μην μπορούμε να πραγματοποιούμε συναλλαγές ηλεκτρονικά ενω είμαστε εγγεγραμμένα μέλη. Ως πότε θα γίνεται αυτό; Πρέπει να αναζητούμε καθε τόσο διαφορετικό Η/Υ που να εχει παλαιότερη έκδοση mozilla ή άλλο πρόγραμμα πλοήγησης; Έλεος! Δεν υπάρχουν τεχνικοί να το διευθετήσουν; Επίσης στα mail δεν απαντά ποτέ το προσωπικό της εθνικής; Η επικοινωνία πρέπει μονο να ναι τηλεφωνική και με χρονοχρέωση στον 21ο αιώνα;
Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου