Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 05, 2010

Η προϊσταμένη στα ΕΛΤΑ Βριλησσίων έφυγε ήδη για 5ήμερες διακοπές

Προσήλθα σήμερα Πέμπτη στα ΕΛΤΑ των Βριλησσίων για μια πολύ κοινή υπόθεση: Ο παραλήπτης ενός δέματος που είχα στείλει καιρό πριν, δεν έχει λάβει ακόμα ειδοποίηση να παραλάβει.


Παραβλέπω ότι τα μισά γραφεία ήταν άδεια, και δίνω την απόδειξη αποστολής στην κοπέλα να μου πει που βρίσκεται το δέμα και γιατί δεν έχει παραδοθεί ακόμα.



"Δεν μπορώ κύριε να το κάνω εγώ αυτό. Ελάτε πάλι από Τρίτη που θα έχει επιστρέψει η προϊσταμένη".



Όπως καταλαβαίνετε μου δημιουργήθηκαν μερικά ερωτήματα σήμερα..



1) Που βρισκόταν η προϊσταμένη? Πήγε στο χωριό της να ψηφίσει από σήμερα? Ποιός της δίνει το δικαίωμα? Εγώ πάντως που την πληρώνω, δεν της το δίνω.

2) Που βρισκόντουσαν οι υπόλοιποι υπάλληλοι που κάθε άλλη περίοδο εργάζονται κανονικά? Έλειπαν ΟΛΟΙ. Μόνο τους πιο νεαρούς είχαν αφήσει να εργάζονται, μπροστά στα ταμεία και οι παλιοσειρές είχαν ήδη φύγει διακοπές.

3) Αφού τις κάνετε τις λαμογιές, τουλάχιστον προβλέψτε να λειτουργεί η υπηρεσία σας σωστά όταν αποφασίζετε μόνοι σαν να φύγετε διακοπές. Εμένα με ρωτάτε πως θα μπορέσω να ξαναέρθω "την Τρίτη που θα έχει γυρίσει η προϊσταμένη"? Απ' όσο γνωρίζω είστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να εξυπηρετήσετε σε ότι κάνει η υπηρεσία σας και όταν λείπει κάποιος αναλαμβάνει άλλος τα καθήκοντά του. Αν την πατήσει δηλαδή αυτοκίνητο την προϊσταμένη, δεν θα μπορέσω να βρω που είναι το δέμα μου μέχρι να έρθει άλλη? Μην τρελαθούμε..



Υπάρχουν και μερικοί που εργάζονται κύριοι και δεν μπορούν να φεύγουν όποτε γουστάρουν από τις δουλειές τους! Ναι, μην σας κάνει εντύπωση, ΔΕΝ μπορούν να φεύγουν.



Καλά σας κάνουν και σαν κόβουν ότι σας κόβουν.. Είστε οι μόνοι που δεν έπρεπε να μιλάτε και όμως γκρινιάζετε περισσότερο από όλους. Ανθρωπάκια.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου