Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Οκτωβρίου 03, 2011

Σύνδεση Conn-X



Έχω δύο χρόνια σύνδεση ίντερνετ με connex στην Αίγινα. Εδώ και ένα χρόνο έχω μετατρέψει την σύνδεση σε κατεξοχήν.


Από Παρασκευή μεσημέρι μέχρι Σάββατο δεν έχω σύνδεση, οπως και το πρωι της Κυριακής. Επίσης επειδή συνήθως πέρυσι
έφευγα από το σπίτι στις 6 το απόγευμα της Κυριακής συνηθίζουν να μου το διακόπτουν κάθε Κυριακή από τις 6 μμ. Είναι σαν να με παρακολουθούν πότε φεύγω για να κλείσουν την γραμμή και να την δώσουν αλλού.

Στα επίμονα τηλεφωνήματα στο 1242 μου λένε ότι η γραμμή έχει θόρυβο και το 121 λέεει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα της ίδιες ώρες. Το θέμα είναι πως επανέρχεται η γραμμή μετά από φωνές μου στο 1242. Κατά τα άλλα εγώ πληρώνω κανονικά. Τι πρέπει να κάνω για να μην έχω προβλήματα με το ίντερνετ.







ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου