Αισθανομαι βαθύτατη θλιψη για την κατασταση που επικρατει σε μερικες αλυσιδες καταστημάτων με αποκορυφωμα τα Kαρφουρ Mαρινοπουλος.
Απο τη μια τους αφηνουμε τα λεφτα μας και απο την αλλη μας φερονται σαν να ειμαστε ζώα? Θα σας πω ομως γιατι ξεκιναω αυτο το θεμα.
Πηγα στο Mαρινοπουλο Kαλαματας αυτο που ειναι διπλα στο ποταμι. Nομιζω το μεγαλυτερο στη καλαματα. Aφου πηγα και ειδα μια κατασταση "υπο διαλυση" (ψυγεια αδεια απο γαλα, ραφια χωρις τιμες, προιοντα σε ασχετα σημεια), υπαλλήλους αγέλαστους, έφτασα στα ταμεια....
Εκεί βγήκα εκτος εαυτού. 12 μετρημένα ταμεια και ανοιχτα ΜΟΝΟ 3. Η ουρα εφτανε μεχρι τους πρωτους διαδρώμους. Από οτι ακουσα απο γυρω πελάτες αυτό είναι καθημερινό φαινομενο. Αλλα το κινητρό μου για αυτή την καταγγελια ήταν άλλο. Ζήτησα να δω τον προιστάμενο του καταστηματος και αφου ενας υπαλληλος που τον πηρε τηλεφωνο με διαβεβαιωσε οτι θα ερθει στη ρεσεψιον, αυτος κρυφτηκε και εστειλε μια ταμεια.
Θα έπρεπε να ντρέπεστε για αυτή την κατασταση. Και τουλάχιστον εγω ημουν περαστικη απο την καλαματα, αλλα για τον αλλο κοσμο? Εμενα πάντως η εταιρεια δεν θα με χασει απο πελατισσα γιατι στο Mαρινοπουλο της περιοχης μου ειναι αλλη εικονα. Προσέξτε ομως γιατι τους καλαματιανους σας πελατες απορω γιατι δεν τους εχετε χασει ακομα.
Αναγνώστρια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου