Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 05, 2010

Εξυπηρέτηση Πελατών στα JUMBO

Συμβουλή προς επιθυμούντες να αλλάξουν κάποιο προϊόν στα JUMBO: Σκεφτείτε πριν το τολμήσετε!!


Πρώτα πρέπει να αξιολογήσετε αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι γιατί αλλάζουν οι μέρες και οι ώρες ανάλογα την κατηγορία και μπορεί να χάσετε το χρόνο σας αν πάτε τη λάθος ημέρα!!

Η δικαιολογία είναι ότι καταχωρούνται σε άλλη βάση δεδομένων παρουσία ελεγκτή συγκεκριμένες ημέρες και ώρες!!!! Ας ταλαιπωρηθεί ο πελάτης λοιπόν, για να εξυπηρετήσει την πολιτική του εν λόγω καταστήματος! Εγώ προσωπικά δεν θα ξαναψωνίσω καθαρά από θέμα αρχής! Εξ άλλου, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

1 σχόλιο:

  1. Να σημειωθεί ότι πίσω από τις αποδείξεις και μέσα στο κατάστημα υπάρχουν ταμπέλες που ενημερώνουν ότι υπάρχει ωράριο επιστροφών. Δεν νομίζω να είναι το μοναδικό μαγαζί που έχει ωράριο επιστροφών. Ας μην κράζουμε τις εταιρείες αναξέλεγκτα και ας σκεφτούμε μήπως και εμείς σαν καταναλωτές κάπου κάνουμε λάθη και γι'αυτό ταλαιπωρούμαστε κάποιες φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή