Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 10, 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΡΕΖΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΓΑ

Στις 4 Αυγούστου και λίγο μετά τις 11.30 το πρωί, ο πατέρας μου επικοινώνησε με το ξενοδοχείο Ρέζι στην Πάργα για να κλείσει ένα τρίκλινο από τις 13 μέχρι τις 20/8. Δωμάτιο υπήρχε και συγκεκριμένα studio.


Όλα καλά μέχρι εδώ. Τις επόμενες δύο μέρες (5 & 6 του μήνα) τα πρωινά, που λειτουργούν και οι τράπεζες, είχε προγραμματίσει να κάνει κάποιες ιατρικές εξετάσεις και δυστυχώς δεν πρόλαβε να καταθέσει την προκαταβολή που του ζητήθηκε. Να σημειώσω εδώ ότι από το ξενοδοχείο δεν του είχαν θέσει κάποια συγκεκριμένη προθεσμία. Απλά του είπαν να καταθέσει κάποια στιγμή την προκαταβολή και να τους ενημερώσει. Θεωρώντας (προφανώς λανθασμένα) δεδομένη την κράτηση, πίστεψε ότι δε θα υπήρχε πρόβλημα να κάνει την κατάθεση τη Δευτέρα πρωί πρωί.





Την Παρασκευή 6/8 το απόγευμα τον παίρνουν στο κινητό από το ξενοδοχείο για να του πουν ότι το δωμάτιο το έκλεισε άλλος. Φυσικά έμεινε εμβρόντητος! Προσπάθησε να τους εξηγήσει ότι δεν πρόλαβε να κάνει την κατάθεση λόγω των εξετάσεων, αλλά μάταια. Του έκλεισαν το τηλέφωνο. Βρεθήκαμε λοιπόν στον αέρα σε ό,τι αφορά τις διακοπές μας. Το χειρότερο όμως δεν ήταν αυτό. Το χειρότερο ήταν η συμπεριφορά τόσο του υπαλλήλου όσο και της κόρης του ιδιοκτήτη με την οποία μίλησε, όταν κάλεσε λίγο αργότερα (αφού δηλαδή του έκλεισαν το τηλέφωνο) για να ζητήσει εξηγήσεις και να λυθεί το θέμα. Ούτε λίγο ούτε πολύ τον κατηγόρησαν ότι τους έβρισε (το μόνο που έκανε ήταν να υψώσει τον τόνο της φωνής του από την αγανάκτηση, ήμουν μπροστά στο τηλεφώνημα) και άφησαν υπονοούμενα για την ψυχική του υγεία, εκμεταλλευόμενοι την αναφορά του στις ιατρικές εξετάσεις που φυσικά δε σχετίζονταν με κάτι τέτοιο. Η κόρη του ιδιοκτήτη τον ειρωνεύτηκε, τον χλεύασε και κατέληξε να του λέει ότι δεν τον γνωρίζει καν, αφού προηγουμένως προσπαθούσε να τον πείσει ότι η κράτηση δεν είχε γίνει δύο μέρες πριν, αλλά τέσσερις! Πήγε δηλαδή να τον βγάλει και τρελό! Και όλα αυτά απευθυνόμενη σε έναν άνθρωπο ηλικίας σχεδόν 65 ετών που θα μπορούσε να είναι πατέρας της.



Κρίμα γιατί, απ’ όσα διάβασα στο internet, το ξενοδοχείο από άποψη υποδομής και παροχής υπηρεσιών είναι τουλάχιστον αρκετά καλό. Η συμπεριφορά όμως των ιδιοκτητών είναι απαράδεκτη. Και δυστυχώς αυτό δεν το διαπιστώσαμε μόνο εμείς, αλλά και τουρίστες (και πάλι απ’ ό,τι διάβασα εκ των υστέρων στο internet σε ιστοσελίδες όπως το tripadvisor.com) κυρίως από τη Μ. Βρετανία που και αντιμετώπισαν πρόβλημα με την τακτική του overbooking που ακολουθεί το ξενοδοχείο (ενώ είχαν κάνει κράτηση πάνω από έξι μήνες πριν) και ήρθαν αντιμέτωποι με την αδιαφορία ή την προκλητικότητα των ιδιοκτητών, ανάλογα την περίπτωση. Φυσικά το θέμα θα έχει και συνέχεια στις αρμόδιες αρχές. Πάντως αναρωτιέμαι… Έτσι περιμένουμε να αναβαθμιστεί ο τουρισμός στην Ελλάδα; Μετά ψαχνόμαστε γιατί η Τουρκία έχει εκτοξευτεί τουριστικά και συνεχίζει να κερδίζει έδαφος εδώ και χρόνια…



Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο και ελπίζω να μη σας κούρασα.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου