Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 11, 2011

Η "παγίδα" των NewDay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Θα ηθελα να σας ενημερωσω και για τη δικη μου εμπειρια με τη γνωστη αλυσιδα κεντρων ομορφιας και περιποιησης NEW DAY.


Κανοντας μια βολτα σε κεντρικο δρομο της θεσσαλονικης, με 'ψαρεψαν' υπαλληλοι της προαναφερθεισας εταιριας δινοντας μου ενα 'δωρο', το οποιο και θα
μπορουσα να εξαργυρωσω αν ανεβαινα στα ακριβως απο πανω γραφεια του κεντρου αυτου. Με συνοδεψε φυσικα η συγκεκριμενη κοπελα που μου εδωσε το δωρο (προφανως για τα ποσοστα) και μετα με ανελαβαν γιατρος και διαιτολογος για να αναλυσουν το προβλημα μου, το οποιο ηταν 5-6 εκατοστα 'πλαϊνα' στο στην κοιλια μου (σημειωτεον ειμαι 1.65 και τοτε ζυγιζα 52 κιλα, αδυνατη στο υπολοιπο σωμα, απλα μονο εκει ειχα κατι παραπανω!). Ως νεαρη και 'αβγαλτη' φοιτητρια 19 ετων, με εψησαν πολυ γρηγορα για το ποσο ωραια θα ημουν αν εχανα αυτα τα 'ψωμακια' με το αναλογο προγραμμα των 1200 Ευρω (ναι, 1200!) που με δηθεν εκπτωσεις μου το αφησαν 520, το οποιο ομως επρεπε να αγορασω την ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ γιατι η προσφροα, σου λεει, ηταν μονο για εκενη την ημερα! και εδωσα δυστυχως την πιστωτικη μου και το αγορασα επιτοπου (καλο ζωον και εγω!).



Ευτυχως λοιπον με εκοψε το ιδιο απογευμα και αποφασισα οτι δε μου χρειαζοταν το συγκεκριμενο προγραμμα. Πριν παω να ζητησω τα χρηματα μου πισω, πηρα στη γραμμη Καταναλωτη και στο γραφειο Εμποριου, οι οποιοι με ενημερωσαν οτι δικαιουμαι ολο το ποσο πισω στο ακεραιο! Οταν πηγα φυσικα στο γραφειο της παραπανω εταιριας μου ειπαν οτι δε γινεται να αλλαξω αποφαση γιατι ειχα υπογραψει ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ. Φυσικα οταν τους ειπα οτι ειχα ενημερωθει για τα δικαιωματα μου, μου εδωσαν αμεσως να υπογραψω το χαρτι της ακυρωσης, λεγοντας μου οτι τα χρηματα θα επιστρεφονταν τον επομενο μηνα στο λογαριασμο της πιστωτικης μου. Αυτο δεν εγινε ποτε. Πηγα λοιπον ξανα και τους αρχισα στα βρισιδια κανονικοτατα, πρεπει να με ειχε ακουσει ολος ο οροφος. Τοτε λοιπον και εκαναν τις απαραιτητες λογιστικες ενεργειες και καθε μηνα μου επεστρεφαν ενα ποσο μεσω του λογαριασμου της πιστωτικης μου μεχρι που ξεπληρωθηκε το αρχικο ποσο που ειχα δωσει!



ΠΡΟΣΟΧΗ στα κεντρα αδυνατισματος! ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ για τα δικαιωματα σας ως καταναλωτες!

Αναγνώστρια
 
 
από tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου