Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 06, 2010

Καταγγελία για Γερμανό

Θα ήθελα να καταθέσω την αγανάκτησή μου για την εξυπηρέτηση των υπευθύνων(και οχι μόνο) στο κατάστημα Γερμανός της Αρτας (Επωνυμία:ΖΗΤΣΗΣ Β.-ΜΑΣΚΑΝΤΟΥΡΗ Π. Ο.Ε.)Πριν δυο μήνες πήγα την φωτογραφική μου μηχανή εντός εγγύησης για να...




την επισκευάσουν. Μου είπαν οτι θα σταλεί στη Γαλλία και Θα έχουν νεότερα εντός 29 ημερών. Αφού πέρασε πάνω από ένας μήνας έπαιρνα τηλέφωνο κάθε βδομάδα και η απάντηση ήταν: δεν έχουμε ενημέρωση...

Στο τέλος πήγα η ίδια απο κει για να ρωτήσω δια ζώσης και το αποτέλεσμα ήταν πάλι πλήρης άγνοια. Δεν με πείραξε που δεν φτιάξανε την μηχανή (σημειωτέον οτι ήταν το μοντέλο kodak Easy Share M1033) αλλά το γεγονός οτι δεν φρόντισαν ούτε και φροντίζουν να με ενημερώσουν αν μπορούν να την επιδιορθώσουν.Την τελευταία δε φορά ο υπεύθυνος αφού συμμερίστηκε τον πόνο μου πήρε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου μου να με ενημερώσει την επόμενη για νεότερα. Φυσικά δεν με πήρε ποτέ!!! Ακόμα περιμένω να μάθω αν πρέπει να αγοράσω καινούρια φωτογραφική μηχανή! Τόσο καλά!"



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου