Τη φωτογραφία με το "καθαρό" σεντόνι από νοσοκομείο, μας έστειλε αναγνώστης με e-mail
Το σχόλιο -καταγγελία έχει ως εξής: "Καλημέρα. Νοσηλεύομαι στο νοσοκομείο Λαϊκό από την Τρίτη το βράδυ. Σήμερα άλλαξαν σεντόνια. Δείτε καθαριότητα. Αν είναι να μπείτε σε νοσοκομείο πάρτε μαζί σας σεντόνια και μαξιλάρι".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου