Κάντε ακόμα καλύτερες διακοπές με τα παρακάτω tips διαχείρισης του ξενοδοχείου σας...
Προμήθειες
Όταν κλείνετε ένα ξενοδοχείο μέσω ενός γνωστού site που έχει διάφορα ξενοδοχεία καταχωρημένα, πληρώνετε το δωμάτιο στη μέγιστη τιμή του. Τα ξενοδοχεία συνήθως πληρώνουν ένα 30% για να καταχωρηθούν σε αυτά τα sites. Αν λοιπόν καλέσετε το ίδιο το ξενοδοχείο και του ζητήσετε καλύτερη τιμή (από αυτή που έχετε δει στο σάιτ) κατά ένα 20% τότε κερδίζετε και εσείς και το ξενοδοχείο.
Προτιμήστε ανεξάρτητα ξενοδοχεία
Τα ξενοδοχεία που ανήκουν σε αλυσίδες σπάνια θα δεχτούν να σας κάνουν κάποια έκπτωση και αυτό γιατί υπακούουν σε συγκεκριμένη πολιτική. Επιλέξτε καλύτερα ανεξάρτητα ξενοδοχεία αν θέλετε να πετύχετε μια πιο προνομιακή τιμή.
Βρείτε το ξενοδοχείο που θέλετε σε sites με πολλά ξενοδοχεία και καταχωρήσεις, αλλά πάρτε τηλέφωνο για κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο.
Μην ρωτάτε τον groom για πληροφορίες
Στις περισσότερες περιπτώσεις οι θυρωροί των ξενοδοχείων γνωρίζουν για καλά εστιατόρια αλλά μπορεί να βρουν τον μπελά τους αν προωθήσουν κάποιο συγκεκριμένο. Ρωτήστε καλύτερα τη ρεσεψιόν για να λάβετε πιο σίγουρες πληροφορίες και για να ξέρετε ποιον θα κατηγορήσετε αν δεν σας αρέσει η σύσταση που θα σας κάνουν (κρίμα να χάσει ο groom τη δουλειά του).
Μην πιστεύετε όλα όσα βλέπετε
Σε πολλά ξενοδοχεία θα δείτε έξω από το ασανσέρ την επιγραφή «Υπό επισκευή». Αν επισκεφτείτε το ξενοδοχείο Σαββατοκύριακο οι επισκευές δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν από τη Δευτέρα γιατί οι περισσότεροι μηχανικοί (ειδικά στα καλά ξενοδοχεία) χρεώνουν περισσότερο τα Σαββατοκύριακα. Επίσης, πολλές πισίνες βρίσκονται υπό επισκευή για μήνες και μήνες (δηλαδή για πάντα).
Καλέστε σε ξενοδοχεία συγκεκριμένες ώρες
Οι ώρες μεταξύ 9 το πρωί και 1 το μεσημέρι είναι οι πιο πολυάσχολες (λόγω check-in και check-out). Προτιμήστε να τηλεφωνείτε αργότερα αν θέλετε να εξυπηρετηθείτε καλύτερα.
Τι επιτρέπεται να πάρετε από το δωμάτιο του ξενοδοχείου σας
Μην νιώθετε καμία ενοχή αν πάρετε στις αποσκευές σας τα σαπουνάκια, μαντηλάκια, σαμπουάν και conditioner που έχουν πάνω το logo του ξενοδοχείου. Για εσάς είναι, δεν είναι κλοπή. Αν όμως αρχίσετε να παίρνετε μπουρνούζια, μαξιλαροθήκες και σεντόνια, τότε μάλλον θα χρεωθείτε κάτι παραπάνω στην κάρτα σας.
Κανένα ξενοδοχείο δεν έχει ηχομόνωση
Ακόμα και τα πιο ακριβά ξενοδοχεία δεν είναι εντελώς ηχομονωμένα. Γι’ αυτό προσέξτε με τις φωνές, τα επιφωνήματα, τα τραγούδια και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται δυνατές φωνές.
Μπορείτε να απαιτήσετε καθαρά σεντόνια στο check-in
Μπορεί το κρεβάτι σας να είναι στρωμένο με πεντακάθαρα σεντόνια αλλά αν νιώθετε πιο ασφαλής να ζητήσετε να σας δώσουν ένα καθαρό σετ να το στρώσετε μόνοι σας τότε μπορείτε να το κάνετε (εμείς θα σας προτείναμε βέβαια να κουβαλάτε μαζί σας τα δικά σας σεντόνια για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο).
Φροντίστε να υπενθυμίζετε συχνά όλα αυτά που επιθυμείτε
Αν θέλετε οπωσδήποτε διπλό κρεβάτι στο δωμάτιό σας τότε θα πρέπει να τους το πείτε όταν κλείσετε το δωμάτιο αλλά και λίγες μέρες πριν πάτε στο ξενοδοχείο. Αν όταν φτάσετε δεν υπάρχει διπλό κρεβάτι, θα μπορείτε να απαιτήσετε μείωση της τιμής ή δώρο το πρωινό.
Μην έχετε ύφος
Αν έχετε ύφος δύσκολα θα βρείτε το δίκιο σας και είναι πολύ πιθανόν να μην σας εξυπηρετήσουν. Η καλή συμπεριφορά πάντα ανταμείβεται. Δείξτε τον καλύτερο εαυτό σας και θα δείτε πόσο διαφορετικά θα σας αντιμετωπίσουν.
Αφήστε τιπ
Αν έχετε τη δυνατότητα αφήστε κάθε μέρα λίγα χρήματα για την καθαρίστρια. Οι καθαρίστριες συνήθως παίρνουν ελάχιστα χρήματα κι αν δουν ότι τους προσφέρετε φιλοδώρημα, έστω και μικρό, κάθε μέρα ίσως να φροντίσουν ακόμα περισσότερο την καθαριότητα του δωματίου σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου