
Ξεχνάμε ότι η συμμετοχή στα φάρμακα από 10 έγινε 25 και σιωπηρά 60%+ .
Τώρα το νέο κόλπο με τους οπτικούς. Οπότε τι θα κάνεις, θα αναγκαστείς να πληρώσεις από την τσέπη σου. Όσο για τους οπτικούς. Δηλαδή μόνο αυτοί φταίνε; Δηλαδή πηγαίναμε με συνταγή για γυαλιά οράσεως και αυτοί
με το ζόρι μας δίνανε ηλίου. Αντί για φτηνού σκελετούς μας υποχρεώνανε να πάρουμε Gucci; Και τέλος αφού είμαστε τόσο έξυπνοι γιατί δεν αγοράζουμε από ιντερνετ που είναι τόσο φτηνά. Όσο για το ότι κερδίζουν δηλαδή τι πρέπει να κάνουν ; Να χάσουν για να είμαστε εμείς ευχαριστημένοι. Κανείς όμως δεν βλέπει την μεγάλη εικόνα: Διαίρει και βασίλευε. Νέοι εναντίων ηλικιωμένων, ασφαλισμένοι εναντίον Γιατρών, φαρμακοποιών και τώρα οπτικών και οι εκάστοτε κυβερνώντες να κοκορεύονται ότι κάνουν οικονομία
Aναγνωστης
με το ζόρι μας δίνανε ηλίου. Αντί για φτηνού σκελετούς μας υποχρεώνανε να πάρουμε Gucci; Και τέλος αφού είμαστε τόσο έξυπνοι γιατί δεν αγοράζουμε από ιντερνετ που είναι τόσο φτηνά. Όσο για το ότι κερδίζουν δηλαδή τι πρέπει να κάνουν ; Να χάσουν για να είμαστε εμείς ευχαριστημένοι. Κανείς όμως δεν βλέπει την μεγάλη εικόνα: Διαίρει και βασίλευε. Νέοι εναντίων ηλικιωμένων, ασφαλισμένοι εναντίον Γιατρών, φαρμακοποιών και τώρα οπτικών και οι εκάστοτε κυβερνώντες να κοκορεύονται ότι κάνουν οικονομία
Aναγνωστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου