Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 21, 2017

Καταγγελία : "Αυτή είναι η χειρότερη εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας... Με αποδείξεις"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Φτάνω στο σημείο να κάνω αυτή την καταγγελία διότι έχω υποστεί πολύ μεγάλη ταλαιπωρία από την... WIND σε τέτοιο βαθμό που πιστεύω ότι κάτι προσωπικό έχουν μαζί μου μη μπορώντας να πιστέψω ότι αυτό που έπαθα εγώ , συμβαίνει με όλους τους υποψήφιους πελάτες της . Ότι αναφέρω είναι αληθή και αποδεικνύονται από γραπτά στοιχεία και προκαλώ την WIND να με βγάλει ψεύτη αν υπερβάλω .

¨Έκανα αίτηση στην WIND για έναν νέο σταθερό αριθμό στο σπίτι μου στις 4-11-2016 . Κατά την αίτηση μου υποσχέθηκαν προφορικά ότι θα είχα την νέα γραμμή στην οικία μου σε 10 ημέρες . Στις 14-11-2016 ήρθε το πρώτο μήνυμα στο κινητό μου ότι η αίτηση έχει καταχωρηθεί και ότι θα ειδοποιηθώ. Αφού περάσανε άλλες δυο εβδομάδες άρχισα να ενοχλώ στο κατάστημα να μάθω ποια είναι η τύχη της αίτησης μου . Ένα δεύτερο μήνυμα ήρθε στο κινητό μου στις 29-11-16 ότι η εκτιμώμενη ημερομηνία σύνδεσης είναι στις 6-12-2016 . Με δεύτερο μήνυμα με ενημερώνανε ότι θα έπρεπε να είμαι εκεί ώστε να έχει πρόσβαση ο τεχνικός για την σύνδεση .

Βέβαια ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ και ούτε είχα κάποια ενημέρωση για την τύχη του . ¨Έπρεπε να επικοινωνήσω εγώ με την εταιρεία στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών για να ρωτήσω γιατί δεν πραγματοποιήθηκε το ραντεβού . Μου ανέφεραν ένα πρόβλημα τεχνικής φύσης και είπαν ότι θα με έπαιρνε τηλέφωνο ο τεχνικός για το νέο ραντεβού .

Γιατί δεν ασχολήθηκε κανείς να ενημερώσει τον πελάτη ότι το ραντεβού δεν θα γίνει; Σκεφτήκανε ότι κάποιο «γαϊδούρι» περιμένει; Μάλλον δεν τους ενδιέφερε .

Η επικοινωνία από τον τεχνικό και η πολύ αναμενόμενη σύνδεση έγινε στις 20-12-2016 !!! αφού βέβαια ξαναενόχλησα εγώ κι άλλες φορές .

Η σύνδεση έγινε για έναν και μόνο λόγο . Αποκλειστικά για το internet και όχι για τηλεφωνία . Αν κοιτάξει κάποιος την καρτέλα μου θα δει ότι μέχρι και σήμερα έχουν γίνει 6-7 τηλεφωνήματα και αυτά για δοκιμή .

Από την πρώτη μέρα σύνδεσης δεν είχα internet . Τα πρωινά ήταν κακό και το απόγευμα προς το βραδάκι ανύπαρκτο !
Από την επόμενη ημέρα 21-12-2016 έδωσα βλάβη στο αρμόδιο τμήμα ότι δεν έχω τις υπηρεσίες τις οποίες ζήτησα .

Το πρώτο μήνυμα ήρθε στο κινητό μου στις 22-11-2016 ότι θα επισκεφτεί τεχνικός το χώρο μου στις 23-12-2016 για εργασίες . Ο τεχνικός αυτός δεν ήρθε ποτέ .!!! Νέο μήνυμα στις 23-12-2016 ότι ο τεχνικός θα έρθει στις 27-12-2016 . Ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ !!!. Να μη σας κουράζω μέχρι και τις 11-1-2017 καθημερινά μου ερχόταν ένα μήνυμα πως ο τεχνικός θα ερχόταν την επόμενη (συνολικά γύρω στα 15 μηνύματα) και εγώ βέβαια γνώριζα ότι απλά με κοροϊδεύουν . Το άφησα να εξελιχθεί να δω που θα πάει . Βέβαια τις πρώτες φορές το «γαϊδούρι» περίμενε . Μετά κατάλαβα ότι δεν έχω να κάνω με σοβαρή εταιρεία και ασχολήθηκα με τις δικές μου δουλειές .

Μετά τις 12-1-2017 δεν ήρθε άλλο μήνυμα στο κινητό αλλά ούτε και τεχνικός εμφανίστηκε ποτέ . Το μόνο που ήρθε ήταν ο λογαριασμός πως όφειλα δυο μηνιάτικα .

¨Έγινα έξω φρενών γιατί με χρεώνανε όλο τον Δεκέμβριο που δεν με είχαν καν συνδέσει .

¨Έγινα έξω φρενών γιατί θέλανε να πληρώσω για κάτι που δεν μου έχουν παραδώσει ακόμα και με κοροϊδεύουν τόσο καιρό .

¨Έγινα έξω φρενών γιατί το τμήμα έκδοσης λογαριασμών δουλεύει στην εντέλεια σε αντίθετα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που είναι ανύπαρκτο .

Ναι αλλά σε κάθε πολιτισμένη χώρα πρέπει να δουλεύει πρώτα άψογα το δεύτερο τμήμα για να μπορεί μετά το πρώτο τμήμα να ζητήσει από τον πελάτη να πληρώσει . ¨Η δεν ήμαστε σε πολιτισμένη χώρα ή έχω κάνει ένα λάθος και δεν έχω βρει μια σωστή εταιρεία .

Στις 24-1-2017 έστειλα ένα e-mail παραπόνων στην WIND , ανέφερα το ιστορικό της ταλαιπωρίας μου για τις παροχές που δεν έχω και τον απαράδεκτο λογαριασμό που μου ζητήσανε .

Δεν έλαβα κάποιο μήνυμα απάντησης για το αίτημα μου αλλά άρχισαν τα καθημερινά μηνύματα στο κινητό πως αν δεν εξοφλήσω το λογαριασμό θα γίνει φραγή εισερχομένων κλήσεων . Ξαναέδωσα βλάβη στις 28-1-2017 και από τις 1-2-2017 άρχισαν πάλι τα μηνύματα στο κινητό ότι θα έρθει τεχνικός την επόμενη ημέρα , ανακατεμένα με τα μηνύματα που με καλούσαν να εξοφλήσω τις οφειλές .

Κάποια στιγμή μου ήρθε ένα μήνυμα ότι η βλάβη εντοπίστηκε στον βρόχο (τηλεφωνικό καλώδιο) και πως θα ενημερωθώ εντός 24 ωρών .

Σιγά μήπως και σας πιστέψω , σκέφτηκα , και έτσι κι έγινε κανείς δεν με ενημέρωσε .

Μετά από μερικές ημέρες όμως με πήρε μια κοπέλα στο τηλέφωνο και μου είπε ότι στάλθηκε τεχνικός την προηγούμενη ημέρα στον χώρο μου προσπάθησε να διορθώσει την βλάβη αλλά δεν τα κατάφερε γιατί ήταν κλειστή η είσοδος της πολυκατοικίας ώστε να πάει στον κατανεμητή .

Την «στόλισα» κανονικά . Για ποιο λόγο (μιας και μου έχουν γεμίσει το κινητό με παλαιότερα μηνύματα για ραντεβού ότι θα έρθουν ), δεν έκαναν τον κόπο αυτή την φορά να με ενημερώσουν ή να με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός πως θα με επισκεφτεί . Και για ποια πολυκατοικία μου αναφέρετε ; και ποιόν κατανεμητή που είναι κλειδωμένος; . Εγώ μένω σε μονοκατοικία ο κατανεμητής είναι ένα κουτάκι που είναι έξω από την είσοδο μου και η πόρτα για να μπείτε στην αυλή είναι 24 ώρες το 24ωρο ανοικτή !!!!!!

Η κοπέλα σάστισε διότι την έλεγα ψεύτρα .Μου είπε πως απλά διάβαζε την αναφορά του τεχνικού και της απάντησα πως είναι ψεύτες και αυτή και ο τεχνικός και ολόκληρη η WIND . Και κατέληξα ρωτώντας την , πως έχω δώσει μια βλάβη από τις 21-12-2016 , πότε WIND σκοπεύει να δώσει λύση ;

Μου απάντησε πως θα συνεννοηθεί και θα με πάρει αλλά μέχρι και τώρα που καταγράφω αυτά τα γεγονότα δεν έχω κάποια ενημέρωση .

Στις 17-2-2017 έκανα δυο κινήσεις .

Πρώτα έστειλα ένα FAX σε δυο νούμερα της WIND στο 210510001 και στο 2105100900 που ανέφερα όλη την ταλαιπωρία , το ότι δεν έχουν ανταποκριθεί σε αυτά που ζήτησα στην αρχική σύνδεση μου και ζήταγα να μου καταργήσουν την γραμμή αζημίως σαν απαράδεκτη . Ζητούσα να μου απαντήσουν γραπτώς στο e-mail μου .

Ζήτησα με αίτηση να αναβαθμιστεί η γραμμή σε VDSL που έχει μεγαλύτερες ταχύτητες (σύμφωνα με γνώμη τεχνικού) και μήπως έτσι θα έχω τελικά την πολυπόθητη σύνδεση internet.

Παράλληλα στις 23-2-2017 λαμβάνω ένα e-mail με αναθεωρημένο λογαριασμό μάλλον από το e-mail παραπόνων που είχα στείλει πριν ένα μήνα . Σε όποιον κι αν τον έδειξα κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει την λογική πως προέκυψε η έκπτωση που μου έκαναν . Και πάλι όμως για έναν μήνα σύνδεσης μου ζήταγαν να καταβάλω ένα και μισό μηνιάτικο . Πήγα και πλήρωσα τον λογαριασμό αλλά μάλλον δεν έκανα καλά καθώς δεν έχω internet εδώ και πολλές ημέρες .

Στις 28-2-2017 έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό να βάλω κάποια στοιχεία ώστε να ρυθμίσω το router VDSL . Θεώρησα ότι η γραμμή έχει αναβαθμιστεί και προσπάθησα να συνδεθώ . Η σύνδεση ήταν αδύνατη . Έδωσα δύο τρείς μέρες χρόνο και ξαναπροσπάθησα . Η σύνδεση ήταν αδύνατη .

Στις 3-3-2017 πήρα άλλη μια φορά τηλέφωνο για να δηλώσω βλάβη . Ο νεαρός στην άλλη άκρη της γραμμής μου δήλωσε ότι δεν έχω internet διότι δεν έχω παραλάβει το νέο router για την VDSL σύνδεση που είχα ζητήσει . Όταν έκανα την αίτηση για VDSL δεν με ενημέρωσαν ότι θα παραλάβω κάποιο router αλλά μου είπαν ότι αν το υπάρχον router είναι « όρθιο » , τότε κάνει για την VDSL σύνδεση . Ο νεαρός στις βλάβες με ενημέρωσε ότι κάποιος courier είχε έρθει κάποια στιγμή στο σπίτι μου και αφού δεν με βρήκε επέστρεψε το router πίσω στη WIND .

Θέλω να μου πείτε ποια σοβαρή εταιρεία συμπεριφέρεται έτσι;

Μάλλον καμία.

Γιατί δεν ενημερώθηκα ότι πρέπει να παραλάβω ένα νέο router ;

Γιατί δεν το παρέλαβα την στιγμή που έκανα την αίτηση και το κουβαλάει κάποιος courier που ψάχνει εκ των υστέρων να με βρει ;

Γιατί αυτός ο courier που έχει εντολή να παραδώσει αυτό το router σε ένα σπίτι δεν ειδοποιεί ότι θα πάει να τον περιμένουμε ;

Γιατί αφού απέτυχε η παράδοση του router από μέρους της WIND δεν ειδοποιεί τον πελάτη να πάω να το παραλάβω .

Γιατί αυτή η «εταιρεία WIND» αφήνει στην τύχη του τον πελάτη και περιμένει να ενημερωθεί επειδή « έτυχε » και πήρε να δηλώσει τη βλάβη;

Αφού με ενημέρωσε ο νεαρός στις βλάβες για το τι είχε συμβεί και αφού δεν μπορούσε όπως είπε να απαντήσει στα ερωτήματα που του έθεσα με ενημέρωσε ότι θα έστελνε νέο courier να έρθει να με βρει . Του έδωσα τη διεύθυνση της εργασίας και μου υποσχέθηκε πως ο courier θα ερχόταν την Τετάρτη 8-3-2017 να μου παραδώσει το router . Πριν όμως τον ενημέρωσα πως θα με βόλευε να πάω στο κατάστημα της WIND που πληρώνω να το παραλάβω από εκεί . Μου δήλωσε ότι αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει και ότι το router θα πρέπει να παραδοθεί από courier στα χέρια μου . Η Τετάρτη πέρασε , κανείς δεν ήρθε . Μέχρι σήμερα δεν με έχει ενημερώσει κανείς τι γίνεται με αυτό το ρημάδι το router .

Και συνεχίζω να έχω απορίες που πηγάζουν από την ανικανότητα της εν λόγω «εταιρείας» .

Γιατί να μην μπορώ να παραλάβω το router από το κατάστημα WIND που συνεργάζομαι ;

Γιατί με κοροϊδεύουν ότι δήθεν έχουν στείλει έναν courier να μου παραδώσει αυτό το router ; Μήπως και την πρώτη φορά που είπαν ότι ήρθε σπίτι μου , μου λένε ψέματα ;

Κοντεύει να περάσει ένας μήνας που από υπαιτιότητα της WIND δεν έχω τις παροχές που έχω ζητήσει . Είμαι σίγουρος ότι θα με χρεώσουν γι αυτόν τον μήνα όπως έκαναν και στην αρχική σύνδεση

Γιατί όταν έχετε έναν πελάτη που σας δίνει τόσες ευκαιρείς να παραμείνει πελάτης σας , κάνετε τα πάντα για να τον διώξετε και αφού φύγει , έχετε προσλάβει ανθρώπους που επικοινωνούν μαζί του για να γυρίσει πίσω προσφέροντας δελεαστικές παροχές ;

Στο site της WIND σε παραθέτει να σκεφτείς ότι έχεις επισκεφτεί μια σύγχρονη και οργανωμένη εταιρεία . Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική . Διαπίστωσα ότι η WIND είναι ένα άδειο κουφάρι χωρίς περιεχόμενο που μου θύμισε τον ΟΤΕ την δεκαετία του΄80 που έπρεπε να έχεις μέσον να κάνεις μια σύνδεση και στην καλλίτερη των περιπτώσεων να περιμένεις και 3 μήνες .

Η δράση αυτής της «εταιρείας» πηγαίνει τη χώρα μας δεκαετίες πίσω . Με αυτή την ιστορία ελπίζω να ενδιαφερθεί κάποιος να βάλει ένα φρένο στην ανεξέλεγκτη πορεία της που σαν σκοπό έχει όχι την τηλεπικοινωνία των πολιτών αλλά την ταλαιπωρία τους.


Αριθμός ανύπαρκτης σύνδεσης 21141*****


Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου