ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οπως ηταν φυσικο ο ηθικος ξεπεσμος δεν περιοριζονταν μονον στις ανωτερες ταξεις, αλλα εφτανε μεχρι τα κατωτερα κοινωνικα στρωματα.
Ολοι οσοι ηταν απο κατωτερες ρωμαικες ταξεις "επαιρναν" την σκυταλη και με την σειρά τους εκαναν οτι ηταν δυνατο προκειμενου να ανεβουν στην ιεραρχια της ανηθικότητας και της ανωμαλιας.
Καθε εβδομαδα οι δουλεμποροι μετεφεραν ανθρωπους απο την Αφρικη, την Γαλατια, την Γερμανια, τον Δουναβη, την Ρωσια, την Ασια και την Ελλάδα στα λιμάνια της Ιταλιας.
Όταν οι αρχαιοι εωσφοριστες ρωμαιοι ηρθαν για να κατακτησουν την Ελλαδα μεταξυ αλλων καταστροφων τις οποιες εκαναν επαιρναν και σκλαβους.
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Ολοι οσοι ηταν απο κατωτερες ρωμαικες ταξεις "επαιρναν" την σκυταλη και με την σειρά τους εκαναν οτι ηταν δυνατο προκειμενου να ανεβουν στην ιεραρχια της ανηθικότητας και της ανωμαλιας.
Ο θεσμος του γαμου ειχε γελοιοποιηθει και διαλυθει.
O θεσμος της ρωμαικης οικογενειας ειχε πλεον ουσιαστικα καταργηθει, ενω η κοινοκτημοσυνη των γυναικων ειχε διευρυνθει.
Οι ανδρες εκαναν καθε ειδους ασυδωσια ενω οι ρωμαιες γυναικες ανταγωνιζοταν η μια την αλλη στην πορνεια, η οποια ειχε παρει ανεξέλεγκτη πορεια.
Οι φτωχες ρωμαιες τα παιδιά τους ειτε τα πουλουσαν η τα σκοτωναν η τα πετουσαν στον δρομο.
Το αρρωστο κοινωνικο φαινομενο των εγκαταλειμμενων νοθων παιδιων, μεσα στους δρομους τα οποια επεφταν θυματα διαφορων επιτηδειων, ειχε παρει τετοιες διαστασεις ωστε το ιδιο το εκφυλο ρωμαικο κρατος αναγκαστηκε κάποια στιγμή να πάρει μέτρα για την προστασια των αδυναμων παιδιων απο τους δρομους.
ΑΚΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΜΗ.
Σε καθε εποχη παντοτε η ανηθικότητα και τα οργια, εχουν και αυτα τα ορια τους.
Αηδιασμενοι πλεον ολοι οι απλοι ρωμαιοι απο τον αδιεξοδο και ψυχοφθορο τροπο ζωης και βλεποντας τις μεμονωμενες επαναστασεις και εξεγερσεις τους,να αποτυγχανουν, εναποθεσαν και εκεινοι ολες τις ελπιδες τους για μια αλλη, διαφορετικη ζωη σε μια ανωτερη αληθινη δυναμη, στον Σωτηρα, τον Λυτρωτη Χριστο το Παιδί της Παρθένου.
Επισης και επωνυμοι ρωμαιοι οπως ο Βιργιλιος περιμεναν εναν σωτηρα απο αλλο εθνος να τους βοηθησει να ξεφυγουν απο τον ρωμαικο-εβραικο δωδεκαθειστικο βουρκο.
Οι απλοι ρωμαιοι περιμεναν απο τον σωτηρα Χριστο να δωσει πισω την ευτυχια και να τους φερει δικαιοσυνη ωστε να ειναι ολα τα αγαθα κοινα, και ολοι οι άνθρωποι να στηριζουν ο ενας τον άλλο.
Ολες αυτες οι πολυ υψηλες και πολυ δικαιες προσδοκιες, μπορουσαν να υλοποιηθουν μονον απο τον λυτρωτη Χριστο και τον Χριστιανισμο.
Ολοι η ψυχικα-πνευματικα, ηθικα και σωματικα και κοινωνικα εξαθλιωμενοι ρωμαιοι βρηκαν την λυτρωση Σωτηρα Ιησου Χριστο.
Ο Χριστιανισμος, σε αντιθεση με τον αρχαιο ρωμαικο κοσμο, ειχε μια ηθικη και ιδεολογια η οποια ηταν εντελως αντιθετη απο την "ηθικη" και τα "αξιωματα" του αρχαιου δωδεκαθεου, της παρακμης, της διαφθορας και του εωσφορισμου,
Ειναι ιστορικο γεγονος οτι η ηθικη παρακμη της εποχης με την σεξουαλικη διαφθορα συνεβαλε σε μεγαλο βαθμο στην ανάπτυξη του Χριστιανισμού.
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.
Ποτε να μην ξεχνατε ότι ολοι οι λαοι της νεας ταξης ,από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο της νεας ταξης πραγματων, εχουν από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ακριβως την ιδια συμπεριφορα.
Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε, αλλα δινουν διαταγες η από το πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες να σκοτωθουν οι υπολοιποι.
Ολοι αυτοι οι λαοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς.
Aκομη σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως, σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες, οργια κλπ.
Φυσικα μεταξυ αλλων εχουν παντοτε δουλους και ως αξιωμα οι λιγοι να ευημερουν και οι πολλοι να υποφερουν.
H εξέγερση των σκλάβων μεταξύ του 73-71 π.X. μας δειχνει τις μεγάλες κοινωνικες αναταραχες που αντιμετωπιζε η Ρωμαικη "δημοκρατια".
ΠΡΙΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ Η
ΡΩΜΑΙΚΗ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"
ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΣΤΟ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ
ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ.
Εκεινες της εποχές ο ρωμαικος " δημοκρατικος" στρατος των εωσφοριστων νεοταξιτων ρωμαιων κατελαβε την Μεσογειο και επεκταθηκε σε ολη την Ευρώπη.
Ολοι οι ρωμαιοι συγκλητικοι ελεγαν οτι η ρωμη ειναι η νεα πορνη Βαβυλωνα και οτι φερνουν μια νεα ταξη πραγματων στον κοσμο.
Αυτές οι συνεχεις και αυξανομενες κατακτησεις εφεραν έναν μεγαλο αριθμο σκλαβων στην Ιταλικη υπαιθρο για την χρησιμοποίησή τους στις αγροτικες εργασιες (latifumdia), αλλα και για την ψυχαγωγια των ρωμαιων.
Καθε εβδομαδα οι δουλεμποροι μετεφεραν ανθρωπους απο την Αφρικη, την Γαλατια, την Γερμανια, τον Δουναβη, την Ρωσια, την Ασια και την Ελλάδα στα λιμάνια της Ιταλιας.
Παρα πολυ συχνες ηταν οι πωλησεις χιλιαδων σκλαβων.
Ενδεικτικα μεσα σε μια μονον ημερα πουληθηκαν 10.000 σκλαβοι στην Δήλο, κατά την διαρκεια της ρωμαικης εβραικης Εωσφορικης "δημοκρατιας".
Μέσα στο 177 π.Χ. 40.000 ανθρωποι από τις Σάρδεις και το 167 π.Χ. 150.000 Ηπειρωτες αιχμαλωτιστηκαν από τα ρωμαικά στρατευματα και πουληθηκαν σαν δουλοι.
Οι Ηπειρωτες μαλιστα πουληθηκαν ενατνι πινακίου φακης.
Ο Σπαρτακος γεννηθηκε ελεύθερος στην Θράκη και στην συνεχεια εχασε την ελευθερια του από τους ρωμαιους, όπως και πολλοι αλλοι.
Τοτε ενταχθηκε και εκπαιδεύτηκε ως βοηθητικος στα σωματα του ρωμαικου στρατου χωρις την θεληση του.
Ο Σπάρτακος εγκατελειψε τον ρωμαικο στρατο και τον κήρυξαν παράνομο ενώ όταν τον συνέλαβαν τον πούλησαν για σκλάβο.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ
ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
Πουλήθηκε το 73 π.Χ. στη σχολή για μονομάχους του Βατιάτου στη Καπούα, 20 μιλια απο τον Βεζουβιο.
Την ιδια χρονια ο Σπαρτακος και δυο Γαλατες μονομαχοι ο Κριξος και ο Οινομαος, ξεκινησαν ταραχεες στην σχολη που γρηγορα γενικευθηκαν.
Λέγεται ότι ηταν προσχεδιασμενη αποπειρα αποδρασης.
Από τους διακοσιους περιπου σκλαβους – μονομαχους, μονο γυρω στους ογδοντα επετυχαν να δραπετευσουν χρησιμοποιωντας μαχαιρια απο την κουζινα.
Όταν οι ρωμαιοι στρατιωτες προσπαθησαν να σταματησουν τους δραπετες, αυτοι ευκολα τους νικησαν.
Έπειτα πηραν τα καλυτερα στρατιωτικα οπλα και ξεκινησαν την πορεια τους νοτια προς τον Βεζουβιο.
Κατα μηκος της πορειας επαιρναν μαζι τους, δουλους από κτηματα.
Μετά απο αιτημα που εγινε από τους απελευθερωμενους σκλαβους ολο ενα και περισσοτεροι δουλοι απο τα γυρω αγροκτηματα δραπετευαν και συντασσονταν με τον Σπαρτακο.
Ο Σπάρτακος ηταν ανδρας με υψηλο φρόνημα με γενναιοτητα με κατανοηση και με ευγένεια, έναν πραγμα το οποιο μας δειχνει το γιατι εγινε ηγέτης των επαναστατών.
Ο Σπάρτακος ηταν ένα πολύ ισχυρο μυαλο ενω ηταν ο πιο γεναιος μαχητης-πολεμιστης και γνωστης των στρατιωτικών ρωμαικων τακτικών.
Συνδυαζε ότι απαιτουσαν οι περιστάσεις εκεινη την στιγμη.
Μεσα απο της μεγαλες ηγετικες του ικανότητες επετυχε κατι πολύ βασικο για να ενωθουν οι τοσοι πολλοι ανθρωποι απο αρκετα διαφορετικα εθνη και με διαφορετικες πολιτιστικες καταβολες και να εχουν συνεργασια - αλληλεγγυη μεταξυ τους.
Οι σκλάβοι, αρχικά ζούσαν στις πλαγιες του Βεζουβιου λεηλατωντας τις περιουσιες των πλουσιων της περιοχης.
ΟΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ
ΑΛΑΖΟΝΩΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ".
Λίγοι Ρωμαιοι είχαν αντιληφθεί επ ακριβως την επικινδυνοτητα της καταστασεως και το ποσο καλα ο Σπάρτακος ειχε προετοιμασει τους πρωην σκλαβους.
Μεταξυ αυτων των λιγων Ρωμαιων ηταν και ο Μαρκος ΛΙκινιος Κρασσος.
Ο Σπάρτακος έμαθε στους σκλαβους πως να επισκευαζουν - κατασκευαζουν τα όπλα τους και να μάχονται οργανωμένα, αξιοποιωντας το πολύ μεγαλο πλεονεκτημα του ως βοηθητικος του ρωμαικου στρατου.
Για τους ιδιους λογους ο Σπάρτακος ηταν σε θεση να γνωριζει τις στρατηγικες των ρωμαιων, ώστε να είναι σε θεση να κινηθεί αναλογα.
Οι ρωμαιοι επιχειρησαν να βαλουν τελος στην εξεγερση.
Ο πραιτορας Γαιος Κλαυδιος Γλαβρος με στρατό 3000 αντρων απεκλεισε τους σκλαβους στον Βεζουβιο σε ενα σημειο που ειχε μονο ενα περασμα για την κορυφη.
Το υπολοιπο βουνο ηταν αδιαβατο.
Όμως η δύσβατη επιφάνεια του βουνου δεν επμποδισε τους εξεγερμενους.
Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΔΥΝΑΤΟ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ.
Ο ευρηματικος Σπάρτακος διεταξε την κατασκευη σχοινιων από χορτα του βουνού.
Με αυτά κατεβηκαν κατω στους προποδες με αποτελεσμα να αιφνιδιασουν τους Ρωμαιους και να κατατακτησουν πολυ ευκολα το ρωμαικο στρατοπεδο.
Στην συνεχεια κινήθηκαν προς τις Άλπεις 70.000 σκλάβοι.
Ο Σπάρτακος ειχε σχεδιο να περασουν γρηγορα τις αλπεις και μετα να παει ο καθενας προς τον τοπο καταγωγης του.
Πολλοί όμως από τους συντρόφους του ήθελαν να λεηλατησουν την ρωμαικη επαρχια.
Αυτοί που ήταν υπέρ της συνεχισης της λεηλασιας ηταν κυριως οι Γαλατες και προ παντων ο Κρίξος.
Ο Σπάρτακος ήταν ως ένα βαθμο αντίθετος με τις λεηλασιες, για αυτό παντα φροντιζε οι λεηλασίες να περιοριζονται στα αναγκαια για την οργανωση και τον εξοπλισμο.
Αποτέλεσμα αυτης της τακτικης του Σπαρατακου
ήταν να υπάρχουν μεγαλες διαφωνίες στο στρατόπεδο των σκλάβων, για το τι θα έπρεπε να κάνουν, σχετικα με της επιδρομες-ληστειες.
Η ρωμαικη συγκλητος έπρεπε πλεον μετα από τοσο καιρο αλεπαλληλων και τραγικων λαθων να πάρει στα σοβαρά την κατάσταση με τους επαναστατες.
Το 72 π.Χ. ο Σπάρτακος είχε ξεσηκώσει περίπου 70.000 σκλάβους, κυριως απο αγροτικες περιοχες.
Η συγκλητος πολύ θορυβημένη εστειλε εναντιον των επαναστατων τους δυο υπατους, τον Γελλιο Πουμπλικολα και τον Κορνηλιο Λεντουλο Κλαυδιανο, τον καθενα με δυο λεγεωνες.
Οι Γαλατες και αλλοι επαναστατες με αρχηγο τον Κριξο οι οποιοι ειχαν πλεον διαχωριστει απο τον Σπαρτακο, νικηθηκαν απο τον Πουμπλικολα και ο Κρίξος σκοτωθηκε μαζι με πολλους αλλους.
Οσοι δεν σκοτωθηκαν από τους σκλαβους αιχμαλωτιστηκαν.
Οι επαναστατες εν συνεχεια νικησαν τους Λεντουλο και μετα τον Πουμπλικολα.
Ο Σπάρτακος έβαλε 300 αιχμαλωτους απο αυτές τις μάχες να μονομαχήσουν σε ζευγαρια μεχρι
θανατου.
Στην συνεχεια οι πρωην σκλαβοι νικησαν τον στρατο των υπατων και μετα προωθηθηκε βορεια οπου νικησε τον ανθυπατο της Γαλατιας, Κασσιο.
ΟΛΗ Η "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ
ΕΠΙ ΠΟΔΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΝΙΚΕΣ ΤΩΝ
ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ.
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;
;
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρείται,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
Αναφερομαι μονον στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες.
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους.
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου