Τον ίδιο της τον εαυτό, ως ατραξιόν της Ελλάδας, αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει εσπευσμένα η υπουργός Τουρισμού, προκειμένου να αποκαταστήσει τη ζημιά που προκάλεσε στον τουρισμό ο τραυματισμός της Αμερικανίδας τουρίστριας από τα βαρελότα στη Σαντορίνη
Γράφει ο Νίκος Ζαχαριάδης
Τα μεγάλα μέσα – δηλαδή τον πηγαίο ερωτισμό της, στον οποίο δεν αντιστάθηκε ούτε ο Πρόεδρος Ομπάμα – φαίνεται ότι αποφάσισε να βάλει μπροστά η Όλγα Κεφαλογιάννη, σε μια προσπάθεια να στρέψει το ενδιαφέρον της διεθνούς τουριστικής κοινότητας, μακριά από τα δυσφημιστικά για τη χώρα μας, γεγονότα της Σαντορίνης.
Έτσι, η ελληνίδα υπουργός Τουρισμού, αποφάσισε εκτάκτως να κυκλοφορήσει σειρά διαφημίσεων με σλόγκαν «Στην Ελλάδα τα βαρελότα είμαστε εμείς – Το είπε και ο Ομπάμα!» με κεντρικό πρόσωπο εκείνη σε σχετικά τολμηρές πόζες.
Μάλιστα για το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας, η Όλγα Κεφαλογιάννη, σκοπεύει να περιοδεύσει η ίδια σε όλο τον κόσμο φορώντας τολμηρά ντεκολτέ, ώστε να πυροδοτήσει το φλερτ ξένων ηγετών και ομόλογών της υπουργών.
Όπως δήλωσε και η ίδια σε δημοσιογράφο γνωστής εφημερίδας και μόνιμο «θαυμαστή της», «μπορεί να θέλει να την αντιμετωπίζουν σαν πολιτικό, αλλά όταν οι περιστάσεις το απαιτούν, βάζει την αδιαμφισβήτητη γοητεία της στην υπηρεσία της Πατρίδας»
(Σημείωση: Το κείμενο αυτό αποτελεί προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Για τη συγκεκριμένη φωτογραφία, χρησιμοποιήθηκε πόζα της αμερικανίδας ηθοποιού Gina Carano, που είναι σωσίας της Όλγας Κεφαλογιάννη. Καταναλώστε το υπεύθυνα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου