είναι απολυτα βεβαιο ότι η Ελλαδα θα βρισκοταν σε εποχη ακμης όχι επι της Μακεδονικης Δυναστείας, αλλα επι Κωνσταντινου του Πεμπτου, και της δυναστείας των Ισαυρων.

Ο Κωνσταντινος ο πέμπτος ,είναι ο πρωτος Ελληνας Βασιλιας, ο οποιος κερδισε κατά κρατος του Βουλγαρους, εστω και προσωρινα, καθως δεν τους κατεστρεψε ολοσχερος , όπως ο Ιερος Βασιλειος ο β .

Το αποτελεσμα ηταν μετα τον θανατο του Κωνσταντινου του ε, οι Βουλγαροι να συνεχισουν της τρομερες τους επιδρομες. Ηταν δε τοσο μεγαλα τα μαρτυρια των Ελλήνων ,ώστε ολοι οι Εικονολατρες χριστιανοι, πηγαν στον ταφο του Ελληνα αυτοκρατορα Κωνσταντινου του ε, και εκαναν , δεησεις, λιτανειες , λειτουργιες, παρακαλώντας τον Χριστο ,να τον επαναφερει στην ζωη να τον αναστησει, ώστε να κυνηγησει εφιππος εκ νεου τους Βουλγαρους. Όλα αυτά με το ανοιγμα του ταφου του Κωνσταντινου του ε, εγιναν επι των ημερων του αυτοκρατορα, Μιχαηλ του α .

Δυστυχως ο ιδιος αυτοκρατορας , ακουλουθησε την πολιτικη,του πατερα του για το θεμα της λατρειας των εικονων. Μαλιστα ο Κωνσταντινος ο ε,στο θεμα αυτό εδειξε πολύ μεγαλυτερο ζηλο από οποιονδηποτε άλλο αυτοκρατορα. Το 762 μ.χ.,εχουμε την πρωτη εκτελεση Ελληνα από τον βασιλια, σε εικονολατρη ,διοτι προσκυνουσε της ιερες εικονες του Χριστου ,και των Αγιων.Το 765 μ.χ.,η μεμονωμενη βια γενικευτηκε,σε πολύ ασχημο σημειο,για αυτό εχουμε τον θανατο, του εικονολατρη ηγουμενου Στεφανου,της Μονης Αυξεντιου. Τον Αυγουστο του επομενου ετους καλογεροι υποχρεωθηκαν να παρελασουν μεσα στον ιπποδρομο, ενώ τέσσερις ημερες αργοτερα 19 πολιτικοι, και σρατιωτικοι εικονολατρες αξιωματούχοι, ταπεινωθηκαν δημοσια στον ιπποδρομο, αλλοι από αυτους τυφλωθηκαν,αλλοι εκτελεστηκαν,ενώ καποιοι εξοριστηκαν. Αρχηγος μετα τον Κωνσταντινο τον ε, στους βασανισμούς, στις εκτελεσεις,στην δημοσια ταπεινωση εικονολατρων,ηταν ο στρατηγος του θεματος των Θρακησιων,ο Μιχαηλ Λαχανοδρακων. Ο Μιχαηλ,εβαζε καλογερους να κανουν γαμους με μοναχες, εκαιγε τα γενια των καλογερων,εκποιουσε της περιουσιες των μοναστηριων,εκαιγε σημαντικα χειρόγραφα.Ακομη εδινε τελεσιγραφο,σε οσους μοναχους δεν ηθελαν να παντρευτουν να σηκωθουν και να φυγουν από την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια.Για αυτό χιλαδες μοναχοι πηραν τον δρομο της εξοριας. Ακομη ο θεοφανης μας αναφερει ότι ο Κωνσταντινος, εβαλε ζωα μεσα στον ναο της αγιας Ευφημίας,ενω εκανε καποια μοναστηρια πανδοχεια, και σταβλους για τα ζωα.Στο σημειο αυτό να αναφερω ότι ο Θεοφανης ηταν με τους εικονολατρες,αλλα γενικοτερα ως χρονογαφος και εκτος των γεγονοτων της εικονομαχίας δεν θεωρείται ο πλεον αξιοπιστος χρονογραφος του μεσαιωνα. Το μονον σιγουρο είναι ότι ο Θεοφανης δεν είναι αντικειμενικος απέναντι στον Κωνσταντινο.




Με τον θανατο του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ του ε, στον θρονο ανεβηκε ,ο γιος του Λεων ο δ, ο οποιος ηταν μισος Ελληνας και μισος τουρκος (χαζαρος), καθως ο Κωνσταντινος ειχε παντρευτει μια τουρκαλα, στα πλασια των συμμαχιων του Ελληνικου κρατους. Ο Λεων ο δ, πεθανε νεος και στον θρονο ανεβηκε η συζυγος του, η Ελληνιδα Ειρηνη από την Αθηνα. Η Ελληνιδα Ειρηνη ειναι η πρωτη γυναικα που ανεβαινει στον θρονο της Ελληνικης αυτοκρατοριας του μεσαιωνα.Μολις πεθανε ο Λεων η Ειρηνη ειχε σαν πρωτο στοχο την αποκατασταση των εικονων πραγμα που πετυχε τελικα με επεισοδιακο τροπο . Όμως το κυριοτερο ηταν οτι η στιγμη δεν ηταν η καλυτερη για κατι τετοιο σε πολιτικο και στρατιωτικο τομεα. Για να πετυχει την επαναφορα λατρειας των Εικονων η Ειρηνη κρατησε μερος των Ελληνικων αυτοκρατορικων στρατιωτικων δυναμεων στην Κωνσταντινουπολη. Όλα αυτα εις βαρος της αμυνας των Ελληνικων Ανατολικων συνορων. Παρα της προσπαθειες της, η Ειρηνη δεν κατορθωσε κατα την πρωτη συνοδο (31 ιουλιου 786 μ.χ.) στους Αγιους Αποστολους ,οπου ειχε καλεσει να αναστηλωσει της Εικονες. Ο Στρατος που ηταν στο μεγαλυτερο μερος του εικονομαχικος ηταν πιστος στον εκτο κορυφαιο κατα σειρα αυτοκρατορα τον Κωνσταντινο τον Ε, για αυτο ματαιωσε τα σχεδια της Ειρηνης για αναστηλωση των εικονων. Η Ειρηνη στην προσπαθεια της να επαναφερει της ιερες εικονες εβαλε σε μεγαλο κινδυνο την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Η καταστροφη του εθνους των Ελλήνων, η απειλη της εθνικης ανεξαρτησιας, και οι ηττες απο τους αραβες που εφταναν μεχρι την Κωνσταντινουπολη σχεδον σε καθε εκστρατεια τους οπου εσφαζαν, εκαιγαν, εκλεβαν , βιαζαν, ενώ επαιρναν σκλαβες Ελληνιδες για σεξουαλικα σκευη.

Τεραστιο λαθος της Ειρήνης, που δεν ειχε υπομονη και δεν υπολογισε της αβασταχτες συμφορες που παθαιναν εξαιτιας της, οι αθωοι Ελληνες υπηκοοι. Απο την αλλη μερια το αντιπαλο δεος οι εικονομαχοι στρατηγοι και ο στρατος της Μικρας Ασιας που ηταν στην πλειοψηφια τους εικονομαχοι αποφασισαν για αντιποινα, να καθονται με την σειρα τους θεατες αφηνοντας τον χαλιφη χαρουν αρ ρασιντ να κανει ανενοχλητος παρελαση μαζι με τους αγαρηνους μεχρι την βασιλευουσα. Θυμα με ευθυνη των δυο πλευρων, ο Ελληνικος λαος. Η Βασιλλισσα δεν απογοητευεται και αποφασιζει με δολο να αποστρατευσει απο τον Ελληνικο αυτοκρατορικο στρατο τους εικονομαχους αξιωματικούς και στρατιωτες ,για να μπορεσει τελικα να επαναφερει την λατρεια των εικονων στις Εκκλησιες.Η Ειρηνη απαλαχθηκε απο τους εικονομαχους στρατιωτικους, καλωντας την Ζ Οικουμενικη συνοδο (το 787μ.χ.), οπου αποκατεστησε της ιερες εικονες των Αγιων του Χριστου. Η συνοδος της Νικαιας ηταν για την βασιλισσα Ειρηνη ενας προσωπικος θριαμβος που κοστισε ομως την ζωη πολλων χιλιαδων Ελληνων που τους εσφαξαν οι αραβες ,τους εκλεψαν ,βιασαν γυκαικες , και σκλαβωσαν γυναικες. Η Αυτοκρατειρα, δεν ηταν εβραια όπως την κατηγορουν, διοτι εάν ηταν δεν θα απακαταστουσε της εικονες του Χριστου και των αγιων. Λιγα χρονια μετα τον θανατο της Ειρήνης ,ξεκινα η β φαση της εικονομαχίας.


ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ

ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ Ο ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑΠΗΧΥΣ Ο

ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ.

Το μονον βεβαιο είναι ότι η εικονομαχια στρεφοταν εναντια στον 820 κανονα της εν τρουλο συνοδου.Η Ελλαδα επειδή ειχε παρα πολύ ισχυρο, το πιο ισχυρο υποβαθρο του κοσμου για τους Ελληνες σε ηθικο, πνευματικο, στρατιωτικο επιπεδο, ένα υποβαθρο το οποιο αντλουσε απο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο, και τον Χριστιανισμο, και την σωστη ηθικη ζωη χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Για αυτό μπορεσαν

να αντεξουν έναν ακομη θανατηφορο εμποδιο για το Ελληνικο (ρωμαικο) αυτοκρατορικο εθνος. Δεν υπηρχε λοιπον χωρος για καποια βαρυτερη συνωμοσια ειτε από τον Λεων, ειτε από οποιoνδηποτε άλλο.

Το πιο σημαντικο είναι ότι οι βασιλιαδες που δεν ηταν απολυτα καλοι, σωστοι,οι τιμιοι, οπως ο Λεων ο γ, ο οποιος ανεβηκε στην εξουσια με τον τροπο που σας ανεφερα, απαγορεύοντας την λατρεια των ιερων Εικονων, εντούτοις μπορεσε να υπερασπιστεί την πατριδα στο ακεραιο από τους εξωτερικούς εχθρούς.

Ειναι δεδομενο ότι σε κάθε εποχη οι νεοταξιτες δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα στελνωντας διαφορους λαους εναντιον μας όπως περσες, ρωμαιους,γοτθους, ουννους, οστρογοτθους, βησιγοτθους, φραγκους, Βανδαλους, Νορμανδούς, Λογγοβαργους, Γερμανικα φυλα, Βουλγαρους, Κουμανους, πετσενεγους, Ογουζους, ουγγρους ,χαζαρους, Σελτζουκους Τουρκικα φυλα. Ρωσους ,σλαβους, Αβαρους, Αγαρηνούς Αραβες, και εκατοντάδες αλλους λαους .Ταυτοχρονα σε κάθε εποχη μαζι με τους πολεμους , μας πολεμουσαν και σε πνευματικο, ηθικο επιπεδο, δημιουργώντας διαφορες αιρεσεις.Πραγμα που είναι πολύ πιο επικινδυνο από έναν αιματηρο πολεμο η από αιματηρους πολεμους.



ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΟΡΤΑΖΕΙ

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ

ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ

ΕΠΟΧΩΝ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ

ΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ-ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ

ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ

ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ

ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.

ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Η

ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ

ΤΟΥ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, ΑΚΟΜΗ

ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΕΚΤΑΝΕΣ ΚΑΙ

ΟΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΕΙΧΑΝ

ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ

ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ

ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΣΟΥΝ ΕΙΣ

ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ

ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.



ΘΕΟΔΩΡΑ.


Η γυναικα του εικονομαχου αυτοκρατορα Θεοφιλου, η αυτοκρατειρα Θεοδωρα, αποκατεστησε την λατρεια των ιερων εικονων. Με αυτην την ενεργεια της η Θεοδωρα , εβαλε τελος στον πιο επικινδυνο και αιματηρο εμφυλιο ολων των εποχων για την Ελλαδα. Η αυτοκρατειρα με αυτόν τον τροπο ανοιξε τον δρομο, στην Μακεδονικη δυναστεια, για την β φαση ακμης της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Η θεοδωρα προσφερε τεραστια , υπηρεσια , με την ενεργεια της αυτή στο Ελληνικο εθνος.


Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο κοσμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος. Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων αναδομηση-μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Οι Φιλόσοφοι, που εικονίζονται συχνα στους Χριστιανικους ναους μας, ειναι ενας δειγμα καταξιωσεως της γνησιας Ελληνικης Φιλοσοφιας. Όλα αυτά μεχρι να ερθει ο Ιησους. Ο Χριστος δεν μας γλυτωσε μονον από το απολυτο ηθικο, πνευματικο σκοτος, δεν μας εσωσε μονον από την αμαρτια, δεν μας διδαξε μονον την αγαπη, αλλα ηταν η αιτια να αναστηθει ο νεκρος αρχαιος Ελληνικος κοσμος των μονοθειστων αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων. Ο Χριστος εγινε η αιτια σωτηριας του Ελληνικου λαου, από την σκλαβια των αρχαιων ρωμαιων, και τον σταδιακο αφανισμο στο περασμα των αιωνων. Επισης ο Σωτηρας Χριστος ηταν αιτια να σωθει η ετοιμοθανατη από το εωσφορικο δωδεκαθεο, ρωμαικη αυτοκρατορια, η οποια ειχε σαπισει σε ηθικο,σε πνευματικο επιπεδο, και η οποια θα ειχε ακριβως το ιδιο τελος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο. τον οποιο εξαφανισε από προσωπου γης, το εωσφορικο δωδεκαθεο. Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια, ο Ελληνισμος, οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα, ηθικα μεσω του χριστιανισμου, της ηθικης ζωης και των χρηστων ηθων. Ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος σαπισε πνευματικα, ηθικα, πολιτικα, στρατιωτικα, από το εωσφορικο δωδεκαθεο.

ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ.

Οι Δωδεκαθειστες με το που ηρθαν στην Ελλαδα δεν άφησαν τιποτε ορθιο. Κατεδάφισαν τα ιερά, εξαφάνισαν τις πολεις, ξεθεμελιωσαν τα καστρα, κατεστρεψαν τον πολιτισμο,των αρχαιων Ελληνων. Οι ατυχοι Ελληνες οι οποιοι επεζησαν απο της σφαγες των εωφσοριστων, εγιναν δουλοι, οπως για παραδειγμα οι ειλωτες της Λακωνικης, οι Πενέστες στην Θεσσαλία. Επισης ειχαμε τους Αφαμιώτας στην Κρήτη και πολλους αλλους σε διαφορα μερη της Ελληνικης επικρατειας.

Οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου όταν εγκαταστάθηκαν στον Ελληνικο χωρο, και ενώ προηγουμενος ειχαν τελειωσει με την γενοκτονια των Ελληνων, εδραιωσαν την βάρβαρη- εωσφορικη τους θρησκεία. Το χειρότερο από όλα, για τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο, είναι ότι επέβαλαν την θρησκεία τους, το δωδεκάθεο, που δεν είναι τίποτε άλλο από την λατρεία του εωσφορου των ανωτερων-κατωτερων δαιμονων.

Τρομερη γενοκτονία προξενησαν για αιώνες στην Ελλάδα οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσος και υιοθετήθηκε ως γιος του Δία.

Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με
τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα. Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα. Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα.

Οι μαινάδες ηταν οι εκστασιασμένες πορνες του μέθυσου δαιμονικού Διόνυσου, οι οποίες έτρεχαν τις νύχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα άτυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους άνδρες που τύχαινε να συναντήσουν. Μεταξυ αλλων Αναφέρεται ότι κατασπάραξαν και έφαγαν τον Ορφέα. Επίσης οι λάτρεις του Διονύσου ήταν υποχρεωμένοι να παίρνουν μέρος στα εμετικά «ιερά όργια». Διέπρατταν, στις αισχρές διονυσιακές εορτές ανείπωτες ηθικές αθλιότητες. Η κάθε γυναίκα, έγγαμη ή μη, ήταν υποχρεωμένη στο όνομα του θεού, να ανεχτεί τις σεξουαλικές βρωμερές και διεστραμμένες ορέξεις του κάθε εωσφοριστη του δωδεκαθεου. Οι βιασμοί γυναικών και η άσκηση κάθε είδους βίας κατά τη διάρκεια των εορτών όχι μόνο δε θεωρούνταν έγκλημα, αλλά τρόπος λατρείας του μέθυσου και εωσφορικου "θεου". Η "ιερή" πορνεία επίσης ήταν λατρευτική απαίτηση των δαιμονων. Χιλιάδες δυστυχες νεες Ελληνιδες κλείνονταν, χωρίς τη θέλησή τους, στους δαιμονικούς ναούς της Αφροδίτης και "ιερουργούσαν" τη δαιμονικη θεά με το σώμα τους, επιφέροντας τεράστια κέρδη στους ιερείς μαστροπους της θεάς. Αυτό γινόταν ’σεόλη την αρχαιότητα, με αποκορύφωμα στους κλασσικούς και ελληνιστικούς χρόνους. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την ιερή πορνεία στην αρχαία Ελλάδα (Ιστορ. Ι,199). Επίσης ο Στράβων διασώζει την εξής χαρακτηριστική πληροφορία για την ιερή πορνεία στην Κόρινθο: Το ιερό της Αφροδίτης «ούτω πλούσιον υπήρξεν, ώστε πλείους ή χιλίας ιεροδούλους εκέκτητο εταίρας» (Στράβ. 378)

Μια μικρή εικόνα αυτης της τρομερης γενοκτονιας μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του "Βάκχες".

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΕΜΦΥΛΙΩΝ ΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ
ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.


Η ιστορια της αρχαιας Ελλαδας αποτελουσε δυστυχως ενα συνεχές θέατρο πολεμικων συγκρουσεων-εμφύλιων σπαραγμών. Ουδέποτε υπήρξε απολυτη ειρηνη και συμφιλίωση στον Ελλαδικό χώρο. Αβυσσαλέο και αγεφύρωτο μίσος κυριαρχουσε αναμεσα στις περισσοτερες πολεις – κρατη . Ορισμενες απο αυτες υπηρχαν μονον για να πολεμουν, όπως η στρατοκρατικη Σπαρτη, στην οποια οι πολιτες ήταν ισόβιοι ενεργοι στρατιωτες, ορκισμενοι να σπερνουν τον ολεθρο στους άλλους Ελληνες.
Από το 1519 π.χ., με τον ερχομο των αλλοδαπών σκλαβων από την Αιγυπτο, οι οποιοι επεβαλαν δια της βιας το εωσφορικο δωδεκαθεο, ξεκινα αμεσως η αντιστροφη μετρηση, για την καταστροφή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου. Σε τραγικη κατασταση παρακμης, οι αρχαιοι Ελληνες, πλην των Αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, Σοφιστών, επιστημόνων, και μερικων γνησιων Ελλήνων, ολοι οι υπολοιποι, δηλαδή ένα μεγαλο μερος του λαου, ειχε ξεπεσει στον εωσφορισμο. Στην αρχαια Ελλαδα προς τμην των εωσφορικών "θεων" είχαμε σεξουαλικες ανωμαλίες , οργια, σεξ με τα του ιδιου φυλου, παιδεραστιες, αιμομιξιες, ανθρωποθυσιες, φαγωμα των θυσιασμένων. Ακομη είχαμε θυσιες νεων αγοριων, νεων κοριτσιων κάθε χρονο σε ετησια βαση στους δαιμονικούς "θεους". Επισης οσα νεα αγορια και κορίτσια γλυτωναν από της ανθρωποθυσίες, τα αγορια τα ευνουχιζαν προς τιμην της δαιμονικης Αρτέμιδος, προς τιμην της δαιμονικης Κυβελης, για να γονιμοποιησουν την γη, να εχει μεγαλη καρποφορια.

O βασικος σκοπος των εωσφοριστων ειναι να χτυπηθει ο Χριστος-Χριστιανισμος με καθε τρόπο. Αυτη είναι η κυρια αιτια της ιστορικης παραποιησης από τους σατανιστες νοσταλγούς των αρχαίων δαιμονων και της πρωτογονης δεισιδαιμονιας,η οποια μαστιζε ανηλεως τις αρχαιες κοινωνιες.


Μεταξυ αλλων οι αλλοδαποι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, εκτος από τα ονόματα των δαιμονων τα οποια αλλαξαν σε Ελληνικα ώστε να είναι οικια στους Ελληνες (Ηρόδοτος Ευτερπη), μαζι με τον τιτλο
του μαυρου μαγου στους δαιμονικούς ιερεις, εδιναν και τον τιτλο του Ελλαδαρχη.


Η ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ.
ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ.


Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους
Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν "αποκηρυσσαν" τον Ελληνισμό ως παγανισμο
θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και
ως Ελληνικό πολιτισμό.
Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους
συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν
απόλυτη συνείδηση σχετικα με το όνομαΈλλην,
για αυτό διαμαρτύρονται προς τον εωσφοριστη
Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες
τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται μονον με το εωσφορικο δωδεκαθεο.
Ηταν κατ ουσια οι πατερες της εκκλησιας στο ιδιο μηκος κυματος με τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους, Σοφιστες, ιστορικους, ποιητες κλπ, οι
οποιοι απεριπταν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο
εωσφορικο, αστειο και αναξιο αναξιο του αρχαιου
Ελληνικου πολιτισμου. Αποτέλεσμα ολων αυτων των αποψεων ηταν φυσικα να μην αποδέχονται την καπηλεια-ταυτιση του ονοματος Ελλην , από τους εωσφοριστες αρχιερείς του δωδεκαθεου.
Η ορθοδοξία, δεν απορρίπτει την αρχαία Ελληνική,
γραμματεια αλλα απορριπτει μονο το εωσφορικο
δωδεκαθεο. Ο Ελληνικός πολιτισμος παρεμεινε παντοτε το θεμελιο της πνευματικης των Ελλήνων του μεσαιωνα. Η Ελληνική φιλοσοφία, η Ελληνική ιστοριογραφια και ποιηση αποτελούν το μορφωτικό αγαθό-παθος ολων των ευσεβών Ελλήνων χριστιανων του μεσαιωνα.


Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.



ΑΚΟΜΗ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ
ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ
(13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1204 Μ.Χ.), ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ
ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝ ΤΟ
ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ
ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ.
ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΡΩΜΑΙΟΣ, ΡΩΜΙΟΙ,
ΡΩΜΑΙΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ, ΗΤΑΝ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ,
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ
ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ
ΜΕΣΑΙΩΝΑ.


Ξυπνήστε ρε: ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ




ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ
Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.


Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής,δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο πολιτισμο.
Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο απο ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.
Ακομη οι Ελληνες χριστιανοι ηταν καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.


ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ
ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΛΛΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου