Την επανάσταση στο λιανικό εμπόριο φέρνει η Entersoft, μέλος του ομίλου
Olympia. Σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που αλλάζει διαρκώς και με τις προκλήσεις να αυξάνονται, η βεντάλια λύσεων και υπηρεσιών της Entersoft προσφέρει μια ολοκληρωμένη omnichannel εμπειρία που έχει σημαντικά οφέλη τόσο ως προς την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση της αποδοτικότητας σε κάθε κατάστημα λιανικής.Οι καινοτόμες και ψηφιακές εφαρμογές της Entersoft αποτελούν σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων, οι οποίες στοχεύουν στο να δώσουν στους πελάτες τους μια διαφορετική εμπειρία σε κάθε πτυχή του καταναλωτικού ταξιδιού τους. Από την αποδοτικότερη διαχείριση των καθημερινών συναλλαγών μέχρι τη δημιουργία ισχυρότερων μακροπρόθεσμων σχέσεων, η Entersoft αποτελεί τον απόλυτο συνεργάτη για το λιανικό εμπόριο, καλύπτοντας ολόκληρο το φάσμα των αναγκών του κλάδου.
Το «ταξίδι» της λιανικής ξεκινά από το ταμείο
Το ταμείο για μια επιχείρηση του λιανεμπορίου δεν αποτελεί πλέον μόνο ένα απλό τερματικό για την ολοκλήρωση συναλλαγών και την έκδοση αποδείξεων. Μέσω του Entersoft Retail, ψηφιοποιείται η λειτουργία του και μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τη χρησιμότητά του.
Η λύση της Entersoft ενσωματώνει mobile τερματικό έτσι ώστε οι αγορές να ολοκληρώνονται ταχύτερα, επιτρέπει τη διαχείριση αποθεμάτων σε real time και υποστηρίζει όλα τα είδη συναλλαγών (παραγγελίες, παραλαβές, πωλήσεις, επιστροφές, κάρτες bonus κ.α.).
Η εφαρμογή Retail συνεργάζεται απρόσκοπτα με το Entersoft Business Suite, το ERP της Entersoft. Μέσω του EBS μία επιχείρηση αποκτά πρόσβαση σε αναλυτικά δεδομένα και χρήσιμες αναφορές με σκοπό τη βελτίωση της λήψης αποφάσεων.
Στον εξορθολογισμό των διαδικασιών μίας επιχείρησης λιανικής συνεισφέρει και το σύστημα Entersoft SCM 360, για διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η βελτιστοποίηση της διαχείρισης των αποθεμάτων θα βοηθήσει τόσο στη μείωση του λειτουργικού κόστους όσο και στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
«Σημείο- κλειδί» οι ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες
«Δύναμη πυρός» για μια επιχείρηση του λιανεμπορίου είναι οι πελάτες της. Για να μπορέσει ένα κατάστημα να ανταποκριθεί στο νέο προφίλ των καταναλωτών, οι οποίοι σήμερα είναι πιο απαιτητικοί, καλύτερα πληροφορημένοι και περιμένουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, πρέπει να γνωρίζει καλά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες τους και να δίνει κίνητρα που θα οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενες αγορές. Έτσι εξασφαλίζει τη σταθερότητα και την πιστότητα των πελατών της.
Το πρώτο στάδιο καλύπτει η λύση Entersoft CRM, προσφέροντας ένα ενιαίο περιβάλλον για τη διαχείριση των δεδομένων των πελατών. Κάτι τέτοιο δίνει τη δυνατότητα για τη δημιουργία προφίλ χρηστών και την καλύτερη κατηγοριοποίησή τους, γεγονός το οποίο οδηγεί σε αποδοτικότερη στόχευση σε μελλοντικές καμπάνιες και καλύτερη εξυπηρέτηση μετά την αγορά.
Η Entersoft βάζει και την Τεχνητή Νοημοσύνη στο «παιχνίδι» της εξυπηρέτησης πελατών. Με τη λύση της για Loyalty και ++ , μεταμορφώνει την προσέγγιση του marketing στο λιανεμπόριο. Τροφοδοτώντας την πλατφόρμα με τα δεδομένα της επιχείρησης, η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να δημιουργήσει εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες, αυξάνοντας την πιθανότητα πωλήσεων αλλά και την πιστότητά τους προς το κατάστημα. Δεν μιλάμε μόνο για ένα εργαλείο που απευθύνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο όμως. H Entersoft αναβαθμίζει και τα φυσικά καταστήματα, ενισχύοντας την εμπειρία στον χώρο και αυξάνοντας την επισκεψιμότητα.
Η τιμολόγηση μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά
Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός καταστήματος λιανικού εμπορίου παίζουν και οι προμηθευτές. Με την Entersoft μπορεί να βελτιστοποιηθούν και οι B2B συναλλαγές, οδηγώντας σε ευκολότερη συνεργασία. Συγκεκριμένα, με την λύση Entersοft E-invoicing ένας λιανέμπορος μπορεί να περάσει στην εποχή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, και να εξασφαλίσει πως τα παραστατικά εκδίδονται ψηφιακά και μεταβιβάζονται άμεσα σε όλους τους ενδιαφερόμενους. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχει αντίκτυπο και στις συναλλαγές λιανικής όμως. Με το Ε-invoicing εκδίδονται ηλεκτρονικές αποδείξεις, χωρίς φορολογικό μηχανισμό και χωρίς «Ζ». Η αυτοματοποίηση αυτή μειώνει τα λάθη, εξασφαλίζει τη συμμόρφωση και αυξάνει την εμπιστοσύνη προς το κατάστημα που την υιοθετεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου