«Εμείς μια δουλειά κάνουμε, δεν πειράζουμε κανέναν»
Μπορεί το ελληνικό πορνό να έκανε τα πρώτα του βήματα τις αρχές της δεκαετίας του ’70, όμως οι πρώτες σοβαρές προσπάθειες στον τομέα άργησαν πολύ να κάνουν την εμφάνισή τους. Συγκεκριμένα, δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι είχαμε σοβαρές παραγωγές πριν από τις ταινίες της Sirina, που κατάφερε μάλιστα να ταράξει τα νερά της εγχώριας showbiz κυκλοφορώντας την πρώτη ερωτική ταινία Ελληνίδας celebrity - ναι, της Τζούλιας Αλεξανδράτου.
Έκτοτε, η βιομηχανία βρίσκεται σε άνοδο, με νέες εταιρίες παραγωγής να κάνουν σιγά-σιγά την εμφάνισή τους: μια από αυτές είναι η Sugar Babes TV. Το project «τρέχουν» δύο από τα σημαντικότερα ονόματα της εγχώριας σκηνής, η Ίνα και ο Τεό, ένα ζευγάρι πορνοστάρ που δοκιμάζει πλέον την τύχη του και πίσω από τις κάμερες. Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα της πρώτης τους ταινίας μεγάλου μήκους και είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε από κοντά ένα μεγάλο μέρος τους.
Η Ίνα και ο Τεό ξεκίνησαν τη δική τους εταιρία παραγωγής, την Sugar Babes TV.
Κατά τις δέκα το πρωί φτάσαμε σε μια τεράστια βίλα στη Ραφήνα όπου γυριζόταν η ταινία και οι τεχνικοί είχαν ήδη ξεκινήσει να στήνουν τον εξοπλισμό. Οι οκτώ ηθοποιοί ήταν εκεί και ετοιμάζονταν. «Πρώτα θα γυρίσουμε μια λεσβιακή σκηνή, μετά το θεατρικό κομμάτι και το βράδυ μια ακόμη σκηνή με άνδρα και γυναίκα», με ενημερώνει ο Τεό, ενώ περπατάμε δίπλα στην πισίνα. Είχα αμέτρητες απορίες και έτσι, όποτε έβρισκα ευκαιρία, προσπαθούσα να αρπάξω και από μια πληροφορία. «Καμιά φορά μπορεί να πάθεις "κοκομπλόκο", ειδικά αν είσαι καινούριος. Για παράδειγμα, χθες, το ένα παιδί που παίζει πρώτη φορά σε ταινία είχε πρόβλημα στο να τελειώσει. Είχε κάνει το πιο δύσκολο κομμάτι, όμως όταν είσαι πρωτάρης, αγχώνεσαι και δεν τελειώνεις εύκολα. Το είχα πάθει κι εγώ στην αρχή. Τον έπιασα, του είπα να μην αγχώνεται και πως μπορούμε να το κάνουμε ψεύτικα αν δεν μπορεί, όμως τελικά χαλάρωσε και τελείωσε. Συμβαίνουν αυτά», εξήγησε ο παραγωγός, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής της ταινίας.
Πόσες σκηνές μπορεί να γυρίσει μέσα σε μια μέρα ένας άνδρας και πόσες μία γυναίκα; «Ο άνδρας, από μία μέχρι δύο σκηνές τη μέρα. Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν μέχρι πέντε με έξι».
Τι ακριβώς σημαίνει ψεύτικα; Έχοντας δει μια σκηνή στο Californication, νόμιζα ότι υπάρχει κάποιος «αναπληρωματικός» που καλείται να τελειώσει, αν δεν μπορεί ο πρωταγωνιστής. Ωστόσο, ο Τεό μού είπε πως αυτό γίνεται με άλλον τρόπο: «Υπάρχει ένα ειδικό υγρό που μοιάζει πολύ με σπέρμα, το οποίο βάζουμε σε μία σύριγγα. Ακόμη και όταν τελειώνει ο πρωταγωνιστής, το προσθέτουμε στο σώμα της/του παρτενέρ, πιο πολύ επειδή κρατάει το έντονο χρώμα και παράλληλα βγάζουμε φωτογραφίες».
Η σύριγγα με το ψεύτικο σπέρμα.
Όλοι στο πλατό ήταν φιλικοί - η γυναίκα του, Ίνα, μας ενημέρωσε πως μπορούμε να φτιάξουμε καφέ και να φάμε ό,τι θέλουμε από την κουζίνα. Την ίδια στιγμή, η δημοφιλής ηθοποιός του χώρου Έλενα Χατζή συστηνόταν με ένα χαμόγελο -όπως και τα υπόλοιπα παιδιά του καστ. Κάνοντας μια βόλτα στον πάνω όροφο του σπιτιού βρήκαμε τη Vicky Love, που είχε έρθει από τη Βουδαπέστη για να συμμετάσχει στην ταινία. Πρόκειται για μια από τις πιο γνωστές Ευρωπαίες πρωταγωνίστριες πορνό, η οποία έχει συμμετάσχει σε γυρίσματα πολύ γνωστών brand name του χώρου - για την Brazzers και τη Reality Kings, μεταξύ άλλων.
Η Vicky Love, λίγο πριν το πρώτο γύρισμα της ημέρας.
«Συμμετέχω σε ταινίες εδώ και τρία χρόνια. Πριν από αυτό εργαζόμουν ως pole dancer, αλλά τώρα κάνω πορνό - κυρίως, επειδή είναι διασκεδαστικό», απαντάει σε ερώτησή μου σχετικά με τη μέχρι στιγμής πορεία της. Πόσο δύσκολο είναι να ζεις από αυτό στην εποχή του Διαδικτύου; «Μέχρι πριν από κάποιο διάστημα ήταν πιο εύκολο, όμως με τον τρόπο που τρέχει το Ίντερνετ σήμερα γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Πρέπει να κάνεις περισσότερες δουλειές και να τις προμοτάρεις συνεχώς. Δουλεύω με αμερικανικές και ευρωπαϊκές εταιρείες, αν και οι περισσότερες κάνουν γυρίσματα στην Ευρώπη. Η διαφορά στις αμοιβές είναι τεράστια, πάντως: Στις ευρωπαϊκές παραγωγές παίρνω σχεδόν τα μισά». Αφού τελειώσαμε τη σύντομη κουβέντα μας και βγάλαμε μια αναμνηστική φωτογραφία, ήρθε η ώρα για το πρώτο γύρισμα της ημέρας.
Δεν ήξερα τι να περιμένω. Είχα διαβάσει από άλλα σχετικά άρθρα ότι είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση του γυρίσματος, από αυτό που νιώθεις βλέποντας το τελικό αποτέλεσμα και είχαν δίκιο. Μιλάμε για ένα επαγγελματικό γύρισμα, με τον σκηνοθέτη να δίνει οδηγίες και τους τεχνικούς πίσω από τις κάμερες να κάνουν τη δουλειά τους σαν να γυρίζουν μια οποιαδήποτε σκηνή.
Καθώς η Vicky Love γυρίζει τη σκηνή με την Ίνα και την Έλενα, πλησιάζω τον άνδρα της που παρακολουθεί από απόσταση και τον ρωτάω αν ζηλεύει, όταν βλέπει τη γυναίκα του να γυρίζει σκηνές, είτε με άλλον άνδρα είτε με γυναίκες. «Καθόλου. Είναι τρόπος ζωής. Είμαστε swinger και ερχόμαστε σε επαφή με άλλους ανθρώπους και εκτός κάμερας. Άλλωστε, αυτή είναι η δουλειά της και το ήξερα εξαρχής. Μάλιστα, έχω συμμετάσχει και εγώ σε κάποια γυρίσματα στο παρελθόν».
(Από αριστερά) Έλενα Χατζή, Ίνα και Vicky Love.
Εκείνη την ώρα, ο Τεό με πλησίασε και μου εξήγησε: «Ο κάθε συμμετέχων πληρώνεται με τη σκηνή. Κάθε φορά που ολοκληρώνουμε το γύρισμα της εκάστοτε σκηνής, δίνω από ένα φακελάκι με την αμοιβή του στον καθένα. Επίσης, είναι σημαντικό να πούμε ότι για να συμμετάσχει κάποιος σε μια παραγωγή θα πρέπει να έχει κάνει πριν από πέντε μέρες εξετάσεις». Όμως, πόσες σκηνές μπορεί να γυρίσει μέσα σε μια μέρα ένας άνδρας και πόσες μία γυναίκα; «Ο άνδρας, από μία μέχρι δύο σκηνές τη μέρα. Προσωπικά, αν πρέπει να κάνω πάνω από δύο, έχω πρόβλημα. Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν μέχρι πέντε με έξι. Σε ό,τι αφορά τις σκηνές, είναι σημαντικό να υπάρχει χημεία ανάμεσα στους παρτενέρ, αλλά πολλές εταιρείες δεν το προσέχουν αυτό. Ακόμη και αν δεν έχουν καύλες, θα πρέπει να φανεί έστω πως γουστάρουν. Προσωπικά, ρωτάω πρώτα τους ηθοποιούς -δείχνοντάς τους φωτογραφίες- με ποιους θα ήθελαν να γυρίσουν σκηνές. Δαλέγουν και έτσι αποφεύγουμε τα προβλήματα».
«Οι γυναίκες παίρνουν σχεδόν τα διπλάσια χρήματα, παρότι είναι περισσότερες και μόνο ένας στους 2.000 άνδρες έχει τα απαραίτητα προσόντα για να παίξει σε ταινία» - Τεό
Αμέσως έκανα την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου: Απολαμβάνει το σεξ στο γύρισμα ο ηθοποιός; «Υπάρχει απόλαυση, όμως δεν έχει σχέση με αυτήν που μπορεί να νιώσεις στο σπίτι. Πώς να το απολαύσεις όταν είσαι περικυκλωμένος από τρεις κάμερες και πρέπει να σπρώξεις με έναν εντελώς άβολο τρόπο, ώστε να βγει σωστά το πλάνο;».
Η λεσβιακή σκηνή είχε μόλις τελειώσει -περιλάμβανε και λήψεις από drone- και οι κοπέλες καταϊδρωμένες, καθώς το γύρισμα γινόταν κάτω από τον ήλιο, ανεβαίνουν στα δωμάτιά τους για να φρεσκαριστούν. Κάπου εκεί βρήκα την ευκαιρία να μιλήσω με τη make up artist του γυρίσματος, η οποία, όπως και όλο το crew, θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της: «Δουλεύω αρκετό καιρό με τα παιδιά. Με βρήκαν μέσω μιας κοινής γνωστής, η οποία τους είπε ότι δεν θα έχω πρόβλημα. Δυσκολεύονταν πολύ να βρουν άτομο για να δουλέψει μαζί τους. Κάποιες κοπέλες τούς ακύρωναν ακόμη και την ίδια μέρα, όταν καταλάβαιναν ακριβώς τι θα γινόταν. Προσωπικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα, όμως δεν αναφέρω σε πολύ κόσμο ότι εργάζομαι σε τέτοιες ταινίες. Αν δούλευα στην Αμερική, θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα, όμως επειδή συνεργάζομαι με διάφορες εταιρείες και δεν ξέρω τι μπορεί σκεφτεί ο καθένας, το κρατάω κρυφό. Έχουν τόση πλάκα τα γυρίσματα, που αν δεν είχα αυτό το θέμα, θα ανέβαζα όλη μέρα story στο Instagram». Τα χρήματα; «Είναι πολύ καλά τα λεφτά και με πληρώνουν κατευθείαν».
«Εμείς μια δουλειά κάνουμε, δεν πειράζουμε κανέναν» - Ίνα
Κάπου μεταξύ αλλαγής σετ και φαγητού, πέτυχα πάλι τον Τεό και τον ρώτησα για τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών, σε ό,τι αφορά τις αμοιβές. «Οι γυναίκες παίρνουν σχεδόν τα διπλάσια (σ.σ. χρήματα), παρότι είναι περισσότερες και μόνο ένας στους 2.000 άνδρες έχει τα απαραίτητα προσόντα για να παίξει σε ταινία». Κάπου εκεί η κουβέντα μάς πήγε στο μέγεθος και τον ρώτησα αν ο λόγος που προτιμούνται οι άνδρες με μεγάλα πέη είναι επειδή φαίνονται πιο ωραία. «Είναι περισσότερο σκηνοθετικό το θέμα. Ένα μεγάλο πέος δίνει περισσότερο χώρο στον οπερατέρ, ώστε να καταγράψει καλύτερα τη διείσδυση. Επίσης, θέλω να σου πω κάτι που γενικά το κρύβουν, όμως θέλω να ξεκινήσουν να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα: Ναι, είμαστε ηθοποιοί σε πορνό, όμως ο Μήτσος από το Περιστέρι μπορεί να είναι καλύτερος από μένα στο σπίτι του. Υπάρχουν χαπάκια που σε βοηθάνε στη στύση, αλλά η βιομηχανία δεν θέλει να ακούγονται αυτά. Κανένας δεν μπορεί να σταθεί μπροστά στην κάμερα χωρίς βοηθήματα».
Ίνα (αριστερά) και Έλενα Χατζή.
Καθώς χάζευα τους τεχνικούς να στήνουν τις κάμερες για το επόμενο γύρισμα, από μπροστά μου πέρασε η Έλενα Χατζή, μια από τις πιο γνωστές Ελληνίδες πορνοστάρ. Την πλησίασα και της ζήτησα να μιλήσουμε, όντας σίγουρος ότι έχει να μου πει ενδιαφέροντα πράγματα: «Θεωρώ πως η κοινωνία μας είναι πολύ μαζεμένη και γεμάτη ταμπού. Θέλω να πιστεύω ότι βοηθάμε με τον τρόπο μας να απελευθερωθεί ο κόσμος, σε ό,τι αφορά το σεξ. Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι έπαιξε μεγάλο ρόλο και το οικονομικό όφελος. Κατά κύριο λόγο, πάντως, βάζω το κοινωνικό κομμάτι. Θυμάμαι τον εαυτό μου προτού μπω στη βιομηχανία, να έχει πολύ διαφορετική άποψη για όσους έκαναν τέτοιες ταινίες ή σεξ με πολλούς συντρόφους. Συμμετέχοντας σε αυτές τις ταινίες, απομυθοποίησα πολλά πράγματα».
Κάτι που ήθελα πάντα να ρωτήσω μια πορνοστάρ είναι κατά πόσο αλλάζει η συμπεριφορά του κοινωνικού κύκλου της, όταν γίνεται γνωστό πως κάνει τέτοιες ταινίες: «Ας πούμε ότι μια νέα κοπέλα που μπαίνει στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να έχει συμφιλιωθεί με την ιδέα πως θα της μιλήσουν πολύ άσχημα, κυρίως άτομα από το οικείο περιβάλλον της. Θα χάσει ό,τι έχει και δεν έχει από γνωστούς και φίλους, επειδή η ελληνική κοινωνία δεν είναι ακόμη έτοιμη να το δεχτεί όλο αυτό. Προσωπικά, είδα τεράστια διαφορά σε συμπεριφορά γνωστών και φίλων. Μου μιλάνε άνθρωποι που δεν περίμενα ότι θα μου μιλήσουν ξανά και μου γύρισαν την πλάτη άτομα που θεωρούσα πολύ δικά μου. Χωρίς να αλλάξω χαρακτήρα - απλώς άλλαξα επάγγελμα».
Το καστ πέρασε το απόγευμα γυρίζοντας τις σκηνές που ονομάζουν «γέφυρες». Αυτές, αποτελούν ουσιαστικά το σενάριο της ταινίας. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με την ιστορία, για να μην κάνω spoiler, όμως αυτό που μου είπαν χαρακτηριστικά όλοι τους είναι πως το «θέατρο» είναι πιο δύσκολο από το σεξ. Έπειτα από ένα μικρό διάλειμμα, ήρθε η ώρα για την τελευταία σκηνή της ημέρας, στην οποία συμμετείχαν ένας νεαρός και μια κοπέλα - και οι δύο πρωτάρηδες. Πάντως, ο πρωταγωνιστής, παρότι νέος στο επάγγελμα, δεν είχε μεγάλο πρόβλημα να ολοκληρώσει τη σκηνή του.
Έπειτα από περίπου δέκα ώρες, λοιπόν, ξεκινήσαμε να μαζεύουμε τα πράγματά μας. Με χαρά ανακάλυψα πως μιλάμε για μια ομάδα ανθρώπων που έχουν απόλυτο σεβασμό για το διαφορετικό και τα θέλω του καθενός, όντας απελευθερωμένοι και οι ίδιοι από ταμπού και λοιπές προκαταλήψεις. Κάναμε μια πολύ όμορφη κουβέντα σχετικά με το σεξ, την απελευθέρωση, τον ρατσισμό και το bullying. Στην τελική, όπως μου είπε και η Ίνα, ενώ μας αποχαιρετούσε, «Εμείς μια δουλειά κάνουμε, δεν πειράζουμε κανέναν».
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από τα γυρίσματα:
Η Ίνα και ο Τεό ξεκίνησαν τη δική τους εταιρία παραγωγής, την Sugar Babes TV.
Κατά τις δέκα το πρωί φτάσαμε σε μια τεράστια βίλα στη Ραφήνα όπου γυριζόταν η ταινία και οι τεχνικοί είχαν ήδη ξεκινήσει να στήνουν τον εξοπλισμό. Οι οκτώ ηθοποιοί ήταν εκεί και ετοιμάζονταν. «Πρώτα θα γυρίσουμε μια λεσβιακή σκηνή, μετά το θεατρικό κομμάτι και το βράδυ μια ακόμη σκηνή με άνδρα και γυναίκα», με ενημερώνει ο Τεό, ενώ περπατάμε δίπλα στην πισίνα. Είχα αμέτρητες απορίες και έτσι, όποτε έβρισκα ευκαιρία, προσπαθούσα να αρπάξω και από μια πληροφορία. «Καμιά φορά μπορεί να πάθεις "κοκομπλόκο", ειδικά αν είσαι καινούριος. Για παράδειγμα, χθες, το ένα παιδί που παίζει πρώτη φορά σε ταινία είχε πρόβλημα στο να τελειώσει. Είχε κάνει το πιο δύσκολο κομμάτι, όμως όταν είσαι πρωτάρης, αγχώνεσαι και δεν τελειώνεις εύκολα. Το είχα πάθει κι εγώ στην αρχή. Τον έπιασα, του είπα να μην αγχώνεται και πως μπορούμε να το κάνουμε ψεύτικα αν δεν μπορεί, όμως τελικά χαλάρωσε και τελείωσε. Συμβαίνουν αυτά», εξήγησε ο παραγωγός, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής της ταινίας.
Πόσες σκηνές μπορεί να γυρίσει μέσα σε μια μέρα ένας άνδρας και πόσες μία γυναίκα; «Ο άνδρας, από μία μέχρι δύο σκηνές τη μέρα. Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν μέχρι πέντε με έξι».
Τι ακριβώς σημαίνει ψεύτικα; Έχοντας δει μια σκηνή στο Californication, νόμιζα ότι υπάρχει κάποιος «αναπληρωματικός» που καλείται να τελειώσει, αν δεν μπορεί ο πρωταγωνιστής. Ωστόσο, ο Τεό μού είπε πως αυτό γίνεται με άλλον τρόπο: «Υπάρχει ένα ειδικό υγρό που μοιάζει πολύ με σπέρμα, το οποίο βάζουμε σε μία σύριγγα. Ακόμη και όταν τελειώνει ο πρωταγωνιστής, το προσθέτουμε στο σώμα της/του παρτενέρ, πιο πολύ επειδή κρατάει το έντονο χρώμα και παράλληλα βγάζουμε φωτογραφίες».
Η σύριγγα με το ψεύτικο σπέρμα.
Όλοι στο πλατό ήταν φιλικοί - η γυναίκα του, Ίνα, μας ενημέρωσε πως μπορούμε να φτιάξουμε καφέ και να φάμε ό,τι θέλουμε από την κουζίνα. Την ίδια στιγμή, η δημοφιλής ηθοποιός του χώρου Έλενα Χατζή συστηνόταν με ένα χαμόγελο -όπως και τα υπόλοιπα παιδιά του καστ. Κάνοντας μια βόλτα στον πάνω όροφο του σπιτιού βρήκαμε τη Vicky Love, που είχε έρθει από τη Βουδαπέστη για να συμμετάσχει στην ταινία. Πρόκειται για μια από τις πιο γνωστές Ευρωπαίες πρωταγωνίστριες πορνό, η οποία έχει συμμετάσχει σε γυρίσματα πολύ γνωστών brand name του χώρου - για την Brazzers και τη Reality Kings, μεταξύ άλλων.
Η Vicky Love, λίγο πριν το πρώτο γύρισμα της ημέρας.
«Συμμετέχω σε ταινίες εδώ και τρία χρόνια. Πριν από αυτό εργαζόμουν ως pole dancer, αλλά τώρα κάνω πορνό - κυρίως, επειδή είναι διασκεδαστικό», απαντάει σε ερώτησή μου σχετικά με τη μέχρι στιγμής πορεία της. Πόσο δύσκολο είναι να ζεις από αυτό στην εποχή του Διαδικτύου; «Μέχρι πριν από κάποιο διάστημα ήταν πιο εύκολο, όμως με τον τρόπο που τρέχει το Ίντερνετ σήμερα γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Πρέπει να κάνεις περισσότερες δουλειές και να τις προμοτάρεις συνεχώς. Δουλεύω με αμερικανικές και ευρωπαϊκές εταιρείες, αν και οι περισσότερες κάνουν γυρίσματα στην Ευρώπη. Η διαφορά στις αμοιβές είναι τεράστια, πάντως: Στις ευρωπαϊκές παραγωγές παίρνω σχεδόν τα μισά». Αφού τελειώσαμε τη σύντομη κουβέντα μας και βγάλαμε μια αναμνηστική φωτογραφία, ήρθε η ώρα για το πρώτο γύρισμα της ημέρας.
Δεν ήξερα τι να περιμένω. Είχα διαβάσει από άλλα σχετικά άρθρα ότι είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση του γυρίσματος, από αυτό που νιώθεις βλέποντας το τελικό αποτέλεσμα και είχαν δίκιο. Μιλάμε για ένα επαγγελματικό γύρισμα, με τον σκηνοθέτη να δίνει οδηγίες και τους τεχνικούς πίσω από τις κάμερες να κάνουν τη δουλειά τους σαν να γυρίζουν μια οποιαδήποτε σκηνή.
Καθώς η Vicky Love γυρίζει τη σκηνή με την Ίνα και την Έλενα, πλησιάζω τον άνδρα της που παρακολουθεί από απόσταση και τον ρωτάω αν ζηλεύει, όταν βλέπει τη γυναίκα του να γυρίζει σκηνές, είτε με άλλον άνδρα είτε με γυναίκες. «Καθόλου. Είναι τρόπος ζωής. Είμαστε swinger και ερχόμαστε σε επαφή με άλλους ανθρώπους και εκτός κάμερας. Άλλωστε, αυτή είναι η δουλειά της και το ήξερα εξαρχής. Μάλιστα, έχω συμμετάσχει και εγώ σε κάποια γυρίσματα στο παρελθόν».
(Από αριστερά) Έλενα Χατζή, Ίνα και Vicky Love.
Εκείνη την ώρα, ο Τεό με πλησίασε και μου εξήγησε: «Ο κάθε συμμετέχων πληρώνεται με τη σκηνή. Κάθε φορά που ολοκληρώνουμε το γύρισμα της εκάστοτε σκηνής, δίνω από ένα φακελάκι με την αμοιβή του στον καθένα. Επίσης, είναι σημαντικό να πούμε ότι για να συμμετάσχει κάποιος σε μια παραγωγή θα πρέπει να έχει κάνει πριν από πέντε μέρες εξετάσεις». Όμως, πόσες σκηνές μπορεί να γυρίσει μέσα σε μια μέρα ένας άνδρας και πόσες μία γυναίκα; «Ο άνδρας, από μία μέχρι δύο σκηνές τη μέρα. Προσωπικά, αν πρέπει να κάνω πάνω από δύο, έχω πρόβλημα. Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν μέχρι πέντε με έξι. Σε ό,τι αφορά τις σκηνές, είναι σημαντικό να υπάρχει χημεία ανάμεσα στους παρτενέρ, αλλά πολλές εταιρείες δεν το προσέχουν αυτό. Ακόμη και αν δεν έχουν καύλες, θα πρέπει να φανεί έστω πως γουστάρουν. Προσωπικά, ρωτάω πρώτα τους ηθοποιούς -δείχνοντάς τους φωτογραφίες- με ποιους θα ήθελαν να γυρίσουν σκηνές. Δαλέγουν και έτσι αποφεύγουμε τα προβλήματα».
«Οι γυναίκες παίρνουν σχεδόν τα διπλάσια χρήματα, παρότι είναι περισσότερες και μόνο ένας στους 2.000 άνδρες έχει τα απαραίτητα προσόντα για να παίξει σε ταινία» - Τεό
Αμέσως έκανα την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου: Απολαμβάνει το σεξ στο γύρισμα ο ηθοποιός; «Υπάρχει απόλαυση, όμως δεν έχει σχέση με αυτήν που μπορεί να νιώσεις στο σπίτι. Πώς να το απολαύσεις όταν είσαι περικυκλωμένος από τρεις κάμερες και πρέπει να σπρώξεις με έναν εντελώς άβολο τρόπο, ώστε να βγει σωστά το πλάνο;».
Η λεσβιακή σκηνή είχε μόλις τελειώσει -περιλάμβανε και λήψεις από drone- και οι κοπέλες καταϊδρωμένες, καθώς το γύρισμα γινόταν κάτω από τον ήλιο, ανεβαίνουν στα δωμάτιά τους για να φρεσκαριστούν. Κάπου εκεί βρήκα την ευκαιρία να μιλήσω με τη make up artist του γυρίσματος, η οποία, όπως και όλο το crew, θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της: «Δουλεύω αρκετό καιρό με τα παιδιά. Με βρήκαν μέσω μιας κοινής γνωστής, η οποία τους είπε ότι δεν θα έχω πρόβλημα. Δυσκολεύονταν πολύ να βρουν άτομο για να δουλέψει μαζί τους. Κάποιες κοπέλες τούς ακύρωναν ακόμη και την ίδια μέρα, όταν καταλάβαιναν ακριβώς τι θα γινόταν. Προσωπικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα, όμως δεν αναφέρω σε πολύ κόσμο ότι εργάζομαι σε τέτοιες ταινίες. Αν δούλευα στην Αμερική, θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα, όμως επειδή συνεργάζομαι με διάφορες εταιρείες και δεν ξέρω τι μπορεί σκεφτεί ο καθένας, το κρατάω κρυφό. Έχουν τόση πλάκα τα γυρίσματα, που αν δεν είχα αυτό το θέμα, θα ανέβαζα όλη μέρα story στο Instagram». Τα χρήματα; «Είναι πολύ καλά τα λεφτά και με πληρώνουν κατευθείαν».
«Εμείς μια δουλειά κάνουμε, δεν πειράζουμε κανέναν» - Ίνα
Κάπου μεταξύ αλλαγής σετ και φαγητού, πέτυχα πάλι τον Τεό και τον ρώτησα για τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών, σε ό,τι αφορά τις αμοιβές. «Οι γυναίκες παίρνουν σχεδόν τα διπλάσια (σ.σ. χρήματα), παρότι είναι περισσότερες και μόνο ένας στους 2.000 άνδρες έχει τα απαραίτητα προσόντα για να παίξει σε ταινία». Κάπου εκεί η κουβέντα μάς πήγε στο μέγεθος και τον ρώτησα αν ο λόγος που προτιμούνται οι άνδρες με μεγάλα πέη είναι επειδή φαίνονται πιο ωραία. «Είναι περισσότερο σκηνοθετικό το θέμα. Ένα μεγάλο πέος δίνει περισσότερο χώρο στον οπερατέρ, ώστε να καταγράψει καλύτερα τη διείσδυση. Επίσης, θέλω να σου πω κάτι που γενικά το κρύβουν, όμως θέλω να ξεκινήσουν να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα: Ναι, είμαστε ηθοποιοί σε πορνό, όμως ο Μήτσος από το Περιστέρι μπορεί να είναι καλύτερος από μένα στο σπίτι του. Υπάρχουν χαπάκια που σε βοηθάνε στη στύση, αλλά η βιομηχανία δεν θέλει να ακούγονται αυτά. Κανένας δεν μπορεί να σταθεί μπροστά στην κάμερα χωρίς βοηθήματα».
Ίνα (αριστερά) και Έλενα Χατζή.
Καθώς χάζευα τους τεχνικούς να στήνουν τις κάμερες για το επόμενο γύρισμα, από μπροστά μου πέρασε η Έλενα Χατζή, μια από τις πιο γνωστές Ελληνίδες πορνοστάρ. Την πλησίασα και της ζήτησα να μιλήσουμε, όντας σίγουρος ότι έχει να μου πει ενδιαφέροντα πράγματα: «Θεωρώ πως η κοινωνία μας είναι πολύ μαζεμένη και γεμάτη ταμπού. Θέλω να πιστεύω ότι βοηθάμε με τον τρόπο μας να απελευθερωθεί ο κόσμος, σε ό,τι αφορά το σεξ. Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι έπαιξε μεγάλο ρόλο και το οικονομικό όφελος. Κατά κύριο λόγο, πάντως, βάζω το κοινωνικό κομμάτι. Θυμάμαι τον εαυτό μου προτού μπω στη βιομηχανία, να έχει πολύ διαφορετική άποψη για όσους έκαναν τέτοιες ταινίες ή σεξ με πολλούς συντρόφους. Συμμετέχοντας σε αυτές τις ταινίες, απομυθοποίησα πολλά πράγματα».
Κάτι που ήθελα πάντα να ρωτήσω μια πορνοστάρ είναι κατά πόσο αλλάζει η συμπεριφορά του κοινωνικού κύκλου της, όταν γίνεται γνωστό πως κάνει τέτοιες ταινίες: «Ας πούμε ότι μια νέα κοπέλα που μπαίνει στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να έχει συμφιλιωθεί με την ιδέα πως θα της μιλήσουν πολύ άσχημα, κυρίως άτομα από το οικείο περιβάλλον της. Θα χάσει ό,τι έχει και δεν έχει από γνωστούς και φίλους, επειδή η ελληνική κοινωνία δεν είναι ακόμη έτοιμη να το δεχτεί όλο αυτό. Προσωπικά, είδα τεράστια διαφορά σε συμπεριφορά γνωστών και φίλων. Μου μιλάνε άνθρωποι που δεν περίμενα ότι θα μου μιλήσουν ξανά και μου γύρισαν την πλάτη άτομα που θεωρούσα πολύ δικά μου. Χωρίς να αλλάξω χαρακτήρα - απλώς άλλαξα επάγγελμα».
Το καστ πέρασε το απόγευμα γυρίζοντας τις σκηνές που ονομάζουν «γέφυρες». Αυτές, αποτελούν ουσιαστικά το σενάριο της ταινίας. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με την ιστορία, για να μην κάνω spoiler, όμως αυτό που μου είπαν χαρακτηριστικά όλοι τους είναι πως το «θέατρο» είναι πιο δύσκολο από το σεξ. Έπειτα από ένα μικρό διάλειμμα, ήρθε η ώρα για την τελευταία σκηνή της ημέρας, στην οποία συμμετείχαν ένας νεαρός και μια κοπέλα - και οι δύο πρωτάρηδες. Πάντως, ο πρωταγωνιστής, παρότι νέος στο επάγγελμα, δεν είχε μεγάλο πρόβλημα να ολοκληρώσει τη σκηνή του.
Έπειτα από περίπου δέκα ώρες, λοιπόν, ξεκινήσαμε να μαζεύουμε τα πράγματά μας. Με χαρά ανακάλυψα πως μιλάμε για μια ομάδα ανθρώπων που έχουν απόλυτο σεβασμό για το διαφορετικό και τα θέλω του καθενός, όντας απελευθερωμένοι και οι ίδιοι από ταμπού και λοιπές προκαταλήψεις. Κάναμε μια πολύ όμορφη κουβέντα σχετικά με το σεξ, την απελευθέρωση, τον ρατσισμό και το bullying. Στην τελική, όπως μου είπε και η Ίνα, ενώ μας αποχαιρετούσε, «Εμείς μια δουλειά κάνουμε, δεν πειράζουμε κανέναν».
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από τα γυρίσματα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου