Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 31, 2014

Καταγγελία για ‎WIND

Κοινοποιώ την καταγγελία μου να μαθαίνει ο κόσμος και γιατί σας έχω ικανούς να πείτε ότι δεν την λάβατε ποτέ.... "Από τις 5/7/2014 είχα κάνει στο κατάστημα της Wind στο Mall αίτηση διακοπής σύνδεσης λόγω μεταφοράς στην Q.

 O υπάλληλος τότε με ενημέρωσε ότι θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός όπου θα πληρώσω και τις όποιες "ποινές" χρειαστεί και μου έδωσε και την κάρτα SIM της Q. 

Έχουν περάσει 2 μήνες περιμένοντας τον περιβόητο εκκαθαριστικό. Σήμερα πήγα στο κατάστημα της WIND στο Μαρούσι να πληρώσω το λογαριασμό μου και ρώτησα και για την πορεία της αίτησής μου.
 Μου είπαν ότι η αίτησή μου απορρίφθηκε γιατί δεν πλήρωσα την ποινή των 13 ευρώ και ότι πρέπει να κάνω εκ' νέου αίτηση διακοπής η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 26/10!!!

 Επειδή εκκαθαριστικός λογαριασμός δεν μου ήρθε ποτέ ούτε ταχυδρομικά ούτε μέσω e-bill και ας αναγράφεται ρητά στην αίτηση διακοπής, σας δηλώνω εγώ ρητά ότι ακυρώνω από σήμερα τη σύνδεσή μου μαζί σας μέσω μη χρήσης της SIM, δεν πρόκειται να πληρώσω κανέναν άλλον λογαριασμό σας από εδώ και πέρα και ΑΠΑΙΤΩ την άμεση μεταφορά (ει δυνατόν σήμερα) του αριθμού μου στην Q. "



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου