Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 27, 2017

Η ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΥΠΑΤΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ


ΕΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ
ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ
ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΗΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΟΥΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ
ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ,
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ
ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, Η ΑΓΙΑ
ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΙΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΤΙΑ ΣΤΗΝ
ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ.








Η Φιλοσοφος Υπατια δεν ηταν υπερ του φοινικικου δωδεκαθεου οπως δεν ηταν ποτε κανενας γνησιος Ελληνας φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ποιητης, ιστορικος κλπ.


Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ρητορες, ποιητες, ιστορικοι καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.


Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες.




Η φιλοσοφος Υπατια ηταν συγχρονη των τριων πολυ μεγαλων σοφιστων, φιλοσοφων, ρητορων, των τριων ιεραρχων.


Την εποχη που ζουσε η φιλοσοφος Υπατια ηδη οι τρεις ιεραρχες ειχαν ενσωματωσει ολοκληρη την Πλατωνικη διδιασκαλια στον Χριστιανισμο και εν συνεχεια διδασκαν με μοναδικο τροπο τον Χριστο και τον Πλατωνα.


Η Φιλοσοφος Υπατια η οποια γνωριζε αριστα τον Αριστοκλη και το εργο του αγαπησε αμεσως τον Χριστο και τους Χριστιανους μαθητες στην σχολη της. ενω οι δυο μακραν πιο αγαπημενοι της μαθητες ηταν δυο χριστιανοι. η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.


Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος Υπατια οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.








Ο ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ
ΔΙΔΑΞΕ ΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΥΨΗΛΟ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ
ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΕΝΑν ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ
ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.











Ο ΑΓΙΟΣ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΜΕΡΟΣ Α


Η φιλοσοφικη διδασκαλια της Υπατιας προερχεται απο δυο μερη την Πλατωνικη και την Χριστιανικη διδασκαλια.


Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η αντανακλαση του θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου,


Η Φιλοσοφος Υπατια διδαξε μεταξυ αλλων οτι οι θρησκευτικες αξιες ειναι το μοναδικο στηριγμα όλων των υπολειπων αξιών και αρχων καθως σε αυτές υποτασσεται καθε αλλη αρχη και αξια.


Η Υπατια ειναι μια φιλοσοφος, με πολυ μεγαλες ηθικές αρχες, ενω αναμεσα στις αρετες της ειναι το θαρρος, η δυναμη, η δικαιοσυνη, η ειλικρινεια, ο σεβασμος και η πιστη στις φιλοσοφικες αξιες.


Η υπατια ειναι μια απο τις σπανιες γυναικειες μορφες, οπου η ενασχολησή της με τις κατ εξοχην για την εποχη , ανδροκρατουμενες επιστημες, αλλαξε τα δεδομενα τα οποια υπηρχαν μεχρι τοτε.


ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.




Η-ιδια η υπατια ειχε εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους.


Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια.




Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.


Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον.


Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.




Ο μεγαλυτερος θαυμαστης σε επιστημονικο επιπεδο της φιλοσοφου Υπατιας ηταν ο Χριστιανος επισκοπος και μαθητης ο Συνεσιος.


Δεν ειναι καθολου υπερβολη να σας αναφερω οτι οι σχεσεις της Υπατιας με τον Χριστιανο επισκοπο Συνεσιο σε επιστημονικο επιπεδο ηταν οπως ηταν οι σχεσεις του Σωκρατη με τον Πλατωνα.




Αυτο ειναι πολυ εμφανες απο την αλληλογραφια την οποια διατηρουσαν ο Συνεσιος με την Υπατια.


Ειναι ενδεικτικο οτι ο Συνεσιος σε μια επιστολη προς τον προς τον αδελφο του, αναφερει τους γλυκους καρπους τους οποιους εδρεψε απο την φιλοσοφικη διδασκαλια της Ελληδιδας Υπατιας


Η διδασκαλια της Υπατιας αναφερει ο Συνεσιος αναβαθμισε την σχολη της Αλεξανδρειας. την ιδια στιγμη κατα την οποια οι διδασκαλιες της Αθηναικης φιλοσοφικηςς σχολης ηταν υποβαθμισμενες.


Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης
αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.


Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αγσπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.


Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν πολιτιστικα οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.




Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου.




Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη.








Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασουμε στην κορυφη του κοσμου και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.




Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.




Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει.






Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η αντανακλαση του θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου, διδαξε η Υπατια.






Η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια δεν δεχεται την απολυτη παντοδυναμια της ανθρωπινης λογικης και της γνωσεως καθως θεωρεί οτι ολα ειναι κατω απο την μεριμνα της προνοιας του Ιησου Χριστου.




Η Υπατια διδαξε οτι ειναι ύβρη και πολυ μεγαλη αμαρτια να ισχυριζονται οι ανθρωποι οτι οι γνωσεις τους ειναι τεραστιες-ανεξαντλητες σε σχεση με τον Χριστο-δημιουργο.




Η Υπατια διδαξε οτι σε καθε ανθρωπο εχει προτεραιοτητα η ψυχή, το πνευμα, η λογικη και η συνειδηση.


Ο φιλοσοφικος λόγος εχει πολυ μεγαλη δυναμη.



ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.




Ηταν τοση η καλοσυνη και η φιλανθρωπια τους, για αυτο ποτε δεν υπολογισαν τα πλούτη και τα χρήματά τους.




Τίποτα δεν κρατησαν για τον εαυτό τους. Ολη τους την περιουσια την διέθεσαν για να δώσουν χαρά-ζωη στους συνανθρωπούς τους.

Πολλές φορές οι Ιεραρχες με τα ιδια τους τα χέρια, έδεναν τις πληγές των αρρώστων και μεταξυ αυτων και των λεπρων.




Τιποτε δεν φοβιζε τους αγιος διοτι ειχαν την ευλογια του Χριστου.


Οι αγιοι ιεραρχες ηταν άριστοι διδάσκαλοι του χριστιανισμου και του Πλατωνα.




Κανενας δεν εξήγησε όπως εκεινοι , με τόσο πλούτο και τόση σαφήνεια τα νοήματα των θείων και ιερεων Γραφων και την πλατωνικη διδασκαλια κατά την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατορίας.

Επισης ποτε δεν υπήρξε ομοιος με εκεινους στην στην ρητορικη, στην φιλοσοφια, στην ετοιμολογία, την απλότητα, αλλά και στη φλόγα και την δύναμη της ρητορείας.




Οι αγιοι ιεραρχες υπηρξαν δεινοι ρήτορες και εξαιρετικοι διδασκαλοι
Φιλοσοφοι, Ρητορες, Θεολογοι και Κοινωνιολόγοι με αίσθημα χριστιανικής και Ελληνικης πιστεως και αγαπης.








Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΙ
ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.
Συμφωνα με τους αγιους, οι γονεις που δεν φροντιζουν για τη μορφωση των παιδιων τους, με βαση τον πλατωνα θεωρουνται δολοφονοι και ανθελληνες.




Γιατί η μόρφωση είναι εκείνη που θα καλλιεργήσει την ψυχή και κατ επεκτασιν την ηθικη ενος παιδιου.

Βέβαια, μας διδαξαν ότι όπως κάθε τι χρησιμο και δημιουργικο στην ζωη χρειαζεται κοπο για να αποκτηθει. Όμως οσο δύσκολα και αν είναι, αξίζει να κατακτησουμε το πιο υψηλο επιπεδο της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να γίνουμε ολοκληρωμένοι Ελληνες.

Οι αγιοι θεολογοι-φιλοσοφοι μας προτρεπουν να στολίσουμε τις ψυχές των παιδιών με τον τις διδαχες του Κυριου Ιησου Χριστου και του Πλατωνα, ωστε να επιβιώσουμε στο περασμα των αιωνων ως Ελληνικο εθνος.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ

Οι αγιοι Ιεραρχες μας διδαξαν ότι μεσα από την αρχαια Ελληνικη παιδεια και τον χριστιανισμο θα αποκτησουμε τον σωστο Ελληνικο χαρακτήρα.






Όλα αυτά τα οποια διδασκαν πρωτα τα ειχαν κανει πραξη όπως ολοι οι μεγαλοι αρχαιοι προγονοι.

Οι φωστηρες της τρισηλιου θεοτητος ειχαν τεραστιο ηθος, ειλικρινεια, και ψυχικό πλουτο, ενω παραλληλα ειχαν πολυ μεγαλη αγαπη για ολους τους ανθρωπους.




Η κάθε τους διδασκαλια αποτελει είναι και μια λύση σε κάποιο πρόβλημα της ζωής, της Ορθοδοξιας και του Ελληνικου εθνους.

Ο άνθρωπος αποτελείται από δύο στοιχεία, το πνεύμα και το σώμα.




Αυτά τα δυο πολύτιμα δώρα του θεού πρέπει να τύχουν ειδικής μεταχείρισης από τον καθένα μας.


Όπως οι μελισσες διαλεγουν το νεκταρ από τα λουλούδια, το ιδιο και οι σωστοι Ελληνες θα πρεπει να διαβαζουν μονο Πλατωνα και αγια γραφη, ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος.






Παντα από ότι διαβαζεται να κρατατε μονον τα χρήσιμα, αυτά τα οποια σε κανουν καλυτερο ανθρωπο.

Οι αγιοι αυτοι μεσα από τον σωστο τροπο ζωης και της Ελληνοχριστιανικης παιδειας, μας εδειξαν την μεγαλη ανθρωπιά, την ειλικρίνεια και την ευθύτητα του χαρακτήρα τους και την
τεραστια αγαπη -αφοσιωση τους στον Χριστο, τον Πλατωνα και τους αδυναμους συνανθρώπους.

Για τους Αγιους Ιεραρχες, η αρχαια Ελληνικη γραμματεια-πολιτισμος είναι η σπουδαιοτερη από όλες τις αρετες.


Για αυτο θεωρουν την παιδεία ως το μεγαλυτερο δωρο προς τον ανθρώπο, ενω επιτίθονται λεκτικα εναντία σε ολους τους εχθρους της αρχαιας Ελληνικης παιδειας.

Οι αγιοι ιεραρχες ειχαν πολύ μεγαλη προσήλωση στο δίκαιο, την παιδεια και την αλήθεια.


Θεωρουσαν την φιλαργυρία και την πλεονεξία φοβερές αμαρτίες που φθείρουν την ψυχή και το πνευμα.





Σύμφωνα με τις απόψεις των Aγιων τα μεγιστα ηθικα αξιωματα, δεν είναι τα πλούτη, οι σεξουαλικες ανωμαλίες,οι ασκοπεςδιασκεδάσεις, τα ιπποδρόμια και τα θέατρα, αλλά μονον ο συνεχής αγώνας για την πνευματική ανάπτυξη και την ψυχική τελείωση των Ελλήνων μεσα από τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Οι αγιοι ιεραρχες διδαξαν, με βαση το ιερο αξιώμα του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων ότι αξιος τιμης σε μια πολη είναι οποιος δεν αδικει. Όμως όλα τα αξιωματα και τις τιμες μιας πολεως της αξιζουν οσοι σταματουν της αδικιες.




Για αυτό με την σειρα τους οι αγιοι Ιεραρχες ανεφεραν ότι ολοι οι γνήσιοι Ελληνες πρέπει να πολεμάμε για την αλήθεια και το δίκαιο, να ειμαστε προσηλωμενοι στους στόχους μας, να έχουμε το αίσθημα του καθήκοντος, της ευθύνης και της φιλοπατρίας.


Όλα τα προαναφερομενα μας τα διδαξαν ωστε μεσα αρχαια Ελληνικη παιδεία, και να προσπαθούμε για την πνευματική-ψυχική μας εξελιξη.

Ακομη ζητησαν-διδαξαν να αγαπάμε ολους τους συνανθρώπους μας, να είμαστε παντατοτε φιλάνθρωποι και να βοηθούμε αυτούς που έχουν ανάγκη, αυτούς που δεν έχουν φαγητό να φάνε και ρούχα να ντυθούν.

Χαρακτηριστικα αναφερουν ότι εκείνοι που αφαιρουν τα ρούχα από κάποιον και τον αφήνουν γυμνό είναι απατεωνες.




Το ψωμί που κρατάμε ανήκει στον πεινασμένο. Τα ρούχα που φυλάμε ανήκουν στους αδικημενους φτωχούς.




Τα πολλά παπούτσια που έχουμε ανήκουν στους ξυπόλητους. Τα παραπανισια χρήματα δεν είναι δικά μας, αλλα ανήκουν σε ολους οσους τα έχουν ανάγκη.


Όταν ενας και μόνο άνθρωπος εχει πιστη στην καρδιά και διαθετει
αρχαια Ελληνικη παιδεια μπορεί να διορθώσει μια ολόκληρη πόλη.




Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, ηταν ξενοφερτο με βαση τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους,σοφιστες, ποιητες, ρητορες κλπ και φυσικα δεν ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, διοτι ηταν αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου οπωςς διδαξαν οι αρχαιοι Ελληνες πανεπιστημονες.

Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων.




Επισης αντιγραφουν την ιστορια, ποιηση, τεχνη, αφαιρώντας μονον την ασέβεια και την ανηθικότητα των δαιμονων του δωδεκαθεου.

Οι ιεραρχες διδαξαν μετα τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους-σοφιστες ότι ο αληθινος Ελληνας δεν μπορει να ειναι εωσφοριστης, οπως δεν ηταν και οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι.




Ο χριστιανισμος δεν εβλαψε τον Ελληνισμο, αλλα τον διεσωσε απο την παρακμη και του εδωσε νεα πνευματική δύναμη, για να συνεχισει την πορεια του.

Ο εκχριστιανισμός της Πλατωνικης διδασκαλιας από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.

Από την ημερα που ηρθε ο Χριστος, μεχτρι σημερα, σε κανενα άλλο εθνος δεν είχε τοσο μεγαλη αποδοχη ο Χριστιανισμός,παρα μονον στον Ελληνικό λαό. Αυτό φυσικα εξαγριωνε ακομη περισσοτερο τους φανατικούς Εβραίους εωσφοριστες του δωδεκαθεου.


Το Ελληνικο εθνος στο περασμα των αιωνων ανεδειξε τους μεγαλύτερους αγιους, Πατέρες και Διδασκάλους.




Αναμεσα στους κορυφαιους είναι και οι αγιοι ιεραρχες.


Οι αγιοι ιεραρχες μεταξυ αλλων εζησαν την βασιλεια του χριστομαχου και απαραδεκτου Ιουλιανου.


Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν αποκηρυξουν τον παγανισμο θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και τον ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.


Ο εωσφοριστης Ιουλιανος απαγορευε την διδασκαλια στα σχολεια των εργων αρχαιων φιλοσοφων, σοφιστων,που ειχαν γραψει
εναντιον της αρχαίας θρησκείας, καιγοντας με μισος τα έργα τους. Δείτε τι είχε γράψει σε επιστολή του ο δαιμονισμενος Ιουλιανος :



Ας μη φτανει στην ακοη επικουρειος ή πυρρωνειος λογος.


Τωρα αληθεια, οι θεοι καλα εκαναν και κατεστρεψαν τα εργα τους, ευτυχως που τα βιβλια τους χαθηκαν (Ιουλιανος, Επιστ.89β, Προς αρχιερέα Θεόδωρο, 301c).



Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με την Ελληνικη Φιλοσοφια, για αυτό διαμαρτύρονται εντονα προς τον εωσφοριστη Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες-δαιμονικες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται με το εωσφορικο δωδεκαθεο.



Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου