Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 08, 2011

Το αμαρτωλό κολυμβητήριο της Μεταμόρφωσης

Εχω την τύχη να κολυμπώ και εγώ στο αμαρτωλό κολυμβητήριο του Δήμου Μεταμόρφωσης και με μεγάλη έκπληξη διάβασα την συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Δήμαρχος της Μεταμόρφωσης....


Μίλησε για το χρέος που έχει ο Δήμος και ότι θα αναγκαστεί να αυξήσει τα δημοτικά τέλη. Βλέπεται ο ίδιος στην Αγία Παρασκευή μένει. Το Χαρακτηριστικό στην δήλωσή του είναι ότι το τζάμπα πέθανε και βέβαια αφορούσε ότι ο Δήμος δεν μπορεί να τα προσφέρει όλα τζάμπα.

Το πάρτυ όμως στο Δημοτικό κολυμβητήριο καλά κρατεί. Οι σύλλογοι κολυμπάνε δωρεάν με την ανοχή του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Αθλητικού Οργανισμού και τώρα βέβαια με τις ευλογίες του Δημάρχου αφού τα ξέρει και δεν κάνει κάτι. Εγώ γιατί σαν Δημότης να πληρώνω 30 ευρώ μηνιαίως για να κολυμπάω και το παιδί μου άλλα 50 ευρώ στον σύλλογο; Μήπως είμαι θύμα, αυτό αρχίζω να πιστεύω αλλά το σίγουρο είναι ότι όλοι κονομάνε.

Οι σύλλογοι όχι μόνο δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ αλλά για να τους επιβραβεύσει για αυτή την τακτική ο Δήμος τους επιδοτεί κιόλας!!! Να πάρω τα βουνά ή τώρα που καλοκαιριάζει να ψάξω να μπω στο κότερο και να πάω στην Μύκονο με τον Λάκη και τον Σάκη. Δεν ξέρω χαμένα τα έχω αλλά λες και να παίζει τίποτα κάτω από το τραπέζι; Δεν μπορώ να το φανταστώ γιατί οι άνθρωποι είναι κύριοι!

Δεν φτάνει αυτό μόνο αυτό αλλά υπάρχει υπάλληλος που δεν πατάει εδώ και 4 μήνες στην δουλειά της και πληρώνεται κανονικά με την ανοχή των κυρίων που κατέχουν την εξουσία. Εγώ είμαι άνεργος και δεν με πληρώνει κανένας. Γιατί ρε παιδιά;

Αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι γιατί σε κανένα δημοτικό συμβούλιο δεν τα συζητάνε αυτά; Αφού όλοι τα γνωρίζουν γιατί το ίδιο βέβαια έκανε και η αντιπολίτευση. Μήπως μας θεωρούν ηλίθιους αλλά πιστεύω ότι δεν ιδρώνει το αυτί τους με τίποτα.

Τελικά με πικρία μπορώ να πω ότι στην χώρα που ζω ο καθένα κάνει ότι θέλει;



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου