Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 02, 2018

Όλοι Ξεχνάμε Ότι Η Πρωτοβάθμια Περίθαλψη Με Το Κόλπο Του Οικογενειακού Γιατρού Τελείωσε.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ξεχνάμε ότι η συμμετοχή στα φάρμακα από 10 έγινε 25 και σιωπηρά 60%+ . 
Τώρα το νέο κόλπο με τους οπτικούς. Οπότε τι θα κάνεις, θα αναγκαστείς να πληρώσεις από την τσέπη σου. Όσο για τους οπτικούς. Δηλαδή μόνο αυτοί φταίνε; Δηλαδή πηγαίναμε με συνταγή για γυαλιά οράσεως και αυτοί
με το ζόρι μας δίνανε ηλίου. Αντί για φτηνού σκελετούς μας υποχρεώνανε να πάρουμε Gucci; Και τέλος αφού είμαστε τόσο έξυπνοι γιατί δεν αγοράζουμε από ιντερνετ που είναι τόσο φτηνά. Όσο για το ότι κερδίζουν δηλαδή τι πρέπει να κάνουν ; Να χάσουν για να είμαστε εμείς ευχαριστημένοι. Κανείς όμως δεν βλέπει την μεγάλη εικόνα: Διαίρει και βασίλευε. Νέοι εναντίων ηλικιωμένων, ασφαλισμένοι εναντίον Γιατρών, φαρμακοποιών και τώρα οπτικών και οι εκάστοτε κυβερνώντες να κοκορεύονται ότι κάνουν οικονομία

Aναγνωστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου