Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 26, 2011

ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΓΡΑΦΕΙ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη


Τα Χριστούγεννα δεν είναι φέτος ευτυχισμένα όπως παλιά, ο κόσμος δεν είναι γελαστός και πολύ μπαμπάδες λένε ότι δεν θα φέρεις δώρα σε πολλά παιδάκια, αλλά εγώ δεν το πιστεύω. Πάντα κάτι φέρνεις σε όλα τα παιδάκια της γης ,
όσο φτωχά και να είναι !

Θέλω να σου ζητήσω λίγα δωράκια όχι όμως για μένα. Θέλω να δώσεις δουλειά στον μπαμπά μου να ξαναγίνει χαρούμενος.

Στον αδελφό μου να δώσεις βιβλία γιατί τώρα τα αγοράζουμε και η μαμά έκλαιγε που δεν είχαμε λεφτά να του πάρει.

Στην γιαγιά μου να φέρεις τα φάρμακά της γιατί πρέπει πρώτα να τα πληρώσει αλλά δεν έχει γιατί της κλέψανε κάποιοι, κακοί πολιτικοί, την σύνταξη.

Στην μαμά μου να γεμίζεις την κατσαρόλα με φαΐ γιατί κάθε μέρα την ακούω να λέει: Πώς θα την γεμίσω και κοιτάει τον ουρανό.

Για μένα θα ζητήσω μια μικρή χάρη , επείδη αγαπάς τα παιδάκια θέλω να μην πεινάει κανένα στον κόσμο.Ξέρω πως σου ζητάω πολλά αλλά αφού έρχεσαι από τον ουράνο, παρακάλα τον θεούλη να δίνει φαι , και σπίτι σε όσους κοιμονται στον δρόμο και ζητιανεύουν κάνει πολυ κρυο τους βλέπω και στεναχωριέμαι. Να προσέχεις όμως όταν έρχεσαι γιατί είδα στην τηλεόραση πολλούς ανθρώπους αποκλεισμένους απο τα χιόνια στα αυτοκινητά τους πολλές ώρες. Μπορεί να κρυώσεις μέσα στο έλκηθρο, άμα κοιμάμαι και δεν σε δω πάλι να ξέρεις ότι σου χω αφήσει καραμέλες δίπλα στον αρκούδο μου να πεις γεια στους τάρανδους από μένα

Σαγαπω πολυ πολύ , ξερω πως υπαρχεις και ακους πάντα τα παιδάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου