Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 26, 2024

Wild Love: Όταν ο Βαλεντίνος δουλεύει υπερωρίες- Τα άγρια, ερωτικά τρίο, το αποδεικνύουν.



Διάσημες ερωτικές ιστορίες που αποδεικνύουν ότι ο έρωτας είναι περίπλοκο πράγμα.


O έρωτας δεν είναι πάντα αγνός, ούτε απλός. Ούτε χωράει μόνο δύο. Τα άγρια, ερωτικά ροκ τρίο, το αποδεικνύουν.


ΠΑΤΙ ΜΠΟΪΝΤ – ΤΖΟΡΤΖ ΧΑΡΙΣΟΝ - ΕΡΙΚ ΚΛΑΠΤΟΝ

Η Πάτι Μπόιντ, ήταν ένα γνωστό μοντέλο των 60΄s. Μοντέλο, ξανθιά , όμορφη σαν άγγελος. Ο κόσμος όμως θα την θυμάται περισσότερο ως γκρούπι, μούσα, «μήλον της έριδος» και ερωτική σύντροφο δύο «μεγάλων» της μουσικής που έγραψαν για κείνη σπουδαία τραγούδια : του Τζορτζ Χάρισον και του Έρικ Κλάπτον.






Η Πάτι συνάντησε τον Τζορτζ Χάρισον των Beatles στο «A Hard Day's Night», την πρώτη κινηματογραφική ταινία των Σκαθαριών – υποδυόταν μια φαν που αποθέωνε τους Beatles. Για μία δεκαετία, η σχέση τους – όπως την αφηγήθηκε η ίδια σε δύο συνέχειες στην Daily Mail, «Το κολασμένο ερωτικό μου τρίγωνο με τον Τζορτζ και τον Έρικ» -θα εξελισσόταν σε ένα θυελλώδες τρίγωνο, με τρίτη κορυφή τον Έρικ Κλάπτον.

Παρότι ο γάμος της με τον Τζορτζ, το 1966 ξεκίνησε με όρκους αιώνιας αγάπης και πίστης, (σ.σ. μάλιστα, για χάρη της εκείνος έγραψε το τραγούδι “Something”) εξελίχθηκε όπως οι περισσότερες «ροκ» σχέσεις. Πνιγμένος στα drugs, το χάος, την απιστία. Ο Χάρισον απατούσε την Μπόιντ ακόμα και με τις φίλες της ενώ ο Έρικ Κλάπτον που ήταν στενός φίλος του Χάρισον περνούσε πολλές ώρες στο σπίτι του, παρέα με την παραμελημένη σύζυγό του. Μοιραία, την ερωτεύτηκε παράφορα και της το είπε. Εκείνη, όμως αδιαφορούσε. Ένα πρωί το 1970, η Πάτι έλαβε ένα ανώνυμο γράμμα: «Αγαπημένη μου, μου φαίνεται ότι έχει περάσει μια αιωνιότητα απ’ την τελευταία φορά που σε είδα. Αγαπάς ακόμα τον άντρα σου ή έχεις άλλο εραστή; Αισθάνεσαι τίποτα για εμένα; Με όλη μου την αγάπη, Ε.»






Η Μπόιντ τον απέρριψε και πάλι. Συνέχισε να το κάνει ακόμα και όταν εκείνος άρχισε να την απειλεί πως θα αυκτονούσε, ή όταν της αφιέρωσε το πιο εμβληματικό κομμάτι του, το «Layla».Ένας ερωτικός ύμνος για τη γυναίκα που ήθελε και δεν μπορούσε να έχει.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, ο γάμος του Χάρισον και της Μπόιντ έληξε οριστικά, κλονισμένος από τα ναρκωτικά και τις διαρκείς απιστίες και η Πάτι άρχισε να βγαίνει με το μελλοντικό κιθαρίστα των Stones, Ρόνι Γουντ. Όμως ο Κλάπτον περίμενε υπομονετικά και άδραξε την ευκαιρία Την πολιόρκησε ξανά, με περισσότερο πάθος. Δύο χρόνια αργότερα η Πάτι Μπόιντ έγινε κυρία Κλάπτον – μάλιστα, στον γάμο ήταν παρών και ο Χάρισον, που δεν είχε κρατήσει κακία στον φίλο του.

Στην αρχή, όλα φαίνονταν ρόδινα. Ο Κλάπτον είχε απεξαρτηθεί από την ηρωίνη – η γυναίκα του ήταν για κείνον μια αστείρευτη πηγή έμπνευσης. Ένα βράδυ που η Πάτι ετοιμαζόταν για να βγουν τον ρώτησε, αν δείχνει όμορφη. Αυτό ήταν η αφορμή για να γράψει εκείνος άλλο ένα επικό τραγούδι : το «Wonderful tonight». Δυστυχώς, κι αυτός ο μεγάλος έρωτας θα ξέφτιζε γρήγορα - όπως αποδείχτηκε ο Κλάπτον ήθελε μόνο τις γυναίκες που δεν μπορούσε να έχει. Το ζευγάρι πήρε διαζύγιο το 1989, όταν ο Mr Slowhand έπεσε στην αγκαλιά ενός άλλου μοντέλου, της Λόρι Ντελ Σάντο κι απέκτησε από κείνη ένα γιό. Ειρωνεία : η Πάτι Μπόιντ, η μούσα τόσων ανδρών έμεινε μόνη της. Αλλά τα ερωτικά τραγούδια, που γράφτηκαν για κείνη θα είναι το background σε εκατομμύρια love stories…

ΤΖΕΡΙ ΧΟΛ – ΜΠΡΑΪΑΝ ΦΕΡΙ – ΜΙΚ ΤΖΑΓΚΕΡ

Ο πρώτος εραστής της Τζέρι Χολ, της «εξωγήινης ξανθιάς καλλονής από το Ντάλλας», ήταν ο Μπράιαν Φέρι, ο τραγουδιστής των Roxy Music. Γνωρίστηκαν το καλοκαίρι του 1975, όταν η Τζέρι πόζαρε για το εξώφυλλο του δίσκου τους «Siren». Εκείνη ήταν 19 αυτός 30. Μετά τη φωτογράφηση την κάλεσε να μείνει στο σπίτι του στο Λονδίνο. Σε έξι μήνες μέσα, της έκανε πρόταση γάμου. Δέχτηκε και μετακόμισε στο Λονδίνο. Αλλά ο Μπράιαν ήταν πολύ σοβαρός, ήσυχος, απορροφημένος από τη δουλειά του. Προτιμούσε να περνάει μαζί της ήσυχες βραδιές στο σπίτι, και όταν έβγαιναν μαζί, γινόταν παθολογικά ζηλιάρης – έψαχνε την τσέπη και την τσάντα της για να βρει χαρτάκια με τηλέφωνα αντεραστών, φανταζόταν κρυφά ραντεβού. Από κείνον, γνώρισε τον Μικ Τζάγκερ. Ο Μικ αστείος, παιχνιδιάρης, και δεν έδινε φράγκο για τα σχόλια – του άρεσε να πίνει, πειραματιζόταν με τη μουσική, το σεξ και τις ουσίες, την έπαιρνε για ολονύχτιες βόλτες στο Studio 54 και στο 21Club, την πολιορκούσε ασφυκτικά, με λουλούδια και τηλέφωνα, της έγραφε τραγούδια, σαν το «Miss You». Ο Μικ, επίσης, ήταν παντρεμένος. Με την Μπιάνκα Τζάγκερ.






Για χάρη του, πάντως, εκείνη εγκατέλειψε τον Μπράιν Φέρι και κείνος πήρε διαζύγιο. Ο ασχημόμορφος τραγουδιστής των Stones και το ξανθό, ψηλό super model δημιούργησαν μια σχέση που έβαλε φωτιά στα παπαράτσι έντυπα. Έμειναν μαζί 22 χρόνια και απέκτησαν 4 παιδιά : την Ελίζαμπεθ, τον Τζέιμς, την Τζόρτζια Μέι και τον Γκάμπριελ. Τον λάτρευε, και κείνος το ίδιο – κι επίσης την απατούσε με οποιαδήποτε θηλυκό, περνούσε από δίπλα του – μοντέλα, τραγουδίστριες, την ηθοποιό Ούμα Θέρμαν, την Αντζελίνα Τζολί ή την πρώην Πρώτη Κυρία της Γαλλίας. Κάρλα Μπρούνι,. Που την εποχή εκείνη ήταν ακόμα ένα άγνωστο, 23χρονο ανερχόμενο μοντέλο…

TZEΡΙ ΧΟΛ – ΜΙΚ ΤΖΑΓΚΕΡ – ΕΡΙΚ ΚΛΑΠΤΟΝ - ΚΑΡΛΑ ΜΠΡΟΥΝΙ (KAI OI ΑΛΛΕΣ)

Ο Μικ και η Κάρλα γνωρίστηκαν το 1990, κατά την διάρκεια της Urban Jungle περιοδείας των Rolling Stones. Τότε, η Κάρλα έβγαινε με τον Έρικ Κλάπτον, ο οποίος, λέγεται πως παρακάλεσε τον Tζάγκερ να την αφήσει ήσυχη. «Όχι και αυτή Μικ, σε παρακαλώ. Νομίζω ότι την έχω ερωτευτεί»






Αλλά ήταν σαν να βάζεις δίπλα δίπλα, μπαρούτι και σπίρτο – κάποια στιγμή, το πράγμα είναι μοιραίο να εκραγεί. Η ερωτική σχέση του Μικ και της Κάρλα έμεινε κρυφή και περιπετειώδης. Επί οκτώ χρόνια συναντιόντουσαν σε studios, νοικιασμένα δωμάτια και ξενοδοχεία στα πέντε σημεία του πλανήτη. Η Τζέρι το κατάλαβε από ένα σημείωμα της Κάρλα που έπεσε στα χέρια της :«Θα είμαι η παντοτινή ερωμένη σου», έγραφε. Ήταν Ιανουάριος του 1992, εκείνη μόλις γεννήσει την Τζόρτζια Μέι και ο Μικ το ΄χε σκάσει με την Μπρούνι σε μια βίλα στο Πουκέτ. Έξαλλη τον πήρε τηλέφωνο, κλαίγοντας και βρίζοντας . Ο Μικ, αρνήθηκε τα πάντα.

Την επόμενη φορά που συναντήθηκε η Χολ με την Μπρούνι, στο λόμπι του Ritz στο Παρίσι, η Τζέρι την αποκάλεσε «τσούλα». «Γιατί δεν αφήνεις τον άντρα μου ήσυχο;», ούρλιαξε. Η απάντηση, ήρθε αμέσως. «Πες καλύτερα στον άντρα σου να αφήσει εμένα ήσυχη».

Με τα χρόνια, η Τζέρι κατάλαβε πως ο άντρες της ήταν ένα «βαμπίρ του σεξ». Αργότερα, στη βιογραφία της Tall Tales, που δημοσίευσε το 2007 , θα σημείωνε πως «κατάφερα να κόψω τον εθισμό του Μικ στην ηρωίνη, αλλά όχι και στις γυναίκες – ήταν σαν να αντικατέστησε το πάθος του με τις ουσίες, με μια εμμονή για το σεξ». Συχνά, γυρίζοντας από τα ταξίδια της, έβρισκε στο υπνοδωμάτιό της , γυναικεία εσώρουχα ή κοσμήματα.

Πολλές φορές, ο Μικ δεν έμπαινε καν στον κόπο να κρυφτεί. Η Κλερ Χάουζμαν, μια νταντά που είχε προσλάβει το ζευγάρι για να προσέχει τα παιδιά τους, όσο οι Stones έδιναν συναυλία στις Βρυξέλλες, ομολόγησε πως υπέκυψε στη γοητεία του «πιο σέξι ρόκερ του πλανήτη», μέσα στην κουζίνα της σουίτας του. «Έφτιαχνα καφέ στις 4.30 το πρωί, όταν ο Μικ μπήκε μέσα. Σε πολύ λίγο μιλούσαμε, γελούσαμε και αστειευόμασταν σαν να γνωριζόμασταν χρόνια. Η κουζίνα ήταν πολύ μικρή, οπότε αναγκαστικά πέφταμε συνέχεια πάνω στον άλλο – μου άρεσε η επαφή μας. Ύστερα – ακόμα δεν ξέρω πώς έγινε – αλλά ξαφνικά ο Μικ άρχισε να χαϊδεύει τα μαλλιά μου. Αγκαλιαστήκαμε, με έσπρωξε πάνω στον πάγκο της κουζίνας. Φιλιόμασταν παθιασμένα και το κεφάλι μου γύριζε. Το επόμενο που θυμάμαι ήταν ότι κάναμε σεξ», .Όλα τελείωσαν πολύ γρήγορα. Μετά ο Τζάγκερ την βοήθησε να κατέβει από τον πάγκο, της φίλησε τη μύτη, ψιθύρισε ένα «Εντάξει μωρό» και γύρισε στο κρεβάτι του. Η γυναίκα του κοιμόταν ένα μέτρο πιο κει, στο διπλανό δωμάτιο.

Η Τζέρι (που τις περισσότερες φορές μάθαινε τις απιστίες του Μικ από τις εφημερίδες), είχε απειλήσει πολλές φορές να τον εγκαταλείψει . Όταν συνέβαινε αυτό, έπεφτε στα πόδια της κλαίγοντας, της ορκιζόταν πως δεν συνέβαινε τίποτα, πως θα άλλαζε, πως εκείνη ήταν η μία και μοναδική. Για να κατευνάσει την οργή της, δέχτηκε να ενώσουν τις ζωές τους σε μια ιδωτική ινδουιστική γαμήλια τελετή στο Μπαλί. Όπως θα μάθαινε αργότερα, ακόμα και το βράδυ πριν από το γάμο τους, επιχείρησε να την απατήσει με τη γυναίκα ενός φίλου του.

Η Χολ ισχυρίζεται πως η μοναδική φορά που πλήρωσε τον Μικ με το ίδιο νόμισμα, ήταν τότε που είδε ένα φαξ από την Κάρλα Μπρούνι με το οποίο τον καλούσε να περάσουν μαζί τη νύχτα. Τότε – λέει – κι εκείνη πλάγιασε με τον Ρόμπερτ Σάνγκστερ, έναν διάσημο εκτροφέα αλόγων. Αλλά ήταν, ομολογεί, μια «καταστροφική εμπειρία». Αγαπούσε τον Τζάγκερ και θα συνέχιζε ίσως να τον συγχωρεί και να μένει μαζί του, αν δεν μάθαινε το 1999 πως εκείνος επρόκειτο να αποκτήσει εξώγαμο παιδί από τη Βραζιλιάνα καλλονή Λουτσιάνα Μοράντ . Αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Ζήτησε διαζύγιο που δεν της δόθηκε ποτέ, καθώς ο frontman των Stones κατάφερε να κηρύξει το γάμο τους άκυρο. Όσο για την οικονομική τους διαφορά διευθετήθηκε εξωδικαστικά. Η Τζέρι κατάφερε να πάρει γύρω στα 10 εκατομμύρια λίρες και την μυθική έπαυλη της οικογένειας στο Ρίτσμοντ – τουλάχιστον μέχρι να κλείσει τα 65 ή να παντρευτεί ξανά. Πράγμα που ενδέχεται να συμβεί σύντομα, αφού πρόσφατα ανακοίνωσε τον αρραβώνα της με τον 84χρονο media mogul Ρούπερτ Μέρντοχ. Αυτός, τουλάχιστον, μπορεί να της είναι πιστός…

ΑΝΙΤΑ ΠΑΝΕΛΜΠΕΡΓΚ- ΜΠΡΑΪΑΝ ΤΖΟΟΥΝΣ – ΚΙΘ ΡΙΤΣΑΡΝΤΣ

Ηθοποιός, μοντέλο και μια «σκοτεινή ροκ πριγκίπισσα των swinging sixties» (σ.σ. κατά καιρούς, άλλωστε, λέγονται πολλά για τη σχέση της με τη μαύρη μαγεία…) η Πάλενμπεργκ γνώρισε τον Μπράϊαν Τζόουνς , το 1965, δύο μήνες μετά την άνοδο του γκρουπ στο Νο 1 των charts, στα παρασκήνια μιας συναυλίας των Stones στο Μόναχο. Tο φλερτ μεταξύ τους κράτησε πέντε λεπτά. Ύστερα, την κάλεσε, να πάει να τον βρει στο δωμάτιό του, στο τέλος της βραδιάς. Έμειναν μαζί δυο χρόνια – ένα διάστημα στη διάρκεια του οποίου ο Τζόουνς, γινόταν ολοένα πιο βίαιος, πιο παρανοϊκός, πιο εξαρτημένος από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά.

Με τον Ρίτσαρντς τα’φτιαξαν , στη διάρκεια ενός ταξιδιού τους, με προορισμό το Μαρόκο. Στο δρόμο, ο Τζόουνς αρρώστησε άσχημα, δεν μπορούσε να ακολουθήσει. Τον άφησαν σε ένα νοσοκομείο στην Τουλούζη, και συνέχισαν το δρόμο τους. Πέρασαν στην Ισπανία, με κατεύθυνση προς το νότο . Στην αυτοβιογραφία του, το «Life», ο Ρίτσαρντς θα θυμόταν πως η Aνίτα ήταν εκείνη που έκανε την πρώτη κίνηση για να τον ξελογιάσει στο πίσω κάθισμα μιας Μπέντλεϊ, κάπου ανάμεσα στην Βαρκελώνη και την Βαλέντσια. Θα θυμόταν επίσης πως την νύχτα που έγιναν εραστές, στο δωμάτιο τρύπωνε το άρωμα από τις πορτοκαλιές της Βαλέντσια – κι αυτό γιατί «όταν πλαγιάζεις με την Ανίτα, για πρώτη φορά, είναι αδύνατο να ξεχάσεις πώς είναι». Έμειναν στο Μαρόκο μια βδομάδα. Έκαναν έρωτα όλη μέρα και όλη νύχτα – στα ενδιάμεσα προσπαθούσαν να σκεφτούν ένα τρόπο για να «πουν την αλήθεια στον Μπράιαν». Ο μόνος τους φόβος ήταν μήπως η αποκάλυψη της σχέσης τους, διέλυε την μπάντα.






Πραγματικά, όταν ο Τζόουνς ήρθε στο Μαρόκο και κατάλαβε τι είχε συμβεί έγινε έξαλλος με την Ανίτα – άρχισε να τη βρίζει και να την χτυπάει. Ο Κιθ μπήκε στη μέση, την άρπαξε, την έβαλε στο αυτοκίνητο και την πήγε στο σπίτι του στην Αγγλία. Έμειναν μαζί μέχρι το 1981 – παρ’όλο που το μεγαλύτερο διάστημα παραήταν «φτιαγμένοι» για να μπορούν να το θυμηθούν - και απέκτησαν τρία παιδιά : ένα γιο, τον Μάρλον, την Άντζελα και την μικρή Τάρα που πέθανε 2,5 μηνών από πνευμονία.

Σε κάθε περίπτωση, η Πάλενμπεργκ υπήρξε μια femme fatale για τους Stones. Ήταν κάτι πολύ περισσότερο από γκρουπι – είχε ισχυρή άποψη για την μουσική και επηρέαζε τον ήχο τους. Οι βιογραφίες των φίλων και συνεργατών του συγκροτήματος, την περιγράφουν ως μια «δύναμη της φύσης, μια γυναίκα τόσο δυνατή και αποφασιστική, που κανένας άντρας δεν μπορούσε να της αντισταθεί». Η σχέση της με τον Ρίτσαρντς ήταν «το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της φιλίας» των δύο ανδρών (όπως το χαρακτήρισε ο Κιθ), οδηγώντας τον Τζόουνς εκτός συγκροτήματος. Αλλά αυτοί δεν ήταν οι μόνοι Stones με τους οποίους κοιμήθηκε…

ΑΝΝΙΤΑ ΠΑΛΕΝΜΠΕΡΓΚ – ΚΙΘ ΡΙΤΣΑΡΝΤΣ – ΜΑΡΙΑΝ ΦΕΪΘΦΟΥΛ – ΜΙΚ ΤΖΑΓΚΕΡ

Σε μια αποστροφή κλασικού βρετανικού φλέγματος (ή hard rock αυτοσαρκασμού), ο Ρίτσαρντς έχει πει πως η σχέση του με την Ανίτα Πάλενμπεργκ, τον Μικ Τζάγκερ και την Μάριαν Φέιθφουλ, θύμιζε αρκετά αμερικανικη σαπουνόπερα : «Πολλές ανταλλαγές φιλενάδων και συζύγων»

Ο ίδιος, αποκάλυψε στην αυτοβιογραφία του Life πως η Ανίτα τον είχε απατήσει με τον Τζάγκερ, την εποχή που γύριζαν μαζί την «Παράσταση» του Νίκολας Ρέγκ. (1970). Ήταν μια σύντομη σχέση που τέλειωσε όταν ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας. Για την Ανίτα ήταν περισσότερο σαν μια μικρή επίδειξη δύναμη : όλες οι γυναίκες του πλανήτη ήθελαν να κοιμηθούν με έναν Stone. Εκείνη είχε ρίξει στο κρεβάτι τρείς.

Παρότι η Πάλενμπεργκ μέχρι σήμερα το αρνείται, ο Ρίτσαρντς λέει πως το είχε παραδεχθεί σε κείνον, όταν τις μίλησε για τις υποψίες του («Το μυρίστηκα, από τον τρόπο που φερόταν μπροστά της ο Μικ…») και πως μάλιστα του είχε πει πως ο Τζάγκερ στο σεξ «δεν είχε και πολύ πλάκα με κείνο το μικροσκοπικό εργαλείο του…».

Για να τον εκδικηθεί, ο Ρίτσαρντς κοιμήθηκε με την Μαριάν (Φέιθφουλ), τον μεγάλο 60΄s έρωτα του Τζάγκερ – μάλιστα χρειάστηκε να το σκάσει από το παράθυρο, όταν ο Μικ γύρισε αιφνιδιαστικά νωρίς στο σπίτι, μαζεύοντας όπως όπως τα ρούχα του και αφήνοντας πίσω τις κάλτσες του. «Η Μαριάν κι εγώ γελάμε ακόμα με αυτό», λέει ο Ρίτσαρντς. «Πότε πότε μου στέλνει μηνύματα : Ακόμα δεν μπορώ να βρω τις κάλτσες σου…»











Αυτό ήταν ένα «επεισόδιο» που δοκίμασε γερά – αλλά δεν κατάφερε να διαλύσει – τη σχέση των δύο «μύθων» της ροκ. Όσο για την Μαριάν Φέιθφουλ, όταν ρωτήθηκε πριν μερικά χρόνια «ποια ήταν η πιο αξέχαστη νύχτα της ζωής της» απάντησε : «Η νύχτα που πέρασα με τον Κιθ. Ακόμα και τώρα, την ξεχωρίζω. Νομίζω πως ήταν τόσο σπουδαία και αξέχαστη γιατί ήταν μόνο μία. Μια φορά και αυτό ήταν όλο. Και είμαστε ακόμα καλοί φίλοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου