Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 21, 2010

Τα ατυχήματα έχουν γίνει σχεδόν καθημερινό φαινόμενο στην οδό Μεταμορφώσεως στο Χαλάνδρι μετά την εφαρμογή της «κυκλοφοριακής μελέτης», που αποφάσισε κι επέβαλε πριν έναν περίπου χρόνο ο Δήμος Χαλανδρίου.

Σύμφωνα με τη μελέτη η πλάτους 10 περίπου μέτρων οδός Μεταμορφώσεως μετατράπηκε σ’ ένα ιδιότυπο μονόδρομο, ο οποίος διαθέτει αντίθετης ροής προς την ...
επιτρεπόμενη κίνηση των υπολοίπων αυτοκινήτων λεωφορειολωρίδα, κάτι ανάλογο δηλαδή με τη λεωφόρο Πανεπιστημίου στην Αθήνα.




Έτσι, ενώ απαγορεύεται για όλα τα αυτοκίνητα η είσοδος από τη λεωφόρο Δουκίσσης Πλακεντίας προς την οδό Μεταμορφώσεως, επιτρέπεται να στρίβουν προς αυτήν και να εισέρχονται τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Α., του Δήμου και τα σχολικά, είτε κινούνται επί της Δουκίσσης Πλακεντίας με κατεύθυνση προς Βριλήσσια (αριστερή στροφή), είτε κατευθύνονται προς Χαλάνδρι (δεξιά στροφή). Όμως με τον τρόπο αυτό, πολλοί οδηγοί που είτε γιατί βιάζονται, είτε γιατί αδιαφορούν, είτε γιατί θέλουν να κατευθυνθούν προς Αττική Οδό μέσω της οδού Θεοδοσίου (παρόδου της Μεταμορφώσεως) έχουν τη δυνατότητα –παραβλέποντας τις απαγορευτικές πινακίδες– να στρίψουν με όλη την άνεσή τους στα φανάρια της λεωφόρου (δεξιά ή αριστερά).
Δυστυχώς, η καταστρατήγηση της σήμανσης –τουλάχιστον– στη διασταύρωση της οδούΜεταμορφώσεως με τη Δουκίσσης Πλακεντίας έχει ως αποτέλεσμα τη μετατροπή ουσιαστικά της οδού Μεταμορφώσεως σ’ ένα δρόμο καρμανιόλα, που η οδική σήμανση είναι απλώς για τα μάτια του κόσμου κι ο κάθε οδηγός κινείται όπως τον βολεύει.

Η τροχαία στην οποία κατ’ επανάληψη έχουν απευθυνθεί οι κάτοικοι της περιοχής, σηκώνει τα χέρια ψηλά, εφόσον αδυνατεί να αστυνομεύει επί 24ώρου βάσεως τη διασταύρωση, αλλά κι όλο το μήκος του μονόδρομου. Απλώς, αρκείται σε αιφνιδιαστικούς ελέγχους, που το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να «την πληρώνουν» όσοι οδηγοί τύχει να παρανομήσουν εκείνη τη στιγμή.
Ο υπεύθυνος για τη δημιουργία της κατάστασης αυτής Δήμος Χαλανδρίου «ποιεί την νήσσαν», αναμένοντας –λέει– να βγουν σε βάθος χρόνου πρώτα τα συμπεράσματα από την εφαρμογή της μελέτης και εν συνεχεία να πραγματοποιείσαι τις όποιες τροποποιήσεις. Με την πολιτική του όμως αυτή, το μόνο που επιτυγχάνει είναι να αποδεικνύει έμπρακτα, ότι η ασφαλής μετακίνηση και διέλευση πεζών και οχημάτων δεν περιλαμβάνονται μέσα στα πολυδάπανα και φιλόδοξα σχέδιά του. Αντίθετα, με ελλιπείς κυκλοφοριακές «μελέτες» και περιστασιακές οδικές διευθετήσεις, που εντάσσονται στο πλαίσιο ικανοποίησης μεμονωμένων αναγκών δημοτών, συμβάλει μέρα με την ημέρα στη διατήρηση και διεύρυνση της κυκλοφοριακής ασυδοσίας και εκθέτει σε κίνδυνο τους χιλιάδες κατοίκους της περιοχής.







 απο ΠΛΗΚΤΡΟλογίες



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου