Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 24, 2017

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙA ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΕΡΒΙΣ PLAISIO

Γειά σας,

Στις 10/3/2017 (βράδι) αγόρασα από το stock house της ΠΛΑΙΣΙΟ στη Μεταμόρφωση ένα κινητό τηλέφωνο Microsoft Lumia 950 xl dual, ανακατασκευασμένο, με εγγύηση 6 μηνών από την αντιπροσωπεία. 
Στις 14/3/2017 (πρωί), το πήγα στο service της ΠΛΑΙΣΙΟ στη ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ διότι το τηλέφωνο μετά από την τρίτη φόρτισή του, παρουσίασε 5-7 φωτεινά pixels στη οθόνη του, τα οποία πολύ γρήγορα έγιναν κάθετες γραμμές!! 
Εκεί λοιπόν μου είπαν ότι ευθύνομαι εγώ (!!!) γιατί πίεσα την οθόνη του κινητού υπερβολικά (!!!). Τους εξήγησα ότι δεν συνέβη κάτι τέτοιο από πλευράς μου και ότι αυτό το ελάττωμα παρουσιάστηκε μετά από ολοκλήρωση φόρτισης. 

Δεν δέχτηκαν καμία εξήγηση από μέρους μου και συμπλήρωσαν ένα δελτίο επισκευής προς τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή (ARVATO στη Λ. Κηφισού), με την ένδειξη "ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ" (!!!) αυθαίρετα χωρίς να δεχτούν καμία εξήγηση από μέρους μoυ. Να σημειώσω εδώ ότι το τηλέφωνο διαθέτει gorilla glass 4, και φυσικά η οθόνη εξωτερικά είναι σε άψογη κατάσταση καθώς και η υπόλοιπη συσκευή (καπάκι κλπ.). 

Πήρα φωτογραφία του κινητού μαζί με την εντολή επισκευής και επιπλέον υπέγραψα στο δελτίο επισκευής "ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΠΑΝΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ". 

Παράλληλα δε, μέσω της ιστοσελίδας της Microsoft επικοινώνησα με την εταιρία ΒΧ2 που υποστηρίζει διεθνώς τεχνικά την Microsoft ανέφερα το πρόβλημα, και ανακάλυψα ότι η συγκεκριμένη συσκευή έχει εγγύηση μέχρι τις 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017, εξήγησα ακριβώς αυτά που αναφέρω εδώ, και μου έδωσαν ένα CASE NUMBER και ένα REQUEST NUMBER. Με ενημέρωσαν ότι καλύπτομαι από εγγύηση, θα επικοινωνήσουν οι ίδιοι με την ARVATO και ότι η εταιρία ARVATO θα επικοινωνήσει μαζί μου μέσω e-mail για να με ενημερώσει σχετικά. 

Σήμερα λοιπόν, 24 Μαρτίου 2017, ενημερώθηκα ότι η Β2Χ ζήτησε και πήρε το κινητό μου από την ARVATO, το κινητό είναι στην Ουγγαρία (επισκευαστικό κέντρο της Β2Χ) και επικοινώνησα με την ίδια την Β2Χ. Μου ανέφεραν ότι το κινητό επισκευάζεται ΔΩΡΕΑΝ και θα μου αποσταλεί μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή του μέσω της ARVATO-ΠΛΑΙΣΙΟ.

Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!!



Αναγνωστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου