Την Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010 προσπαθώντας να καλέσω από το κινητό μου τηλέφωνο ανακάλυψα πως ήταν αδύνατο μιας και η εταιρία «COSMOTE» στην οποία ανήκει η σύνδεση συμβολαίου που έχω, έχει ενεργοποιήσει την φραγή κλήσεων. Προσπάθησα να καλέσω από το κινητό τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και αυτό ήταν αδύνατο. Αναγκαστικά καλώ από το σταθερό...
μου τηλέφωνο στο 6971001212 (με χρέωση άγνωστη) την εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE όπου εκεί μου επιβεβαιώνουν την φραγή κλίσεων και την αιτιολογούν στην μη πληρωμή λογαριασμού.
Αυτό φυσικά δεν ισχύει μιας και λίγες μέρες πριν είχα εξοφλήσει τον τελευταίο λογαριασμό σε κατάστημα «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» συγκεκριμένα στο κατάστημα Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 215 ΑΘΗΝΑ, Τ.Κ. 11526, Tel: 2106426831, Fax: 2106457135. Αναζήτησα τον λογαριασμό με την καρφιτσωμένη απόδειξη και πράγματι ανακάλυψα ότι έγραφε «Ποσό Είσπραξης: 4,70€» ενώ το οφειλόμενο ποσό ήταν: 43,7208€.
Κατηγορηματικά δηλώνω όπως και θυμάμαι ξεκάθαρα ότι έδωσα στο ταμείο χαρτονόμισμα των 50€ και παρέλαβα τα ρέστα από 43,70€. Εκείνη την στιγμή δεν έλεγξα την απόδειξη μιας και δεν είχα κάποιο λόγο να αμφιβάλω για την ορθότητα της συναλλαγής και ιδίως από ένα μεγάλο δίκτυο καταστημάτων στο οποίο είμαι πελάτης χρόνια. Ανέφερα τα γεγονότα στην εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE που συνομιλούσα και μου πρότειναν να μιλήσω με το κατάστημα. Τηλεφώνησα στο κατάστημα όπου με τα στοιχεία της απόδειξης κοίταξαν το θέμα και αμέσως κατηγορηματικά αρνήθηκαν το λάθος τους και μου πρότειναν να πληρώσω το υπόλοιπο από τα 43,7208€ που δήθεν δεν τους είχα πληρώσει. Ξανακάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE από το σταθερό ξανά στον αριθμό κινητού και τους ανέφερα πάλι το θέμα και την απάντηση του καταστήματος. Μου είπαν απλά πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι και πως για να επανέλθει η σύνδεση μου έπρεπε να πληρώσω το ποσό των 43,7208€. Τους ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο ή κάποιο προϊστάμενο και να μου δώσουν αριθμό για να κάνω παράπονα επίσημα κάπου αλλά το αρνήθηκαν. Το μόνο που μου έδωσαν ήταν ένας αριθμός fax το 2102511888. Αναζήτησα στον τηλεφωνικό κατάλογο κάποιο τηλέφωνο από την διοίκηση της COSMOTE ή από κάποιο γραφείο εξυπηρέτησης από τα κεντρικά της εταιρίας και βρήκα μόνο το 6177777. Κάλεσα εκεί όπου τελικά με παρέμπεψαν στο 13838 (άγνωστης χρέωσης). Εκεί εξήγησα για μια ακόμη φορά τα γεγονότα και μου είπαν ξανά πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα παρά μόνο έπρεπε να πληρώσω το ποσό των 43,7208€ συν το ποσό των 51,0045€ από τον νέο λογαριασμό, σύνολο 94,72€! Μετά από αυτό επικοινώνησα και με την εταιρία «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» στο 8001140000 όπου ανέφερα τα γεγονότα ξανά, τους έδωσα τα στοιχεία μου και μου είπαν πως θα το ερευνήσουν.
Θεωρώ το όλο γεγονός απαράδεκτο από το λάθος που έκανε αρχικά το κατάστημα «ΓΕΡΜΑΝΟΣ», από τον μη έλεγχο της «COSMOTE» στους λογαριασμού της, από την μη προειδοποίηση για την φραγή κλίσεων και τέλος από την συμπεριφορά και τις υπηρεσίες των δυο εταιριών. Έχω κινητό «COSMOTE» πάνω από 10 χρόνια με τον ίδιο αριθμό, αρχικά με πρόγραμμα καρτοκινητής και από το 2007 με σύνδεση συμβολαίου.
Από την πλευρά της η «COSMOTE» εδώ και δυο μέρες, σε ένα εκβιαστικό κλήμα, μου έχει διακόψει τη δυνατότητα να τηλεφωνώ δημιουργώντας μου προβλήματα και σήμερα μου έστειλε προειδοποιητικό sms για οριστική διακοπή της σύνδεσής μου. Έχω πληρώσει χιλιάδες ευρώ όλα αυτά τα χρόνια στην εταιρία και σήμερα με αντιμετωπίζουν κατά αυτό τον τρόπο. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου