Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 23, 2011

Σχετικα με "Καταγγελία για το σουβλατζίδικο "Στέκι" στη Ραφήνα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Aγαπητέ κύριε,


Δίχως να σας γνωρίζω προσωπικά, έτυχε την ημέρα του Ιουλίου 2011, που ήσασταν στο «Στέκι»,  στο ψητοπωλείο στη Ραφήνα, να βρίσκομαι εκεί μαζί με τις δύο κόρες μου και τη σύζυγό μου. Είμαι πελάτης του καταστήματος εδώ και πολλά χρόνια. (αφοραhttp://kataggeilte.blogspot.com/2011/07/blog-post_9019.html#more)

Το μόνο που θα ήθελα να σας πω είναι ένα μεγάλο «λυπάμαι» για την
απαράδεκτη συμπεριφορά σας ενώπιον τόσου κόσμου, οικογενειών και μικρών παιδιών κυρίως. Λυπάμαι, που εν έτη 2011, υπάρχουν άνθρωποι ακαλλιέργητοι, δίχως ίχνος σεβασμού προς τον διπλανό τους και κυρίως προς τον εαυτό τους. Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει μπροστά, αν οι ίδιοι οι πολίτες της είναι «αγροίκοι» και συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο. Θέλουμε κι Ευρώπη ύστερα! Αμ δεν είναι οι Ευρωπαίοι έτσι, αγαπητέ κύριε!

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες να αναφέρω το τι συνέβη εκείνη την ημέρα, παρά μόνο, ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, -τον οποίο γνωρίζω και είναι ένας άνθρωπος-πρότυπο για την επαγγελματική του ευσυνειδησία, την άψογή του συμπεριφορά και το άριστο σέρβις του- σας ζήτησε ευγενικά να επιλέξετε ένα πιο μικρό τραπέζι (αφού ήσασταν μόνο 3 άτομα) και να παραχωρήσετε το τραπέζι που θα επιλέγατε σε μια οικογένεια 7 ατόμων (και με καρότσι με μωρό-βρέφος) οι οποίοι περίμεναν το συγκεκριμένο τραπέζι μπροστά μας πάνω από ένα τέταρτο. Βρισκόμουν στο πίσω ακριβώς τραπέζι. Άκουσα και είδα τι ακριβώς έγινε. Συγχαρητήρια για την απαράδεκτη συμπεριφορά σας (να μην αναφερθώ στα άσχημα λόγια που αναφέρατε) προς τον ιδιοκτήτη, ενώ οι πελάτες του καταστήματος πραγματικά ενοχλήθηκαν από τις τόσο χυδαίες λέξεις που λέγατε και ντρέπομαι να αναφέρω. Οι πελάτες, έκπληκτοι από την απαράδεκτη συμπεριφορά σας, σας είπαν ενοχλημένοι: «Να πάτε στον ψυχίατρο!»

Ο δε άμοιρος καταστηματάρχης καθόταν γεμάτος απορία και άκουγε τις δικές σας χυδαίες βρισιές και προκλήσεις για τσακωμό. Και όλα αυτά επειδή ο «ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ» ήθελε να προσπεράσει μια οικογένεια -τονίζω: 7 άτομα και με μωρό σε καρότσι- που περίμενε τόση ώρα υπομονετικά και κάθισαν για φαγητό αμέσως μετά τα λόγια του καταστηματάρχη προς εσάς: «Κύριε, έτσι όπως μου συμπεριφέρεστε, δεν μπορώ να σας σερβίρω».

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Όσον αφορά το ρητό: «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Ε!! όχι κύριε!! ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο, ούτε μπορεί να πατάει πάνω σε αυτό και να κάνει ό,τι του αρέσει. Ο πελάτης πρέπει πρώτα να μάθει να σέβεται και να κάθεται στο σπίτι του αν δεν μπορεί να ακολουθήσει κανόνες συμπεριφοράς. Το «savoir-vivre» το γνωρίζετε, άραγε; Μήπως τα εστιατόρια, άραγε, θα πρέπει να αρχίσουν να χαρίζουν το συγκεκριμένο βιβλίο, σε ορισμένους σαν εσάς;

Λυπάμαι, πραγματικά, εκ μέρους όλων των πελατών του συγκεκριμένου μαγαζιού. Λυπάμαι που στη σημερινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας, θα έπρεπε πρώτα να στηρίζουμε τους επιτυχημένους επαγγελματίες κάθε είδους και να βοηθάμε πρώτα εμείς τη χώρα μας. Καθίστε λοιπόν, στο σπιτάκι σας, αγαπητέ κύριε, κρατήστε το «ευρώ» σας για να κάνετε και οικονομία, διαβάστε κάνα βιβλίο για να ξεστραβωθείτε ή μάλλον ανοίξτε τα εγχειρίδια, τις γραμματικές και τα συντακτικά για να μάθετε τα σωστά ελληνικά - καλό θα σας κάνει, γιατί μάλλον δεν είναι για να κυκλοφορείτε πουθενά και όταν θα γίνετε «ΆΝΘΡΩΠΟΣ», τότε βγείτε έξω, αλλά σας παρακαλώ, ξεκινήστε από «μικρά μαγαζάκια» για να εξασκηθείτε πρώτα!!



Αναγνωστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου