Με το παρόν θα ήθελα να εκφράσω την έντονη διαμαρτυρία μου απέναντι στην wind,Μενω στο Ηράκλειο – Κρήτης και προσήλθα σε ένα κατάστημα της εν λόγο εταιρίας προκειμένου να πληρώσω τον λογαριασμό του κινητού μου...
,η υπάλληλος η οποία ήταν και ιδιαίτερα ευγενική μου πρότεινε ένα πρόγραμμα για το σταθερό μου τηλέφωνο ,στο πρόγραμμα αυτό θα είχα μια γενναιόδωρη έκπτωση λόγο του ότι ειδή διατηρώ άλλα δυο τηλεφωνικά νούμερα. ! Δέχτηκα να κάνω αίτηση για μεταφορά του σταθερού μου τηλεφώνου (ομιλία και ιντερνέτ) από μια άλλα εταιρία στην wind. Toνισα στην υπάλληλο του καταστήματος ότι πρόκειται για επαγγελματικό χώρο και για μένα είναι πολύ σημαντικό να μην μείνω χωρίς τηλέφωνο, ήταν απόλυτη σε αυτό ,μου είπε ότι εάν κοπεί η τηλεφωνική γραμμή θα είναι για 1-2 ώρες. Λίγες μέρες μετά έγινε δεκτή η αίτηση μου και ενημερώθηκα για αυτό μέσο γραπτού μηνύματος από την wind ,επίσης με γραÏ! �τό μήνυμα μου στάλισαν και οι ανάλογοι κωδικοί ,και με γραπτό μήνυμα μου ζητήθηκε να πάω στο κατάστημα και να παραλάβω το καινούργιο modem. Όλα καλά μέχρι εδώ ………………….. κόπηκε η τηλεφωνική γραμμή και κανείς δεν ήξερε τίποτα ……….. είναι η Πέμπτη μέρα χωρίς τηλέφωνο και προβλεπόμενη ημερομηνία για να ενεργοποιηθεί το τηλέφωνο μου είναι 6-05-2010 και εκ τότε ,κατά τα αλλά η εν λόγο εταιρία διαφημίζει το προϊόν της με την φράση «ιντερνέτ από την πρώτη μέρα»."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου