Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 01, 2012

Κοροϊδια της ACS Ευόσμου

Είχα παραγγείλει από ένα κατάστημα στην Αθήνα ένα δώρο για την γυναίκα μου για την σημερινή αλλαγή του χρόνου και η αποστολή...


θα γινόταν με την ACS και μάλιστα πλήρωσα παραπάνω έξοδα αποστολής για να το έχω σήμερα.Όντως μου έρχεται SMS στο κινητό που έλεγε ότι το δέμα βρίσκεται στο κατάστημα Ευόσμου το οποίο είναι ανοιχτό 08:00-15:00.Αφού τελειώνων τις δουλειές μου πάω με έναν φίλο μου που ήθελε να στείλει και αυτός κάτι κατα τις 14:00 και διαπιστώνουμε ότι είναι κλειστό.Έτσι μένω εγώ χωρίς δώρο για την σύζυγο .Κύριοι αν θέλατε να την κάνετε κοπάνα λόγω της ημέρας μην στέλνεται μηνύματα με το ωράριο.Μαύρο από μένα αλλά και από τον φίλο μου που σαν επαγγελματίας διατηρεί λογαριασμό στην ACS για τις διάφορες επαγγελματικές του ανάγκες.



Αναγνώστης



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου