O πατέρας μου ειναι «κακός» οφειλέτης μια τράπεζας. Πριν 6 μήνες αλλάξαμε σπίτι, λόγω πολλών οικονομικών προβλημάτων μιας και απο τους τρείς μας, την αδερφή μου, τον πατέρα μου και εμένα, μόνο εγώ πλέον φέρνω χρήματα στο σπίτι, καθώς...
και οι δύο τους ειναι άνεργοι σχεδόν 8 μήνες. Οταν έμειναν άνεργοι πήγαμε στην τράπεζα να καταθέσουμε τα χαρτιά της ανεργίας του πατέρα μου ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε κάποια ρύθμιση στην οποία θα μπορούμε να αποπληρώνουμε. Όλες τις φορές μας έδιωξαν. Το θέμα μου είναι ότι λόγω της αγένειας και τον τραμπουκισμό της τράπεζας ποτέ δεν τους δώσαμε την καινούρια διεύθυνση του σπιτιού μας γιατί πριν μετακομίσουμε η εισπρακτική εταιρεία της τράπεζας με απείλησε τηλεφωνικά οτι θα με ξυλοκοπούσαν αν δεν πληρώναμε τα χρωστούμενα, παρόλο που τους εξηγούσα οτι είχαμε πάει απο τα καταστήματα για να κάνουμε ρύθμιση και μας έδιωχναν.
Σημερα προς έκπληξη μου γυρίζοντας απο την δουλειά βρήκα κάτω απο την πόρτα του σπιτιού ένα γράμμα απο την τράπεζα που λεει να πάμε να κάνουμε ρύθμιση. Ουδέποτε με πήραν τηλέφωνο (εδω και 4 μήνες) γιατί την τελευταία φορά που μας «ενόχλησαν» τους είπα οτι δεν έχουμε χρήματα κ ας κινηθούν νομικά εναντίον μας ώστε να μπορέσουν να προστατέψουν την τράπεζα τους και οτι περιμένω το εξώδικό τους. Το οποίο και ποτέ δεν ήρθε στην δ/νση που έχουν.
Το ερώτημα μου είναι το εξής: Πως μπορεί ενας ιδιώτης να μάθει την διεύθυνση μας; Το μόνο που μπορω να σκεφτώ ειναι απο την εφορία.. Αλλά μια δημόσια υπηρεσία δίνει στοιχεία σε ιδιώτες;;; σας παρακαλώ ας μου απαντήσει κάποιος σε αυτό μου το ερώτημα, κάποιος που να ξέρει σίγουρα για να ξέρω πως θα κινηθώ.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Πρώτα απ όλα επειδη εργάζομαι σε τράπεζα να πω τα παρακάτω:
Τις διευθύνσεις δεν μας τισ δίνει καμια δημοσια υπηρεσία και ειναι λογικο να μην το κανουν.. ο λογος ειναι προφανης πιστευω
Επισης αν ο πελάτης που έχει δάνειο και χρωστάει αλλάξει διευθυνση τοτε ο πιο απλος τροπος ειναι οι πληροφορίες καταλόγου
Ως προς την εισπρακτικη εταιρεια μου φαινεται εξαιρετικα ακραιο να απειλησαν για ξυλοδαρμο.. αλλα σε πιστευω.. εξαλλου δεν ειναι αυτο το ζητουμενο
Παντως καλο ειναι οταν σας τηλεφωνουμε εμεις οι υπαλληλοι να εχετε υπόψη οτι η τραπεζα δεν ειναι δικη μας και προσωπικα προσπαθουμε να βρουμε λύση.. Τώρα αν συγκεκριμενοι υπαλληλοι έδειξαν αδιαφορία τοτε ειναι απλα τραγικοι.. όμως και σεις απο τη στιγμη που πηρατε αποφαση αν κανετε διακανονισμο.. να συνταστε μια επιστόλή προς τον Δντη του κατατσηματος τι ακριβως ζητατε.. Έτσι αν οι συγκεκριεμενοι υπαλληλοι δεν προωθουσαν το αιτημα σας.. θα μπορουσατε παλι εγγραφως να προχωρησετε σε πιο πανω κλιμακια...
Σε ολα οσα λες καρτω μια επιφυλαξη διοτι ειναι η δικη σου αποψη και απαντω παντα με γνωμονα οτι οσα ισχυριζεσαι ειναι αληθη.
Να γνωρίζετε οτι οι διοικησεις των τραπεζων ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ να κανουν ρυθμισεις στα δανεια ειτε με περιοδο χαριτος για 1 ή 2 χρονια έιτε αυξηση της διάρκειας αποπληρωμης του δανειου... πλεον ολα συζητιουναι...
Στον φιλο να πω οτι ακομη και αν η υπαλληλοι της τραπεζας δεν φερθηκαν σωστα... αυτο δεν αποτελει δικαιολογία να μη πας να κανεις ρυθμιση των οφειλων σου... εξάλλου τα χρηματα δεν τα πηρες δωρεάν και ηξερες τι υπεγραφες και τι έπρεπε καθε μηνα να δινεισ... Ατυχιες συμβαινουν και παντα υπαρχουν λυσεις αρκει να υπαρχει καλη διάθεση από όλες τις πλευρές.
Εγω παντως απο το μυνημα σου κατλαβα οτι αυτο που σε πειραξε ειναι που βρηκαν τη διευθυνση... λυπαμαι αλλα αυτο ειναι που σε πειραξε?? το οτι χρωστας δεν σε ενοχλει??
Προσωπικα ως υπάλληλος εξαντλώ όλες τις λύσεις πριν αποφασίσω οτι καποιο δανειο πρεπει να παει σε καθυστερηση... αλλα υπάρχουν περιπτώσεις που και οι πελατες.. δεν εχουν διάθεση να κανουν τιποτα . Απλα να λεμε τα πργαματα με το ονομα τους...
Πηγαινε γιΑ ρυθμιση,,, πηγαινεται να ρυθμισετε τα δανεια σας.. Ζητηστε ακομη και εν αχρονο να μην ληρωνεται τιποτα ή εστω τοκουςς. καντε τα ολα τα αιτηματα σας γραπτως ωστε και οι κακοι υπάλληλοι (διοτι υπάρχουν) να μαθουν να κανουν την δουλεια τουσ σωστα."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
από troktiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου