Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 13, 2017

...για ένα κύκλωμα τοκογλυφίας που είχε αποκαλυφθεί και στο οποίο εμπλέκονταν, ως τοκογλυφοι, ο Λαλιώτης, η Πίτσα Παπαδοπούλου και τινές άλλοι

Εγώ, πάντως, στην σαραντάχρονη δημοσιογραφική μου πορεία, μία φορά είχα μιλήσει με τον Λαλιώτη, κι' αυτή τηλεφωνικά.

Ηταν τότε που είχα δημοσιεύσει ένα αποκλειστικό, ως συνήθως, ρεπορτάζ, στα ΝΕΑ της εποχής, για ένα κύκλωμα τοκογλυφίας που είχε αποκαλυφθεί και στο οποίο εμπλέκονταν, ως τοκογλυφοι, ο Λαλιώτης, η Πίτσα Παπαδοπούλου και τινές άλλοι.
τηλέφωνο.
Κι' εγώ ο Νίκος ο Ρούσσης, του απάντησα.
Απαιτώ, μου είπε, αύριο να κάνετε διόρθωση στο... ρεπορτάζ σας, ότι εγώ δεν έχω καμία σχέση μ' αυτό το κύκλωμα τοκογλυφίας.
Ακουσε, του είπα.
Εγώ που να ξέρω ότι είσαι ο Λαλιώτης? Επειδή μου το δηλώνεις τηλεφωνικά.
Και από που προκύπτει ότι, αν είσαι ο Λαλιώτης, δεν έχεις καμία σχέση με το κύκλωμα τοκογλυφίας που αποκάλυψαν οι αρχές?
Στείλε μία επιστολή, στην οποία να αποδεικνύεις ότι δεν έχεις σχέση μ' αυτό το κύκλωμα και ευχαρίστως να την δημοσιεύσουμε.
Δεν την έστειλε ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου