Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 12, 2017

...μυστικά για έναν όρθρο στο Ασκητήριο του Απολλού

ΑΠΟΣΤΙΧΑ ΜΥΣΤΙΚΑ
ΠΑ ΕΝΑΝ ΟΡΘΡΟ ΣΤΟ ΑΣΚΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΟΥ 
Εναντίον μου να μεγαλώνουν είδα 
Κορυφές του Αραράτ κι ακατάληπτες γλώσσες 


Όμως μόνος προχώρησα κι ούτ ' ένα...
δάκρυ
Δόλωμα κρυφό στη βοή των κυμάτων 
Ρίχνω κι αγρικώ σαν λεόντων φωνές
Τις φορές οπού αδίκησα τις φορές οπού απάτησα

Μου κατάφαγαν σπείρες μελισσών
Το λιγνό μου κορμί και τη μιλιά μου πήραν
Θεές κωδωνοκρούοντας πέλαγα μαύρα
Να πενθώ για τι ; Ποιος αυτός που προστάζει ;
Ποιανού μαχητή χαμένου στο σωρό
Άθελά του το ίνδαλμα να ξανάρχεται μέσα μου ;


ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣRelated Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου