Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 13, 2011

Απαράδεκτο το Internet on the go της Cosmote

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Στις 5/8/2011 απο την Καλαματα αγορασα ενα στικακι ιnternet on the go,ομως εδω που ειμαι,σε καποιο χωριο η cosmote εχει σημα 2g και ουτε και οχι 3g.


Το σημα να ειναι τοσο αργο και τοσο εκνευριστικο,που να μην μπορω να κανω
τη δουλεια μου και τζαμπα τελικα να πληρωνω! Πηγα και ζητησα σημερα απο την cosmote να τις επιστρεψω το στικακι αυτο του ασυρματου ιντερνετ,αφου ετσι κι αλλιως δεν μπορω να κανω τη δουλεια μου!!!!Λογω προφανως τεχνικη ευθυνη δικη τους, της cosmote,αλλα μου ζητησαν να πληρωσω 37 ευρω νταβατζιλικι!!! Επειδη δεν τους πληρωνω την άχρηστη και εκνευριστικη αυτη ταλαιπωρια που με υπεβαλαν για 6 μηνες τουλαχιστον,οπως γουσταρουν!

Αυτοι ομως ποση αποζημιωση πρεπει να μου δωσουν που ηδη πληρωσα εναν- με δυο μηνιαιους λογαριασμους του ιντερνετ on the go,μολονοτι ο εκνευρισμος μου,και η οργη μου ξεχειλεισαν γιατι αργοοοουσε απιστευτα πολυ!



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου