Σαν Χιονοστιβάδα πέφτουν οι καταγγελίες των καταναλωτών-δανειοληπτών καθημερινά , στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης... για τις Τράπεζες καταγγέλλοντας τις ότι τους ασκούν πίεση, με αψυχολόγητες οχλήσεις ,αλλά και σε πολλές περιπτώσεις τους εκβιάζουν προσπαθώντας, να τους πείσουν να τους καταθέσουν μεγάλα ποσά, διαφορετικά θα
τους στείλουν εξώδικα, και θα προβούν σε πλειστηριασμό του σπιτιού τους.
Σημαντικό είναι ότι τους λένε "επιτακτικά" να πάνε στα ταμεία των Τραπεζών να καταθέσουν ολόκληρο το ποσό της δανειοδότησης ,και μάλιστα "άμεσα" προσδιορίζοντας τον χρόνο αν είναι τηλεφωνική η παρέμβαση (μέχρι ...αύριο) και εάν είναι με εξώδικη ειδοποίηση (εντός ...δέκα
ημερών) και βασικά στις περισσότερες φορές απευθύνονται σε δανειολήπτες, που έχουν ζητήσει βεβαίωση Οφειλής σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ.1 του Ν.3869/2010, ή ακόμα η αίτηση εξώδικης διαδικασίας και ενώ περιμένει απάντηση για την πρόταση o δανειολήπτης, για ρύθμιση των
Οφειλών του βάσει του Νόμου 3869/2010.
Η συμπεριφορά αυτή των Τραπεζών , κρίνεται άκρως απαράδεκτη, από την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καθώς δημιουργείται τρομοκρατία στην ψυχολογία των καταναλωτών, οι οποίοι στην αλήθεια δεν ξέρουν πως να συμπεριφερθούν , πως να αμυνθούν ,ψάχνοντας λύση ,γιατί τα χρήματα τους έχουν μειωθεί
,από την γενικότερη οικονομική ύφεση, ή έχουν χαθεί μαζί με την εργασία τους.
Επειδή τον χορό της όχλησης των δανειοληπτών, δεν τον σέρνουν μόνες οι Τράπεζες αλλά και οι συνεργαζόμενες με αυτές "εισπρακτικές εταιρείες" οι οποίες ως σύγχρονοι "γενίτσαροι" έχουν ρόλο πιο πιεστικό, παρά το γεγονός ότι το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τους όρους λειτουργίας των εισπρακτικών εταιριών έχει αλλάξει πρόσφατα, φαίνεται ότι λίγα έχουν αλλάξει. Δεν περιορίζονται μόνο στα άτομα που έχουν συνάψει τα δάνεια με τις τράπεζες, αλλά δε διστάζουν να προχωρήσουν και στην ενόχληση του συγγενικού τους περιβάλλοντος.
Εκείνο που βασικά συνιστά ,η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ στους καταναλωτές μέλη της, είναι, να μη επηρεάζονται από την πίεση των Τραπεζών- Εισπρακτικών Εταιρειών, να προχωρούν με δική τους βούληση και οικονομική δυνατότητα στην πληρωμή των δόσεων του χρέους τους, να παραμένουν ήρεμοι και να απαντούν στα τηλέφωνα των δανειστών , βασικά να παίρνουν στοιχεία του ατόμου που επικοινωνεί μαζί του(ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, Φορέας) ακόμα δε τους δίνετε η δυνατότητα ,να μεταφέρουν εγγράφως στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ακριβώς το περιεχόμενο της όχλησης ,αφού το αποτυπώσουν σε καταγγελία ,σε περίπτωση που η προσέγγιση των πιστωτών ή των αντί αυτών, υπερβαίνει την νόμιμη δεοντολογία και παραβιάζονται θεμελιώδης αξίες και δικαιώματα.
Για ενημέρωση και καταγγελίες στο Γραφείο Δανειοληπτών της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ
και στα τηλ.282109266 -2821092306 Email: epkxan@gmail.com
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννας Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου