Η αθληση στην αρχαια Ελλαδα αποτελουσε ενα απο τα πιο σημαντικα τμηματα της αγωγης των αρχαιων.
Οι προγονοι μας γνωριζαν οτι η υγεια του σωματος και του πνευματος ειναι απαραιτητο να καλλιεργουνται παραλληλα.
Ειμαστε το μοναδικο εθνος στον κοσμο που επινοησε την αθληση και τους αγωνες.
Ο Αριστοτελης διδαξε οτι ο σκοπος της γυμναστικης ειναι παιδαγωγικος.
Η γυμναστικη πρεπει να γινεται με μετρο και να μην υπαρχουν υπερβολες που θα καταστρεψουν την ψυχικη και την σωματικη αρμονια.
Γενικα οι αρχαιοι Ελληνες σε ολους τους τομεις ηταν υπερ του μετρον αριστον , ομως παραλληλα ειχαν παντοτε ως στοχο να αποκτήσουν αρετες.
Οι αρετες υπαρχουν στο αξιωμα του ευἀγωνιζεσθαι στον αθλητισμο.
Η αγωγη των νεων αρχιζε σε πολυ μικρη ηλικια και αποσκοπουσε στην δημιουργια ισχυρων-ικανων στρατιωτων.
Η παιδεια στην αρχαια Σπαρτη ηταν πολυ υψηλου επιπεδου σε οτι αφορα τα αθληματα.
Ηταν περισσοτερο πρακτικη, με κινητρο την δημιουργια στρατιωτων, με μοναδικη ασχολια τον πολεμο.
Η φυσικη αγωγη ηταν το σπουδαιοτερο μερος στην εκπαιδευση των παιδιων της Σπαρτης.
Τα χρονια εκεινα γινονταν ιππικοι αγωνες, κολυμβυση στον Ευρωτα, καθως και παιχνιδια με μπαλα.
Απο τα πολυ αγαπημενα αθληματα των Σπαρτιατων ηταν τα παιχνίδια με την μπαλα, η πυγμαχια η παλη και φυσικα το παγκρατιο .
Σε αντιθεση στην αρχαια Αθήνα, η αγωγη περιελαμβανε την αρμονικη αναπτυξη σωματος και πνευματος.
Μουσικη, γεωμετρια και γυμναστικη ηταν τα βασικα μαθήματα των νεων της Αθηνας.
Στα μαθηματα γυμναστικης το βασικοτερο ηταν παγκρατιο.
Στο παγκρατιο γινεται ει ναι ενας συνδυασμος παλης και πυγμαχιας.
Οι αρχαιοι Σπαρτιατες,θεωρουσαν το παγκρατιο ως την μεγιστη πολεμικη τεχνη και οχι ως ενα απλο αθλημα.
Το ονομα του παγκρατιου αγωνισματος σημαινει (παν- κράτος, δηλαδη αυτος ο
οποιος κατεχει την εξουσια. Το ρημα κρατω σημαίνει εξουσιαζω.
Το Παγκρατιο ειναι το αρχαιοτερο άθλημα πολεμικών-μαχητικων τεχνών σε ολο τον κοσμο.
Το παγκράτιο χωρίζεται σε δυο κύρια μερη, στο ανω ή ορθοσταδην και στο κατω η αλινδησιν παγκράτιο.
Το παγκρατιο αρχικα ηταν καθαρά πολεμικό αθλημα για αυτο και διατηρηθηκε μόνον στην Σπάρτη και δεν έγινε αμέσως αποδεκτο στους ολυμπιακους αγωνες.
Διότι το πνευμα αυτων των αγωνων ηταν ειρηνικο-πολιτιστικο και οχι πολεμικο.
Διότι το πνευμα αυτων των αγωνων ηταν ειρηνικο-πολιτιστικο και οχι πολεμικο.
Μετα απο πολυχρονες προσπαθειες αφαιρεθηκαν τα στοιχεια που του έδιναν χαρακτηρα αγριας πολεμικης μαχης γισ αυτο συμπεριλήφθηκε στους Ολυμπιακούς αγώνες, από την 33η Ολυμπιάδα το 648 π.χ.
Το παγκρατιο έγινε οπως αναφερει ο Φιλοστρατος των εν Ολυμπια το καλλιστον.
Πρώτος νικητής ηταν ο Λυγδαμις απο τις Συρακουσες.
Επισης ο Φιλοστρατος μας αναφερει το παγκράτιο σαν το πιο αξιο αθλημα των Ολυμπιαδων και ως την σπουδαιοτερη προετοιμασια των πολεμιστων.
Με την εκστρατεια του Μεγαλου Αλεξάνδρου στην Μικρα Ασια-Ασια οι στρατιώτες του δίδαξαν το παγκράτιον στους λαους των Ασιατικών χωρων.
Από εκει δημιουργηθηκαν ολες οι κινεζοιαπωνικες μαχητικες τεχνες στις οποιες όμως προστεθηκαν όλα τα απαραίτητα νεοταξικα στοιχεια.
Ότι από το Ελληνικο παγκρατιο προερχονται ολες οι υπολοιπες μαχητικες τεχνες, το δεχονται μεχρι και οι ιδιοι οι Κινεζοι με τους Ιαπωνες.
Ότι από το Ελληνικο παγκρατιο προερχονται ολες οι υπολοιπες μαχητικες τεχνες, το δεχονται μεχρι και οι ιδιοι οι Κινεζοι με τους Ιαπωνες.
Δημιουργος του παγκρατιου ηταν ο Ελληνας Θησεας.
ΠΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΓΕΤΕΣ ;
ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Απαραβατο αρχαιοελληνικο αξιωμα ειναι οτι οι Ελληνες βασιλεις
σε καμια των περιπτώσεων δεν
στηριζουν
της στρατιωτικες τους επιτυχιες, και την επιβίωση του εθνους εις βαρος της οικονομικης ευημεριας, των φτωχων Ελλήνων βαζωντας δυσβασταχτους φορους όπως εκαναν καποιοι βασιλεις απο αναγκη η απο φθονο για τον Ελληνικο λαο.
Το ιδιο κανουν και σημερα οι προδοτες πολιτικοι, οι οποιοι επιτυγχανουν να παρουν πολιτικες θεσεις εις βαρος της επιβιωσεως του εθνους.
Οι Ελληνες βασιλεις-στρατιωτικοι γνωριζουν
πολύ καλα ότι ακομη και σε περιπτώσεις ζωης και θανατου για την αυτοκρατορια ότι η επιβιωση του κρατους δεν επιτρεπετε να επιτυγχάνεται εις βαρος των ασθενέστερων οικονομικα Ελλήνων.
Ο
ι πολιτικες οι στρατιωτικες επιτυχιες ενός κρατους ενός βασιλια-αυτοκρατορα δεν εχουν απολυτως καμια ηθικη, πολιτικη και στρατιωτικη αξια, εάν γινονται εις βαρος της οικονομικης ευημεριας των φτωχων Ελληνων.
Μια στρατιωτικη, μια πολιτικη, μια κοινωνικη επιτυχια για να εχει αξια, δεν πρεπει ποτε να επιτυγχανεται , εις βαρος, της οικονομικης ευημεριας των πολιτων η των υπηκόων.
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ
ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΘΗΣΕΑΣ.
Ο Θησεας ηταν ο πρωτος Ελληνας βασιλιας παγκόσμιος, ο οποιος διδαξε ότι οι πραγματικοι Ελληνες βασιλιαδες επωμίζονται τα περισσοτερα βαρη από ολους τους υπολοιπους, ενω τους καρπους των προσπαθειών τους, παντοτε
μοιράζονται με ολους τους πολιτες.
τους
Ακομη ο Θησεας διδαξε ότι σε κάθε μαχη, σε κάθε πολεμο, καθημερινα της περισσοτερες φορες από οποιονδηποτε άλλο στρατιωτη, βαζει την ζωη του σε κινδυνο ο εκάστοτε Ελληνας Βασιλιας.
Για αυτό ολοι οι Ελληνες Βασιλεις, στρατηγοι κατά την αρχαια και μεσαιωνικη εποχη, οπου οι προγονοι μας ηταν διοικητες της Ελληνικης- ρωμαικης αυτοκρατοριας, επιτεθοταν μοναχοι εναντιoν χιλιαδων αντιπαλων.
Αυτο το εκαναν για να παρουν θαρρος οι Ελληνες στρατιώτες για να κερδιθουν οι μαχες και οι πολεμοι υπερ της Ελληνικου-ρωμαικου κρατους.
Το ιδιο εκαναν και ολες οι επομενες γενιες Ελληνων στρατιωτικων μεχρι και το 1973 μ.χ
Τοτε αριστοκράτες λεγοταν οι πιο γεναιοι πολεμιστες, οι οποιοι την περιουσια τους την εκαναν επειδή πολεμουσαν καθημερινα πολύ γεναια στα πεδια των μαχων για την Ελλαδα, παιζοντας την ζωη τους κορωνα γραμματα.
Οι σπουδαιοτεροι ανθρωποι ολων των εποχων στην ιστορια του πλανητη οι ηρωες Ελληνες της ρωμαικης αυτοκρατοριας υπολογιζαν ως ανδρες και Ελληνες μονον οσους πολεμουσαν.
Ολους τους ανανδρους (θηλυπρεπεις) οι οποιοι δεν πολεμουσαν για την Ελλαδα τους σιχαινοταν και τους περιφρονουσαν.
Aναμεσα στα εκατομμυρια των αξιωματικων του μεσαιωνα ειναι και ο στρατιωτικος-αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ Διογενης, οποιος περιφρονουσε τους δειλους που περιμεναν βοηθεια απο τον Χριστο και δεν πολεμουσαν.
Oποιος δεν πολεμουσε εκεινους τους αιωνες με το σπαθι στο χερι δεν τον θεωρουσαν Ελληνα και ανδρα αλλα γυναικα.
Δεν υπηρχε μεγαλυτερη ατιμωση και προσβολη για εναν γνησιο Ελληνα ανδρα απο το να τον διωξουν απο τον Ελληνικο-ρωμαικο στρατο για οποιαδηποτε αιτια.
Αμεσως εχανε την κοινωνικη του θεση και υποσταση.
Ο Ιωαννης Κουρκουας-Τζιμσκης συνεναισε στην δολοφονια του Αγιου Νικηφορου Φωκα, ο οποιος ηταν και θειος του διοτι οχι μονον του αφαιρεσε ολα τα στρατιωτικα του αξιωματα, αλλα τον εκανε απλο πολιτη και τον εθεσε σε κατ οικον περιορισμο.
Δεν του επετρεψε ο Αγιος Νικηφορος να πολεμα ουτε ως απλος στρατιωτης.
Εκεινους τους αιωνες δεν υπηρχε μεγαλυτερη προσβολη απο το να μην πολεμας για την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια, τον Κυριο Ιησου Χριστο αλλα και για την προστασια του αμαχου Ελληνικου πληθυσμου.
Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.
Τι σημαινε εκεινους τους αιωνες να πολεμα καποιος γεναια σε καθημερινη μας το εδειξε η μεγαλυτερη Ελληνδια χριστιανη Ελληνιδα Φιλοσοφος.
Ενδεικτικη ειναι η ενεργεια της μεγαλυτερης Ελληνιδας φιλοσοφου μαζι με την Υπατια, της Πριγκιπισσας Αννας Κομνηνης.
Η πριγκιπισσα Αννα μεσολαβησε στον πατερα της τον αυτοκρατορα Αλεξιο Κομνηνο, να μην τιμωρησει τον αξιωματικο αρμενικης καταγωγης τον Αλεξιο Μουσελε, διοτι ηταν γεναιος στα πεδια των μαχων.
Οι Ηρωες Ελληνες στρατιωτες του μεσαιωνα γνωριζαν Παγκρατιο και το χρησιμοποιουσαν κατα τις μαχες που εδινε η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.
Αυτην την εποχη πρεπει να δημιουργήσουμε εκ νεου της σωστες Ελληνιδες οι οποιες θα εχουν αξιες και ηθικες αρχες.
Η εκκλησια, η κατηχηση, τα χρηστα ηθη, τα μουσικα σχολεια, το παγκρατιο, η εκμαθηση της πραγματικης Ελληνικης ιστοριας είναι ότι καλυτερο για την δημιουργια ανθρωπων με ανωτερη ποιοτητα.
Μονον που αυτην την φορα μαζι με τα χρηστα ηθη, την εκκλησια τα μουσικα σχολεια,την Ελληνικη παιδεια , θα πρεπει απαραιτητος να προσθεσουμε στον χαρακτήρα των νεων τον δυναμισμο που μας ζητησε ο Αριστοκλής (Πλατων).
O υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλης (Πλατων) ειναι ο πρωτος και μοναδικος Ελληνας Εθνικιστης.
Ο κορυφαιος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει το πρωτο Ελληνικο-εθνικιστικο αξιωμα.
Ο Αριστοκλης διδαξε τα παντα για να επιβιωσει η Ελλαδα.
Μαλιστα εφτασε στο σημειο να παει εναντια στς ηθικες και φιλοσοφικες του αρχες και τις διδασκαλιες του, με μοναδικο σκοπο την εθνικη μας επιβιωση.
Ουδεποτε στην παγκοσμια ιστορια το εκανε αυτο καποιος αλλος Ελληνας Φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ιστορικος, ποιητης κλπ.
ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.
Απο την μητερα, τον πατερα και ολους τους αλλους προγονους η πατριδα ειναι το πιο πολυτιμο, το σεβαστο και το ιερο.
Με αυτο το αξιωμα ο Αριστοκλης καθορισε το τι πρεπει να ειναι η Ελλαδα για τους Ελληνες.
Ο υπατος των φιλοσοφων μας διδασκει την κοινη στρατιωτικη εκπαιδευση και παιδεια για τους ανδρες και τις γυναικες.
Ενα απο τα πιο βασικα μεσα σχετικα με την εκπαιδευση των Ελληνων μαζι με την oρθοδοξια και την μουσικη (Εκκλησιαστικη, παραδοσιακη, εντεχνο), ειναι το Παγκρατιο.
ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ελληνοχριστιανικη στηλη Επικρατεειν η Απολλυσθαι προσφερει δωρεαν μαθηματα παγκρατιου σε Χριστιανες Ελληνιδες αναγνωστριες.
Επισης εκκληση κανει η μητερα της Μυρτους σε ολες τις νεαρες γυναικες να μαθουν παγκρατιο για να αμυνονται, ωστε να μην εχουν την τυχη του παιδιου της.
Η ατυχη Ελληνιδα Μυρτω Παπαδομιχελακη εχει πεσει θυμα πολυ αγριου και απανθρωπου βιασμου.
Για επικοινωνια στο email που αναγραφεται στην φωτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου