Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 29, 2018

ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ : Η ΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΘΕΙΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η σωστη παιδεια είναι το πιο βασικο για την επιβίωση του Ελληνκου εθνους.
 
Η ιδια η ορθοδοξη χριστιανικη θρησκεια εδραιωθηκε σε Ελληνικο και σε παγκοσμιο επιπεδο μεσα από τον τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
 
 
Μεσα από τα Πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.
 
Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.
 

Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.
 
 
Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την παγκοσμια αποδοχη του χριστιανισμου. 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
 
 
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
 
 

Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο Αριστοκλης-Πλατων μαζι με τους αγιους δημιουργησαν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 

Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.


Η ΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ 
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 
 
Οι χειρότεροι εχθροι του Χριστιανισμου και του Ελληνικου εθνους είναι η κακια και η αμαθεια. 
 

 
 
Ο Σωτηρας Ιησους Χριστος ηρθε για να επιβεβαιωσει τον υπατο των Φιλοσοφων δισκασκοντας τό γνώσεσθε
τὴν ἀλήθεια, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.
 
 
Ολοι οσοι δεν γνωριζουν την  αληθεια και τις αληθειες είναι αμαθεις.
 
 
Αντίθετα με τον Σωτηρα Ιησου Χριστο και τον Αριστοκλή, οι εωσφοριστες από τα αρχαια χρονια διδαξαν το πιστευε και μη ερευνα, με μοναδικο σκοπο να κρατουν τους ανθρώπους στο εωσφορικο σκοταδι και κατω από την δικη τους τυραννικη εξουσια.
 
 
Ο Σωτηρας Χριστος μας ζητησε να γνωρίζουμε την αληθεια για να ειμαστε σε θεση να απελευθερωθούμε από το θανασιμο εωσφορικο σκοταδι.

Στο σημειο αυτό να θυμισω τα λογια του Χριστοδουλου, με το παράδειγμα για τον κυμα, για τον οποιο ελεγε ο Χριστόδουλος, ότι τον πλαθεις και τον κανεις όπως εσυ επιθυμεις. 


Αυτό που ηθελε να μας πει είναι ότι εάν δεν εχεις πολύ ισχυρη πιστη και Ελληνοχριστιανικη παιδεια, εισαι ερμαιο στα χερια των ανθρωπιων της νεας ταξης, οι οποιοι σε κανουν ότι θελουν.
 
Το μεγαλυτερο και σπουδαιοτερο παράδειγμα για το τι είναι η αμαθεια, και για το ποιες είναι οι φοβερες συνεπειες της, μας το δινει ο Αριστοκλής στο εργο του με την επωνυμια Αλκιβιάδης.
 
Ο φιλόσοφος Σωκρατης συναντα στον δρομο τον Αλκιβιαδη, που πηγαινε να προσευχηθεί. Ο Σωκρατης λοιπον σταματα τον Αλκιβιαδη και του απεθυνει μια σειρα από ερωτήσεις. Αρχικα τον ρωτησε που πηγαινει .
 
Ο Αλκιβιάδης απαντησε ότι πηγαινει να προσευχηθεί. 
 
 
 
Τοτε ο Σωκρατης του απαντησε ότι πολλοι οι οποιοι πηγαινουν να προσευχηθουν, στους "θεους" χωρις να το γνωριζουν εξαιτιας της αγνοιας και της αμαθειας τους, νομιζουν ότι προσευχονται και ζητανε πολυ καλα πραγματα για τους εαυτους τους και για ολους τους δικους.


Ομως στην πραγματικοτητα, χωρις να εινα καθολου σε θεση να το καταλαβαινουν ζητουν εκεινοι οι ιδιοι την καταστροφή τους, και τον αφανισμο τους.

Το ιδιο ισχυει σχετικα με τις προσευχες τις οποιες κανουν για ολους  τους δικους τους ανθρωπους.
 
 
Ολα αυτά συμβαινουν εξαιτιας της αμαθειας κα της πνευματικης-ηθικης εξαθλιώσεως. 
 
Δυστυχως το ιδιο γινεται και στην συγχρονη εποχη οπου οι νεοραγιαδες προσευχονται στον Χριστο να τους δωσει χρηματα, αξιωματα, ακριβα, σπιτια,αυτοκίνητα και γυναικες
για να κανουν πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες. 
 
 
Μονον που τετοιου είδους προσευχες δεν τις κανει ποτε αποδεκτες ο ιησους Χρστος , παρα μονον ο εωσφορος, με τις γνωστες  συνεπειες.
 
Ό θεος βοηθα μονον αυτους που αγωνιζονται σκληρα, μονον οσους πολεμουν, μονον οσους ζουνε χωρις σεξουαλικες ανωμαλίες.
 
Μονον αυτοι οι οποιοι ζουνε ηθικα και αγωνιζονται θα εχουν την υποστηριξη από τον θεο.
 
 Αντίθετος δεν βοηθα ποτε οσους ζουνε μεσα την σεξουαλικη διαφθορα.
 
Επισης ο Θεος δεν βοηθα ποτε οσους είναι καθημενοι σε έναν καναπε, και περιμενουν την ελευθερια, να τους δωθει ως "δωρο", χωρις να βοηθουν τον συνανθρωπο, χωρις να ζουνε ηθικα. 
 
 
Το πιο κλασικο παράδειγμα οι εβραιοι οι οποιοι εκαναν σεξουαλικες ανωμαλίες, ενώ ταυτόχρονα λατρεψαν δαιμονες. 


Τοτε ο Θεος περιμενε να πεθανει μεχρι και ο τελευταίος από τους εβραιους που ειχε αμαρτησει ενώπιον του. 


Μονον τοτε πηγε τους υπολοιπους εβραιους που δεν ειχαν αμαρτησει στην γη της επαγγελιας.
 
Ο αληθινος θεος είναι ο θεος του καλου, της δικαιοσυνης, της αγαπης, της ταξης, της ηθικης, για αυτό δεν βοηθησε ποτε ανα τους αιωνες, τους σαπιους που ζουνε μεσα στην σεξουαλικη διαφθορα, την αδικια, την ανομια, την αταξια κλπ.  
 
Ο Θεος δημιουργος των παντων (ο Ιησούς Χριστός), είναι γεματος αγαπη, καλοσυνη, ταπεινοτητα. 


Αυτό διοτι είναι αγαθος και στον αγαθο, δεν υπαρχει καμια κακια, κανενα μισος, όπως μας διδαξε ο Πλατων, στο εργο για την δημιουργια του κοσμου, στο εργο του με την επωνυμια Τιμαιος. 
 
 
Ο Χριστος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης. Αντίθετα ο εωσφορος ειναι ο απολυτος "θεος" του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων.
 
Ο Εωσφορος είναι η αιτια για κάθε τι κακο που συμβαινει. 
 
Ο Εωσφορος είναι αυτος που μισει κάθε τι καλο, ωραιο, δικαιο, που εφτιαξε ο Θεος.
 
 
Για αυτό ο Εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστευουν σε αυτόν, προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους χριστιανους ανα τον κοσμο.
 
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ.
 
 
Εάν η ζωη ηταν μονον προσευχες, καθως και υποστηριξη του Χριστου μεσω "θεόσταλτων σωτηρων"  τοτε οι προγονοι μας οι αγιοι Ελληνες του μεσαιωνα, αυτοι οι τέλειοι χριστιανοι δεν θα χρειαζοταν να πολεμησουν ποτε.

Δικαιωματικα θα επρεπε να καθοταν ολους εκεινους τους αιωνες δικαιωματικα στα σπιτια τους  να περιμενουν τον αντιστοιχο βατατζή, τον οποιο περιεμνουν οι ραγιαδες σημερα.
 
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ;
 
 
Διοτι οι Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπερινους, αγρυνπιες κλπ.


Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης.
 
 
Σε εβδομαδιαια βαση επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενω δεν ειχαν συγγενείς και φιλους.
 
Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία, φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς.
 
Για τους ιδιους λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. 


Από τετοιου είδους πραγματικες Ελληνιδες γεννηθηκαν οι ηρωες της Αλωσεως (29 Μαιου 1453).
 
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ
ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ ΑΛΛΑ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΒΑΣΗ OΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ.
 
 
Για αυτο ολους εκεινους τους αιωνες αυτοι οι τέλειοι αγιοι-ηρωες χριστιανοι, της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας, πολεμουσαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ για να παραμεινουν ελευθεροι, για να εχουμε την Ελληνοχριστιανικη αυτοκρατορια.
 
 Ο Χριστος δεν τους εστειλε ποτε κανεναν βατατζή. 
 
Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο,δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Χριστο ουτε απο τους ανθρωπους.

Χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου. 
 
Αυτό μας το εδειξαν οι πολεμοι, οι αγωνες των προγονων μας, οι οποιοι πολεμουσαν , για τοσους αιωνες.
 
Η προμονη "θεόσταλτων σωτηρων" από τον τριαδικο θεο είναι ένα  από τα μεγαλύτερα δειγματα αμαθειας και παρακμης των νεοραγιαδων, οι οποιοι σαπισμένοι από την σεξουαλικη διαφθορα αναμενουν βοηθεια από τον θεο.
 
Η σωστη προσευχη χρειαζεται καθαρη καρδια-ηθικη και παιδεια διαφορετικα δεν μπορεις να επιτυχεις τιποτα,παρα μονον την καταστροφη σου.
 
 
 
Όμως το πιο βασικο το οποιο τονιζει ο υπατος των φιλοσοφων στο εργο του Αλκιβιάδης, είναι ότι ολοι οσοι είναι αμαθεις και διακατέχονται από εωσφορικη αλαζονεια, τοτε τις προσευχες τους τις κανουν αποδεκτες οι εβραιοι δαιμονες του εβραικου δωδεκαθεου με αποτέλεσμα να οδηγούνται στην καταστροφή.
 
 
 
 
Στο εργο του Αλικιβιαδης μεταξυ αλλων ο Αριστοκλής κανει αναφορα και για την μεγαλη ελειψη ικανοτητων ολων οσων επιζητουν αξιωματα τα οποια δεν τα αξιζουν.
 
Φυσικα ο υπατος των φιλοσοφων δεν ξεχνα να αναφερει στο εργο του και την αιωνια Εθνικη μαστιγα τους Φοινικες  δωδεκαθειστες οι οποιοι ολους οσους πολεμουσαν για την Ελλαδα τους έστελναν στην εξορια στις φυλακες, και στον θανατο μεσω της θανατικης ποινης για το "αδίκημα" της προδοσίας,
 
Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ

Οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. 

Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
 
 
 
Για αυτό το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.
 
 
 
Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο. 


Ομως στην περιπτωση αυτή την οποια αναφερετε εκεινος είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων, για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.
 
 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ
ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.


Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ;


Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).


Το πιο 
σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως  
;
 
 

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 
 
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
 
 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.   
 
 
 
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ-
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ  ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ
 
 
 

 
 
 

 
(1) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ


Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500  π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

 
Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 
 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 
 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 


Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 



Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 



Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.


Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι καλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Φοινικων. 
Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

Συμφωνα με του Αριστοκλη, Ισοκρατη, Θουκυδιδη , οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

 ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. 


Οι υπόλοιποι Φοινικες δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).


Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 


Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

 Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων  στους παλιούς καιρους.

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο απο την Φρυγια, ενω ο  Δαναος απο την Αιγυπτο.
Οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

Την Βοιωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.


ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.


 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 
2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο· 

3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.
 
  

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι.


 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 

3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 


4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 


2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 


3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.
 
 
 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι.
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 


3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. 
Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου