Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 23, 2011

Καταγγελία για e-shop.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Eπισκέφτηκα ένα από τα κατάστημα της εταιρίας e-shop των βορείων προαστίων. Επειδή το παλικάρι που δουλεύει εκεί τον ξέρω...


δεν είναι φίλος μου αλλά αγοράζω αρκετές φορές από αυτό το κατάστημα , τον είδα αρκετά στενοχωρημένο χωρίς να έχει και πολύ όρεξη να εργαστεί. Μιλήσαμε λίγο και από ότι μου είπε ότι τους χρεωστάνε τον Οκτώβριο τον Νοέμβριο και το μόνο που θα πάρουν μέχρι τέλος του χρόνου είναι το δώρο του Δεκεμβρίου και αυτό για να μην πάει αυτόφωρο η διοίκηση της εταιρίας κάτι που διώκετε από τον νόμο. Και ρωτώ εγώ, είναι λογικό και ανθρώπινο αντί να πάρουν 3 μισθούς συν το επίδομα αδείας δηλαδή 3,4 μισθούς να πάρουν μόνον έναν. Είμαι σίγουρος ότι η διοίκηση θα αγοράσει δώρα για τους φίλους - συγγενείς του. Αυτά τα άτομα που πρέπει να βοηθήσουν τις οικογένειες τους η τα δικά τους έξοδα τι θα κάνουν. Εγώ επειδή έχω συνείδηση άμα μάθω ότι δεν αγόρασαν κάτι παραπάνω δεν θα αγοράσω ξανά από e-shop και θα αγοράζω από αλλού ακόμα και αν χρειαστεί να πληρώσω 5-10 ευρώ παραπάνω. Συν ότι θα το πω και θα προσπαθήσω να πείσω και όλους μου τους γνωστούς και φίλους να μην αγοράσουν ξανά. Οι έλληνες έχουμε συνείδηση και πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλον.



Αναγνώστης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου