Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 30, 2018

ΠΟΙΟΙ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΛΕΚΤΑΝΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΣΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ; (ΜΕΡΟΣ Β)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ


ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ, ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ, 

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.
Επισης να μην ξεχνατε οτι με το τελος της Μαχης των Πλαταιων, ο Ελληνας στρατηγος Παυσανιας, κατευθυνθηκε στην εβραικη Θηβα. 
Ο Ελληνας στρατηγος Παυσανιας απάιτησε να του παραδωσουν τους εβραιους προδοτες, οι οποιοι ηταν αρχηγοι των Εβραιων της Θηβας και πολεμησαν με τους Περσες εναντια στους Ελληνες. 
Οι αρχηγοι των Εβραιων ηταν ο Τιμηγενιδης και ο Ατταγινης.
Οι υπολοιποι Εβραιοι δωδεκαθειστες της Θηβας αρνηθηκαν στον Ελληνα Παυσανια, την παραδωση των ομορησκων και ομοεθνων τους.
Μαλιστα οι δολοπλόκοι εβραιοι χρησιμοποιησαν
και την προσφιλη τους διαχρονικη τακτικη σε μια απελπιδα προσπαθεια τους να αποφυγουν την παραδωση των αρχηγων τους.
Για αυτο και προτειναν στον Σπατριατη Παυσανια
,ενα πολυ υψηλο χρηματικο ποσο, με σκοπο να τον εξαγορασουν, ωστε να μην εκτελεσει τους προδοτες δωδεκαθειστες.

Οπως ηταν φυσικο ο στρατηγος Παυσανιας διοτι ηταν γνησιος Ελληνας αρνηθηκε την προταση των εβραιων σατανιστων-δωδεεκαθειστων
για δωροδοκια. 
Τοτε οι βρωμεροι εβραιοι εωσφοριστες του 
δωδεκαθεου αναγκαστηκαν να παραδωσουν στον Ηρωα Σπαρτιατη Στρατηγο Παυσανια, τους εβραιους αρχηγους.
Εντουτοις ενας εκ των αρχηγων ο Ατταγινης ο οποιος πολεμησε μαζι με τους περσες εναντια στους Ελληνες, επετυχε να διαφυγει κατα την διαρκεια των διαπραγματευσεων του Ηρωα 
Σρατηγου Παυσανια με τους εωσφοριστες
Εβραιους δωδεκαθειστες της Θηβας.
Ο Ελληνας Παυσανιας οδηγησε τους προδοτες εβραιους δωδεκαθειστες στην Κορινθο, οπου τους εκτελεσε για εσχατη Προδοσια. 
Αυτος ειναι ενας ακομη πολυ σοβαρος λογος για τον οποιο συκοφαντηθηκε και θανατωθηκε ο Ηρωας Στρατηγος Παυσανιας απο τα εβραικα εωσφορικα δωδεκαθεστικα ιερατεια.
Εαν ο Ελληνας Ηρωας Σπαρτιατης Στρατηγος Παυσανιας ηταν προδοτης και χρηματιζοταν, τοτε θα αποδεχοταν την προταση να παρει το υψηλο χρηματικο ποσο που του προτειναν οι εβραιοι της Θηβας ωστε να μην εκτελεσει τους προδοτες αρχηγους των εβραιων.  
Ο μεγαλος Ηρωας Παυσανιας σε σχεση με τους αλλους δυο Ελληνες αρχηγους των περσικων πολεμων, ειχε κανει ενα ακομη μεγαλο επιτευγμα. 

Αυτο ηταν η θανατωση των εβραιων αρχηγων της Θηβας οι οποιοι πολεμησαν μαζι με τους υπολοιπους εβραιους της Θηβας εναντια στους Ελληνες κατα την μαχη των Πλαταιων.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Ο ΗΡΩΑΣ 
ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΕΛΟΣ
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
Στο σημειο αυτο και λιγο πριν να κλεισω την σημερινη μου ιστορικη εργασια, να νας αναφερω μια ακομη ιστορικη μου παρατηρηση, σχετικα με το γεγονος οτι οι αρχαιοι Σπαρτιατες ειναι γνησιοι Ελληνες και δεν ειναι εβραικης καταγωγης οπως ισχυριζονται οι εβραιοι  δωδεκαθειστες. 
Αυτο διοτι εαν ηταν εβραιοι οι αρχαιοι Σπαρτιατες οπως ηταν οι κατοικοι της Θηβας θα πολεμουσαν στο πλευρο των περσων εναντια στους Ελληνες.
Ομως κατι τετοιο δεν συνεβη ποτε. 
Επισης εαν οι αρχαιοι Σπαρτιατες ηταν εβραιοι, δεν θα πηγαινε ποτε ο Στρατηγος Παυσανιας στην Θηβα, για να απαιτησει την παραδωση των εβραιων αρχηγων.
Ο ηρωας Παυσανιας θανατωσε τους εβραιους αρχηγους της Θηβας για το αδικημα τις εσχατης προδοσιας, διοτι πολεμησαν εναντιον των Ελληνων στις Πλαταιες και σε ολους τους αλλους Περσικους πολεμους. 

Το Ελληνικο εθνος προσπαθουν να το αφανισουν εδω και πολλες χιλιαδες χρονια. 

Οι αιτιες ειναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος και η Ορθοδοξια.  
Αυτα τα δυο μονιμα αποτελουν απο την αρχαιοτητα το μεγαλυτερο και ανυπερβλητο εμποδιο για την επιβολη της εωσφορικης νεας ταξης πραγματων.  
Ειναι πλεον γνωστο στους περισσοτερους οτι ο εωσφορισμος ειναι η  "θρησκεια" της ανομιας, της αταξιας, της σεξουαλικης διαφθορας καθως και πασης φυσεως τρελας, ανωμαλιας και καταστροφης. 
Για τους εωσφοριστες του δωδεκαθεου αποτελει ιερο σκοπο να εξαφανισουν δια παντος το Ελληνικο εθνος.

Ομως με τα απο καθε μεγαλη εθνικη καταστροφη την οποια μας προκαλουσαν οι δωδεκαθειστες
ερχοταν η ανασταση του Ελληνικου εθνους.
Ταυτοχρονα μεγαλουργουσαμε με επιτευγματα τα οποια δεν επετυχε κανενα αλλο εθνος σε ολοκληρο το κοσμο. 
Οταν μας κατεστρεψαν ολοσχερος οι φοινικες  δωδεκαθειστες με την εισβολη απο την Αιγυπτο και διελυσαν τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο το αποτελεσμα ηταν να κατακτηθει κατ ουσιαν  αμαχητι η Ελλαδα απο τους Ρωμαιους. 
Ομως οι Ελληνες ανεκαμψαν για αυτο και επετυχαν να απελευθερωθουν.
Παραλληλα, εφτασε το εθνος εφτασε στο απογειο του Ελληνισμου απο καταβολης κοσμου, διοτι
εγιναν οι αγιοι προγονοι μας αναιμακτα διοικητες στο Ρωμαικο κρατος στο οποιο ηταν επι αιωνες σκλαβοι. 

Οταν κυνηγησαν τους Ελληνες Δωριεις οι αλλοδαποι δωδεκαθειστες απο την Πελοπονησο και την Στερεα Ελλαδα τους οποιους εν συνεχεια τους εκτοπισαν στην αρχαια Ηπειρο, τοτε εγιναν αθελα τους η αιτια για την δημιουργια του του ενδοξου Ελληνικου Μακεδονικου εθνους.
Με την δημιουργια του ιερου Μακεδονικου (Δωρικου) Ελληνισμου η Ελλαδα θα φτασει για μια ακομη φορα να θριαμβευσει με τον Μεγα Αλεξανδρο.
Οταν επιχειρησαν στους Περσικους πολεμους να κανουν υποτακτικους και συμμαχους τους αρχαιους Αθηναιους, εναντιον των υπολοιπων Ελληνικων πολεων, απετυχαν.
Αυτο εγινε εξαιτιας της πολιτικης τους να δημιουργουν εμφυλιους σπαραγμους αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις. 
Καθε φορα που επιχειρουν οι εωσφοριστες του Φοινικικου-Αιγυπτιακου δωδεκαθεου στο περασμα των αιωνων να μας κανουν κακο, καταληγουν χωρις καμια προθεση απο την πλευρα τους να ευεργετουν το Ελληνικο εθνος.  
Αυτο συμβαινει διοτι ειναι ικανοι μονον για κακο, για αδικιες και καταστροφες. 
Μονον που το κακο οπως και η καθε πολυ κακη πραξη γινεται παρα πολυ ευκολα καθως ακομη και ατομα με μειωμενες ικανοτητες τα οποια δεν εχουν ηθικη-παιδεια μπορουν να κανουν οτιδηποτε καταστροφικο. 
Με αυτους τους τροπους νιωθουν ολοι οι ανανδροι και οι ανικανοι οτι ειναι καποιοι.

Ολα τα ανδραποδα απο καταβολης κοσμου,  οπως κανουν ολοι οι αχρηστοι, προσπαθουν να καλυψουν την ανικανοτητα τους με κακια, προσβολες ανομια, αταξια, και προδοσιες. 
Στον αντιποδα για να κανεις καλο θελει κοπο, παρα πολυ μεγαλο ενω ταυτοχρονα πρεπει να εχεις ηθικη,παιδεια, ανδρισμο και αξιοπρεπεια.
Απο τα παναρχαια χρονια ολοι οι ανανδροι και οι αχρηστοι εωσφοριστες το μονον το οποιο κανουν ειναι σφαγες, κλοπες, εμπρησμους, βιασμους,  σκλαβωμα γυναικων.
Επισης κανουν πλεκτανες και αδικιες πασης φυσεως εις βαρος αλλων αθωων. 
Μονον οι αγιοι Ελληνες απο τα αρχαια χρονια
δημιουργουν σε ολους τους τομεις οπως ειναι οι επιστημες, οι τεχνες, ο αθλητισμος και γενικοτερα επι παντος επιστητου για το καλο του εθνους και της ανθρωποτητας.
Οι εκαστοτε προδοτες διοτι δεν ειναι Ελληνες αλλα ειναι  αλλοδαποι, για αυτο παντοτε κανουν ενα τεραστιο λαθος, διοτι εσκεμενα αγνοουν ενα παρα πολυ σημαντικο αξιωμα.
ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ.
Το αξιωμα αυτο ειναι οτι το κακο αρχικα επικρατει ενω παντοτε στο τελος ητταται. 
Σε διαφορετικη περιπτωση εαν δεν ισχυε αυτο το ιερο αξιωμα η Ελλαδα θα ειχε εξαφανιστει απο προσωπου γης παρα πολλους αιωνες πριν. 
Εδω και πολλες χιλιαδες χρονια το εχουμε δει αυτο παρα πολλες φορες να γινεται στην περιπτωση του Ελληνικου εθνους.  
Το ιερο αυτο αξιωμα μας το διδαξε ο Μεγας φιλοσοφος ο Αριστοκλης, οτι μετα απο κατι κακο ερχεται παντοτε κατι παρα πολυ καλο. 
Η διαφορετικα οπως το ερμηνευσε ο Οδυσσεας Ελυτης : 
Σε ευλογημενη ημερα βγαζει το κακο. 
Ο Οδυσσέας Ελύτης πιστός στο αξίωμα που μας δίδαξε ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης, ότι μετά από κάθε κακό έρχεται πάντοτε κάτι καλό.
Για αυτο έγραψε το ποίημα αυτό, το οποίο μελοποιήθηκε. 
Ας ευχηθούμε Ελληνες να μην είμαστε εμείς η εξαίρεση αυτού του ιερού αξιώματος που μας δίδαξαν οι κορυφαίοι πανεπιστήμονες. 
Ολα αυτά με βάση την παρακμή και το κατάντημα στο οποίο έχουμε περιέλθει ως Εθνος. 
Το κειμενο του Ελύτη, είναι μια  εμπνευσμενη μελοποιηση από τον Δημητρη Λαγιο.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Γιάννης Ρίτσος έγραψε το ΕΔΩ ΤΟ ΦΩΣ.  
Με αυτο το ιερο αξιωμα ειναι συμφωνος και ο Γιαννης Ριτσος για αυτο εγραψε και το πολυ σημαντικο ποιημα το οποιο μελοποιηθηκε : 
Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει μηδέ αλυσίδα στου Ρωμιού και στ’ αγεριού το πόδι.


ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΚ ΝΕΟΥ
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΥ 
ΠΡΟΣΩΠΙΚΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. 
Το πιο σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.   

















ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ-
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ  ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ


















ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ 
ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 
ΕΒΡΑΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ :

(1) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ


Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

Πριν ακομη  απο τον  Τρωικο πολεμο  το 1500  π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. 

Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 

Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 


Οι Εβραιοι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 



Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στη. 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες γιανα νικησει τους εβαιρους δαναους.


Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Αργειοι καλεσαν τον Δανανο για συνθηκολογηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας Ελληνων και Φοινικων-Σημιτων.

Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 

Συμφωνα με του Αριστοκλη Ισοκρατη,Θουκυδιδη οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 

ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

 Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 

Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 

Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. 


Οι υπόλοιποι Σημιτες δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος  ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).


Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 

Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 


Εκει  στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).

Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία Φοινικων στους παλιούς καιρους.

Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο απο την Φρυγια, ενω ο  Δαναος απο την Αιγυπτο.
Οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.

 Την Βοιωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.


ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ 
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο· 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι.
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου