Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Ιανουαρίου 27, 2012

Οι βουλευτές μας δεν το διάβασαν το μνημόνιο πριν το δεχτούν.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Γιατί δεν διάβασα το μνημόνιο:


- Περιμένω να βγει σε ταινία

- Μου' παν ότι μπορεί να' χει μέσα άνθρακα

- Μεγάλωσε η πρεσβυωπία μου και δεν
είχα γυαλιά.

- Με είχαν απαγάγει εξωγήινοι

- Έδινα κι άλλο μάθημα εκείνη τη μέρα.

- Δεν άνοιγε το attachment.

- Ήθελα να γίνω παγκόσμιο τρεντ στο Twitter

- Δεν μου αρέσουν τα θρίλερ...

- Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ

- Γιατί νόμιζα το είχαμε για την Τετάρτη

- Γιατί ήταν στα αγγλικά

- Περιμένω να βγει το 2 και το 3 και να διαβάσω όλη την τριλογία μαζί.

- Έχασα τις φωτοτυπίες.

- Αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλε

- Δεν το έχει γράψει κανένας διάσημος

- Δεν θέλω να γίνει μακελειό!

- Έτσι για να σας την σπάσω

- Γιατί δεν είχε εικόνες

- Γιατί μου το πήρε ο Πάγκαλος και είπε ότι "μαζί τα διαβάσαμε"

- Γιατί μου έφαγε την κόπια ο σκύλος μου

- Μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες.

- Δεν είχε βγει σε ηλεκτρονική μορφή για το iPad μου.

- Είμαι ο Τσακ Νόρις.

- Που να στα λέω... μπήκε ένα ρακούν στο υπουργείο και...

- Δεν μου άρεσε ο συγγραφέας

- Γιατί μπορώ...

- Μου είπαν ότι θα βγει και σε CD οπότε θα το ακούσω!

- Έβλεπα Wipe Out

- Δεν διαβάζω δράμα, μόνο ποίηση και αστυνομικά!

- Δεν είχε καλές κριτικές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου