Αγόρασα απο το Πλαίσιο ενα κινητο τηλέφωνο Μάρκας samsung,το παρέλαβα στο γραφείο μου περίπου πριν απο 1 εβδομάδα.
Αφου το είχα να φορτίσει περίπου 10 ώρες,μόλις το εβγαλα απο την φόρτιση για να το ρυθμίσω διαπίστωσα εκπληκτος πως μετά απο 2 ώρες είχε αποφορτιστή πλήρως.Την επομένη επικοινώνησα με την αντ/πεία και μου είπαν οτι είναι πρόβλημα του ...
κινητού και να πάω στο Πλαίσιο να μου το αλλάξουν.Πήγα στο Πλαίσιο ,τούς είπα το πρόβλημα,αφήνω το τηλέφωνο και μου λεν την επομένη να ξαναπεράσω να μου πουν τι έχει,Οπως και έγινε,μου είπαν οτι το τηλέφωνο είναι μια χαρά και δεν έχει κανένα προβλημα.Τούς ρώτησα με πιο τρόπο το διαπιστώσατε,και μου είπαν,εμπειρικά γιατι δεν έχουμε μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για μετρήσεις κινητών,Δηλαδή τους ρωτώ,να μου είπαν το βάλαμε να φορτίση και δεν έπεσε η μπαταρία!Κάι εγω ρωτώ είναι αυτό στην εποχή μας εξυπηρέτηση πελάτη,χωρίς όργανα κάνουν διάγνωση σε σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές!Τεχνικό τμήμα χωρίς μηχανήματα διάγνωσης!Ελεγχος των συσκευών με το μάτι και στο περίπου για να αποφύγουν την αντικατάσταση της συσκευής που δικαιούμε!Απαράδεκτο!Αλλα στην χώρα αυτή ,της λαμογιάς και της απάτης τι καλύτερο μπορούσα να περιμένω!Για να δείτε σε ποιούς αφήνουμε τα λεφτά μας!Τελικά ότι αγοράζεις απο αυτή την χώρα ειναι σαν καρπούζι δεν ξέρεις τι θα σου βγεί"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου