Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Ιανουαρίου 12, 2012

Πέφτουν σοφάδες από το ταβάνι

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Θελω να κανω μια καταγγελια σχετικα με εναν παιδικο σταθμο στα Ανω Λιοσια Αττικης. Συγκεκριμενα πηγα να παρω τον γιο μου...


που ειναι 3,5 χρονων απο τον 1 παιδικο σταθμο Ανω Λιοσιων. Με το που μπηκα μεσα βλεπω να εχει πεσει κατω ενα κομματι ΣΟΦΑΣ απο το ταβανι διαστασεων 2μ επι 0.50μ , στο μωσαικο, και να τρεχουν νερα απο την πλακα, και τις κοπελες που δουλευουν εκει σαστισμενες , αλλες προσπαθουσαν να καθαρισουν, αστα μαυρα χαλια. Στο μυαλο μου κατευθειαν πηγε ο γιος μου και τα αλλα παιδια. Υποψιν δεν υπαρχει θερμανση και τα παιδια οταν παμε και τα παιρνουμε ειναι παγωμενα. Τρελαθηκα ρωτω που ειναι ο γιος μου και μου λενε στο αλλο δωματιο που ειναι για μεγαλυτερα παιδια, ειναι καλα ρωτω μου λενε ολα τα παιδια ειναι ενταξει,.Ησυχαζω τον φωναζουν και τον βλεπω λιγο τρομαγμενο και μου εδειχνε το ταβανι . Ο Προεδρος των παιδικων σταθμων κυρ. Παπαιωαννου Κων/νος ενας πραγματικα υπεροχος ανθρωπος προσπαθει εδω και πολλους μηνες να μεταφερει σε ιδιοκτητο οικημα του δημου Ανω Λιοσιων τον εν λογω παιδικο σταθμο αλλα ανταποκριση δεν βρισκει πουθενα . Ολοι του λενε δεν υπαρχουν λεφτα. Δηλαδη δεν υπαρχουν 5-10 χιλιδες ευρω για να τελειωσει? Ημαρτον!!



Αναγνώστης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου