Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 11, 2018

"Μήπως κύριε "εμποράκο" δεν είναι τα συγκεκριμένα σουπερ μάρκετ και...τόσο "Απατεωνες"


Θα ήθελα να απαντήσω στον κύριο άγνωστο, που γράφει ότι τα... LIDL MARKET δεν είναι τίμια ενώ τα άλλα σούπερ μάρκετ, που μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες είναι ΤΙΜΙΑ!

Ας τα χαίρεται! Αν δεν του αρέσει στα lidl μπορεί απλά να μην πηγαίνει και αν πουλάνε τις μπανάνες 1,11 ας τις αγοράζει από τα άλλα σούπερ μάρκετ 1,70 (ξέρεις αυτές είναι ελληνικές!)

Ας μην κοροιδευόμαστε και εγώ έχω lidl στην πόλη μου εδώ και λίγα χρόνια και ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον κύριο!

Από τότε που άνοιξαν τα LIDL ψωνίζω και είμαι ευχαριστημένος όπως και χιλιάδες άλλοι! φθηνά και συσκευασμένα προϊόντα, ενώ έχει και επώνυμα!

Σκουπίδια κατά την δική μου γνώμη είναι τα ιδιωτικής ετικέτας που έχουν τα περισσότερα (ελληνικά) σούπερ μάρκετ.

Το ελληνικά δεν ...το καταλαβαίνω, δεν είναι τα περισσότερα προϊόντα ελληνικά; δεν εργάζονται χιλιάδες Έλληνες σε αυτά;

Τώρα αν είναι έμπορος έχει δίκιο...γιατί του έκοψαν την πελατεία!!!

Τα lidl έκαναν ανακαίνηση είναι σύγχρονα καθαρά και προπαντός ΦΘΗΝΑ. Και όπου βρω ατασθαελεία πρώτυος εγώ θα το πώ. Και με τα lidl είχα παράπονα γιατί τις πρώτες μέρες της ανακαίνησης είχαν ελλείψεις. Το ανέφερα στα κεντρικά και...την επόμενη εβδομάδα ...διορθώθηκε

Υ.Γ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΟΥΤΕ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ

Απλά μου αρέσει να επισημαίνω τις αδικίες και τις ψεύτικες καταγγελίες!

ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΨΩΝΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ...εκτός αν έχεις ...κέρδος!


Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου