Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 13, 2017

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΙ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΥΕΙ! «Μη σκοτώσεις τη μαμά μου» φώναζαν τα παιδιά στη φόνισσα! – Το χρονικό της δολοφονίας



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Το πρωί της Τετάρτης άρχισε να ξετυλίγεται στην αίθουσα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας ενός μοιραίου ερωτικού τριγώνου το οποίο οδήγησε σε ένα έγκλημα που συγκλόνισε το πανελλήνιο .Στο εδώλιο κάθεται η 27χρονη αποκαλούμενη «φόνισσα» του Κορωπίου η οποία πέρσι τον Αύγουστο αφαίρεσε τη ζωή της εν διαστάσει συζύγου του συντρόφου της.


Η ακροαματική διαδικασία άρχισε με την κατάθεση της αδελφής του θύματος, Έλλης Πασπαλά η οποία έχει αναλάβει τη φροντίδα των παιδιών της αδελφής της, μπροστά στα μάτια των οποίων εκτυλίχθηκε το έγκλημα. Η αδελφή του θύματος μίλησε στην κατάθεσή της για την κατάσταση που βρίσκονται τα παιδιά σήμερα. «Ο μικρός βλέπει εφιάλτες και ξυπνάει φωνάζοντας «μην σκοτώνεις τη μαμά μου». Έχουν μείνει από μάνα και από πατέρα… Η ερωμένη σκότωσε τη σύζυγο. Αυτά ούτε στις αμερικανικές ταινίες δεν συμβαίνουν» τόνισε στη κατάθεση της.

Η αδελφή του θύματος συγκλονισμένη -μέχρι και σήμερα- από το έγκλημα, περιέγραψε τις αφηγήσεις των παιδιών για το φόνο, μπροστά στα μάτια των οποίων έγιναν όλα. «Τα παιδιά εκείνη την ώρα έτρωγαν σουβλάκια και η αδελφή μου πότιζε όταν, όπως μου είπαν, την άκουσαν να φωνάζει «φύγε από το σπίτι μου , βοήθεια». Τα παιδιά έτρεξαν και είδαν την κατηγορούμενη να χτυπά με το μαχαίρι τη μητέρα τους. Την είχε πιάσει από τα μαλλιά για να βάλει το μαχαίρι στο λαιμό της. «Μην σκοτώνεις τη μαμά μου» φώναξε ο μικρός και η 27χρονη απάντησε, όπως μου περιέγραψε, «είναι εμπόδιο»» κατέθεσε η μάρτυρας η οποία στη συνέχεια είπε πως τα παιδιά έπεσαν πάνω στην 27χρονη για να την σταματήσουν.

«Έπεσαν πάνω της τα παιδιά αλλά ήταν τέτοια η μανία της που ξαναχτύπησε την αδελφή μου. Το παιδί της πέταξε το σουβλάκι που κρατούσε στα χέρια του. Η αδελφή μου ήταν στα γόνατα και η κατηγορούμενη από πάνω της και τη χτυπούσε. Τα παιδιά προσπαθούσαν να της πάρουν το μαχαίρι από τα χέρια. Τελικά, ο μικρός κατάφερε να της πάρει το μαχαίρι από τα χέρια και να το πετάξει στο διπλανό οικόπεδο».

Η μάρτυρας ανέφερε πως από τις φωνές και τα ουρλιαχτά έφτασε στο σπίτι ο πρώην γαμπρός της και χαστούκισε την κατηγορούμενη που ήταν εκτός εαυτού για να σταματήσει. «Είχε χτυπήσει και τον μικρό στο γόνατο. Πιστεύω ότι τα παιδιά γλύτωσαν από τύχη. Ήταν τυχερά μέσα στην ατυχία τους…» είπε η γυναίκα στο δικαστήριο με δάκρυα στα μάτια.

Η μάρτυρας υποστήριξε πως την ώρα του φονικού δέχτηκε τηλεφώνημα από τα παιδιά και άκουσε την αδελφή της να φωνάζει «βοήθεια, βοήθεια, τρέξτε στον πατέρα σας» και τα παιδιά να φωνάζουν «μην σκοτώνεις τη μαμά μου». «Όπως μάθαμε αργότερα η κατηγορούμενη, λίγο πριν πάει στην αδελφή μου, είχε τσακωθεί με τον πρώην γαμπρό μου, τον οποίο είχε επισκεφθεί στο συνεργείο του περίπου 80 μέτρα μακριά από το σπίτι. Τα παιδιά μου είπαν πως άκουγαν τις κραυγές και τα ουρλιαχτά από τον καυγά και ο μεγάλος φοβήθηκε και είπε «καλύτερα να μπούμε στο σπίτι και να κλειδώνουμε»».

Η μάρτυρας κατέθεσε στο δικαστήριο πως οι εντάσεις, τα βίαια επεισόδια, οι απειλές με την κατηγορούμενη να παραμονεύει, ήταν σχεδόν, σε καθημερινή βάση.

Το χρονικό της υπόθεσης
Η παράνομη σχέση αποκαλύφθηκε το φθινόπωρο του 2014 όταν, σύμφωνα με τη μάρτυρα, η κατηγορούμενη τηλεφώνησε στην αδελφή της και της είπε πως σε μια εβδομάδα επρόκειτο να γεννήσει το παιδί του συζύγου της. Ο 41χρονος σύζυγος του θύματος, που έγινε μήλον της έριδος, επέμενε πως η σχέση του με την 27χρονη ήταν επιπόλαιη και πως το παιδί δεν ήταν δικό του και θα έκανε τεστ DNA για να το αποδείξει.

«Η αδελφή μου προσπαθούσε να σώσει το γάμο της και του ζήτησε να κάνει το τεστ…» είπε η κα Πασπαλά και περιέγραψε δεκάδες τηλεφωνήματα που η κατηγορούμενη έκανε στην αδελφή της. «Μια φορά είχαμε πάει βόλτα και της τηλεφώνησε 80 φορές» είπε χαρακτηριστικά η μάρτυρας.

Σύμφωνα με την αδελφή του θύματος και όσα ανέφερε στο δικαστήριο, η κατηγορούμενη απειλούσε πως θα κάνει κακό στη γυναίκα και τα παιδιά του αν την εγκαταλείψει. «Στις 30 Ιουνίου 2015 η αδελφή μου πήγαινε βόλτα με τα παιδιά και μια φίλη της. Ο άνδρα της, ο οποίος είχε επιστρέψει στο σπίτι τους, της είχε πει πως θα πάει στον Πειραιά για μια δουλειά. Ξαφνικά είδε το αυτοκίνητο του παρκαρισμένο έξω από ένα σπίτι. Πλησίασε και είδε την κατηγορούμενη έγκυο, στο δεύτερο παιδί, και τον άντρα της να ψήνει με την οικογένειά της. Εκείνη την ημέρα έγινε μεγάλη φασαρία. Μάλιστα, βγήκαν όλοι οι συγγενείς της κατηγορούμενης και ζήτησαν το λόγο στην αδελφή μου».

Τότε, όπως είπε η μάρτυρας, η αδελφή της κατέθεσε αίτηση διαζυγίου. «Τον Οκτώβριο 2015 η κατηγορούμενη χτύπησε την αδελφή μου όταν πήγε στο συνεργείο για να πάρει χρήματα για τα παιδιά. Της επιτέθηκε πισώπλατα και η αδελφή μου φόρεσε κολάρο για 20 ημέρες. Εκείνη την ημέρα πήγαν και οι δυο στο αυτόφωρο. Η αδελφή μου αθωώθηκε και η 27χρονη καταδικάστηκε σε 6 μήνες».

Η μάρτυρας υποστήριξε πως ένα μήνα πριν το έγκλημα ο 41χρονος έφυγε από το σπίτι της κατηγορούμενης, έμενε στο συνεργείο και προσπαθούσε να έρθει και πάλι σε επαφή με τα παιδιά του, με τα οποία είχε να επικοινωνήσει οκτώ μήνες. «Ήταν κάτι που προφανώς εξαγρίωσε την κατηγορούμενη. Όταν στο παρελθόν ο πρώην γαμπρός μου είχε πει πως θα δει τα παιδιά τσακώθηκε με την κατηγορούμενη και εκείνη τον έκαψε με οινόπνευμα», κατάθεσε η μάρτυρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου