Προκειμενου να κανω μια κρατηση θεσης για ενα εισιτήριο πηρα τηλεφωνο στο γραφείο της Ολυμπιακής Αεροπορίας στην Κω όπου και εγινα...
μπαλακι απο το ενα γραφειο στο άλλο, και συν τοις αλλοις βρεθηκα αντιμετωπος με μια αγενεστατη υπάλληλο η οποια δεν διστασε να μου κλεισει το τηλεφωνο στα μουτρα ΤΡΕΙΣ φορες συνεχόμενα. Στη συνεχεια μιλησα με την προισταμενη Θ.Α. η οποια οχι μονο δεν ηταν διατεθειμενη να επιπληξει την συγκεκριμμενη υπάλληλο, οπως και υποχρεούτο, αλλα εσπευσε να δικαιολογησει την αγενεια της εν λογω υπαλληλου ισχυριζομενη φορτο εργασιας. Θα επρεπε οι υπευθυνοι της Ολυμπιακής, ειδικά αυτην την εποχή, να προσεξουν την συμπεριφορα των υπαλληλων τους προς το κοινο των επιβατών, διοτι ειναι που ειναι πανακριβοι, τουλαχιστον ας ειναι ευγενικοι και χαμογελαστοι. Ντροπή σε αυτους οι οποιοι αδιαφορουν και κωφεύουν μετα απο τοσες καταγγελιες για την ολυμπιακη και δεν εχουν προβει στην επιβολη κυρωσεων σε καποιους υπαλληλίσκους, οι οποιοι αγονται και φερονται αγενως. Θα δωσω τα 120 ευρω μου στην AEGEAN AIRLINES, της οποιας οι υπαλληλοι ειναι ευγενεστατοι ως επι το πλειστον. Να χαρω εγω αναβαθμιση της Ολυμπιακης!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου