Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 14, 2017

Καταγγελία για εταιρία κινητής τηλέφωνίας - "Μακριά από τους απατεώνες"



Ηθελα να μοιραστώ την άσχημη εμπειρία μου με την...Vodafone προς αποφυγή και άλλων υποψηφίων πελατών.

Το συμβόλαιο μου σταθερής εληγε τον Αυγουστο του '17.

Το είχα ξεχάσει και ο επόμενος λογαριασμός ήρθε φουσκωμένος αφού είχαν λήξει οι προσφορές.
Στις 21/9 παίρνοντας τηλέφωνο για ανανέωση μου είπαν μια πολύ καλή προσφορά την οποία ομως για να την δεχτώ την θέλω και γραπτώς.

Με διαβεβαίωσαν ότι θα την έχω.

Ήρθε ένα μήνυμα με αστεράκια αντί για τιμές.

Σε επικοινωνία ξανά μου είπαν θα το ξαναστείλουν.

Μετά από 5 μέρες μαθαίνω ότι κάνει συνεργασία με την novasport.

Παίρνω τηλέφωνο και ενεργοποιώ το κανάλια.

Περιμένοντας στο mail αυτά που είχα συμφωνήσει, τις τιμές, και ενώ μίλαγα καθημερινα και μέσω chat με την ΜΗ και ΑΝΑΓΩΓΗ εξυπηρέτηση πελατών, με πήρε μια κυρια υπεύθυνη ότι οκ θα έρθει το χαρτί. Άλλες πέντε μέρες μετά έρχετε ένα χαρτί χωρίς τιμές και πάλι.

Μου λέει η κυρία υπεύθυνη "ε τι να κάνουμε τώρα. Έτσι βγαίνει το χαρτί." Άρα άκυρο λέω το συμβόλαιο ανανέωσης αφού δεν τηρήσαν τους όρους τηλεφωνικής συμφωνίας.

Στέλνω mail με ταυτότητα ότι αμφισβητώ την ανανέωση και μου λένε οι άλλοι υπεύθυνοι από το άλλο τμήμα θα σας απαντήσουν σε 3 μέρες. 7 η μέρα σήμερα και μετά από καθημερινές συνομιλίες που όλο η κλήση μου προωθείται.. αποφάσισαν να απαντήσουν ότι οκ δεν ισχύει η ανανέωση αλλά το novasport θα το πληρώνετε κανονικά αλλιώς να δώσετε 75 σαν πέναλτι γιατί το ενεργοποιήσατε.

Μία ακυρωμένη ανανέωση αλλά για nova θα πληρώνεις.

Άστους να στείλουν λογαριασμό και να περιμένουν να τα πάρουν. Χώρια που έκανα και καταγγελία στον ΕΕΤΤ.
ΜΑΚΡΥΆ ΑΠΌ ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ!!!

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου