Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 16, 2013

Έχω κάνει σχέση με γυναίκα», δηλώνει η Σαλντάνα-Φωτογραφήθηκε ολοτσίτσιδη [εικόνες]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Την πιο προκλητική φωτογράφηση της ζωής της έκανε η 34χρονη Ζόε Σαλντάνα για το περιοδικό Allure. Και μάλιστα σε μια περίοδο που δεν το είχε καθόλου ανάγκη.

«Μπορεί να καταλήξω να είμαι μαζί με μια γυναίκα, όταν αποφασίσω να κάνω παιδιά και να τα μεγαλώσω. Είμαι τόσο ανδρόγυνη. Όσον αφορά τις σχέσεις με ηθοποιούς, αυτό είναι κάτι που έχω κάνει και έχω λουστεί. Είναι ώρα να προχωρήσω». Αυτό δήλωσε η σταρ του Στάρ Τρεκ στο περιοδικό Allure η οποία και εμφανίσθηκε μάλλον πικρόχολη σχετικά με την σχέση της με τον Μπράντλεϊ Κούπερ που μόλις τελείωσε.
Ίσως μάλιστα η συγκεκριμένη φωτογράφηση -στην οποία εμφανίζεται τοπλες και μας δείχνει για πρώτη φορά το τατού της- να είναι ακριβώς μια υπενθύμιση στον Κούπερ, που έχει ήδη κάνει νέο δεσμό, του τι έχασε.
Αν και εκείνη η απάντησή της που θα συζητηθεί είναι αυτή στην ερώτηση του αν έχει κάνει σχέση με άλλη γυναίκα. Στην οποία και ζητάει από την δημοσιογράφο το εξής «Θέλω να μου υποσχεθείς ένα πράγμα. Αφού σκοπεύεις να βάλεις αυτή την ερώτηση στο άρθρο, φρόντισε η απάντησή μου να είναι τρία αποσιωπητικά». Κάτι που, όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, είναι απλά ένας πιο διακριτικός τρόπος να το παραδεχτεί.


iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου