Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 21, 2011

Απαράδεκτη WIND!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Απαράδεκτη η συμπεριφορά της εταιρίας wind! Από τις 9/8 μου έχει διακόψει την σύνδεση στον προηγούμενο πάροχό μου, για να μου...


παρέχει η ίδια, όπως είχαμε συμφωνήσει υπηρεσίες σταθερής και ίντερνετ.

Παραμύθια! Ο μήνας έχει φτάσει 21 και ίντερνετ δεν έχω! Καθημερινές ενοχλήσεις μου έχουν την ίδια δασκαλεμένη απάντηση: Το θέμα σας είναι υπό εξέταση.

Όταν φυσικά ζητάω να μου δώσουν κάποιον ανώτερο ή κάποιον τεχνικό για να με ενημερώσει, η απάντηση είναι ότι θα μου έχουν τηλεφωνήσει μέχρι το βράδυ. Ένα ψέμα για να αποφύγουν την κουβέντα.

Απίστευτη ταλαιπωρία, που ακόμη συνεχίζεται...!!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου