Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 27, 2019

Η Μήδεια οι μάγισσες της Θεσσαλίας και η ωραία Ελένη

Γράφει η Ειρήνη-Αντωνέλλα Κομνηνού

Στην αρχαιοελληνική θρησκεία συναντάμε δεισιδαιμονία καi τελετες μαυρης μαγεiας .

Σε ολες τις θρησκευτικές εκφάνσεις υπηρχε ενα πέπλο τρομερών μαγικών πρακτικών, που συνοδευοταν απο
πρωτογονισμό καi ενίοτε κανιβαλισμό.

Μελετώντας την αρχαιοελληνική θρησκεία είναι εύκολο να διαπιστώσεις τα άπειρα εωσφορικα της στοιχεία.

Η μαύρη μαγια, η μαντική, η αγυρτεία και τα αχαλiνωτα σεξουαλικά όργια αποτελουσαν καθημερινότητα, για τους ιερεiς και ειδικά για της ιερειες.


Η μαγεiα είχε τεράστια έκταση στους κόλπους της αρχαιοελληνικής θρησκείας, ώστε είχε οριστεί ως προστάτιδά της, η θεά της νύχτας η Εκάτη - Άρτεμις.

Στήν σημερινή εποχή δεν είναι τυχαία η επιδίωξη των παγανιστών να εορτάζουν την πανσέληνο σε συγκριμένες ημέρες του χρόνου.

Η Eλληνική "μυθολογία" είναι γεμάτη από μάγισσες και τελετουργίες.

Πανιχυρες γυναiκες οπως η Μήδεια, η Κίρκη, η Αριάδνη, η Πασιφάη, η Διοτίμα, η Οινόη, η ωραiα Ελένη ποροκαλούσαν δέος, τρόμο και σεβασμό.

Διαβόητη μάγισσα υπήρξε η Αγαμήδη, η θυγατέρα του Αυγεία (Ομ.Ιλ.Λ΄739-741).

Η ωραία Ελένη, γνώριζε την τέχνη της μαγείας και έριχνε τα μαγικά της φάρμακα στα ποτηρια των καλεσμένων της με σκοπο την σεξουαλικη μαγεια (Θ.Η.Ε.,τομ.8,στ.445).

ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΕΞ ΜΑΓΕΙΑ. Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ...

www.agiosxaralampos.gr/satanismos-kai-magia/

Το μεγαλύτερο κεντρο μαύρης μαγεία, ήταν η Θεσσαλία, καi οι γυναίκες της Θεσσαλίας ήταν οι πιο ονομαστές μαγισσες της αρχαιότητας.

Ανδρες ιερείς και άλλοι συνέρρεαν στις περιβόητες μάγισσες της Θεσσαλίας για την εκμάθηση της μαγείας.

Ο Σουηδός καθηγητης Μ. Νilsson, αναφερει ενδεικτικά :
"Oι μαγικές τελετουργίες του παρελθόντος πέρασαν στη λατρεία των θεών και έγιναν ιερές τελετές» (M. Nilsson, Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας, σελiδα 109, Αθήνα 1977)".

Επiσης ο καθηγητής M. Nilsson αναφέρει οτι γινόταν μαγική τελετουργία με διακόρευση παρθένου κοπέλας, σε διαφορες περιοχες (M.Nilsson μνημ.έργο,σελ.273).

Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν μάγισσες οι οποίες γνώριζαν την ανατολική βοτανική παράδοση, είχαν θεραπευτικές ιδιότητες και υπερφυσικές δυνάμεις.

Οι Μάγοι ήταν μία εκ των έξι φυλών των Μήδων. Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμασαν μαγεία τις πρακτικές που ακολουθούσαν και την ενασχόλησή τους με τις απόκρυφες τέχνες.

Ο πατέρας της ιστορiας ο Ηρόδοτος τους αναφέρει ως ειδικούς σε θρησκευτικά θέματα και ικανούς να εξευμενίζουν τους θυελλώδεις ανέμους με γητέματα.

Οι γυναίκες του Θεσσαλικού κάμπου ήταν οι πιο περίφημες μάγισσες που με τις γητείες τους κυριαρχούσαν στον έρωτα, "σήκωναν" τους νεκρούς, ενω "κατέβαζαν" ακόμη και το Φεγγάρι.

Η παράδοση αυτή φτάνει μέχρι και τις ημέρες μας.

Οι μάγισσες της Θεσσαλίας, προστατευόμενες της Εκάτης, και κυρίως οι φαρμακίδες της Υπάτης, έφτασαν στο απόγειο της δόξας τους εκείνη την εποχή.

Την δύναμη τους όφειλαν εν μέρη στην άριστη γνώση των φυτών της Οίτης και ιδιαίτερα των τοξικών-φαρμακευτικών, που, ανάλογα με τη χρήση, γίνονταν φάρμακα ή φαρμάκια.

Από εκεί προήλθε και η ονομασία τους φαρμακίδες.
Κατα τον 2ο και 3ο μ.Χ. αιώνα η Υπάτη αποτελούσε πλέον ένα από τα σημαντικότερα κέντρα μαγείας και γοητείας διαθέτοντας περίφημες σχολές μαγισσών.

ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ

Στον παγανισμό η αμαρτία και η κάθε ηθική εκτροπή προερχοταν απο την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη.

Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν "θεότητες" - προστάτες των ανθρωπίνων παθών, όπως της εκδίκησης, του μίσους, του φόνου, της απάτης, του ψεύδους, της κλοπής, της ατιμίας, της πορνείας, της μοιχείας, της αχαλίνωτης ερωτικής λαγνείας, των σεξουαλικών οργίων, της μέθης, κλπ.

Στην αρχαία Ελλάδα, όλοι οι «θεοί» αντιπροσώπευαν τα βρωμρερά ανθρώπινα πάθη.

Όμως οταν εισήχθη στην Ελλάδα τον 8ο π.Χ. αιώνα ο φρυγικός "θεός" των οργίων ο Σαβάζιος, μέσω της Θράκης, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσος ή Βάκχος, συμπεριέλαβε την προστασία όλων των ανθρωπίνων παθών στiς αρμοδιότητες του.

Ολους εκείνους τους αιωνες η βία άγγιξε τα όρια της γενοκτονίας, που άσκησαν οι φiλοι του Διονύσου προκειμένου να επιβάλουν την λατρεία του στην Ελληνική επικράτεια.

Μεταξύ άλλων το ακραίο μυστικιστικό κίνημα του Ορφισμού προήλθε μέσα από την Διονυσιακή λατρεία η οποiα βύθισε την Ελλάδα σε απερίγραπτη κατάσταση δεισιδαιμονίας παρακμής και σήψης.

Ο βασικός χαρακτήρας και το πιο σημαντικό στοιχείο του νέου "θεού" ήταν τα τρομερα όργια, το χυδαίο σεξ, οι πάσης φύσεως ηθικές παρεκτροπές, η παθολογική έκσταση μέχρι του σημείου της ωμοφαγίας ζωντανών ζώων ή και ανθρώπων !!!

Το διονυσιακό πνεύμα επιβλήθηκε και εκτόπισε το Ελληνικό πνεύμα, δηλαδή το μέτρο και τη νηφαλιότητα.

Δεν είναι τυχαίο ότι η Διονυσιακή λατρεία επιβλήθηκε από απολυταρχικά καθεστώτα, όπως εκείνο των Πεισιστρατιδών τον 6ο π.Χ. αιώνα στην Αθήνα, ως κοινωνική "ηθική" των απαiδευτων λαϊκών μαζών στην ηδονή, τις ηθικές ελευθεριότητες και την μέθη, προκειμένου να μην διαμαρτύρονται για την πολιτική καταπίεση.

Τρομερη γενοκτονία προξενησαν για αιώνες στην Ελλάδα οι λατρεις του φρυγικου δαίμονα Σαβαζιου, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσος και υιοθετήθηκε ως γιος του Δία !!!

Η οργιαστική Διονυσιακή λατρεια, αναμειχτηκε με
άλλα τοπικά εωσφορικά στοιχεια, οπου δημιουργήθηκε ο ορφισμός, μια νεα θρησκεiα, η οποια άρχισε να εξαπλώνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο αιώνα π. Χ.

Οι φανατικοi λάτρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπάλης, διέδιδαν την νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα.

ΟΙ ΜΑΙΝΑΔΕΣ

Φυσικά πάνω από ολα να μην ξεχναμε την περίπτωση των μαινάδων, τις εκστασιασμένες πορνες του μέθυσου δαιμονικού Διόνυσου, οι οποίες έτρεχαν τις νύχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα άτυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους άνδρες που τύχαινε να συναντήσουν.

Μεταξυ αλλων αναφέρεται ότι κατασπάραξαν και έφαγαν τον Ορφέα.

Επίσης οι λάτρεις του Διονύσου ήταν υποχρεωμένοι να παίρνουν μέρος στα εμετικά "ιερά όργια".

Εκει διέπρατταν ανείπωτες ηθικές αθλιότητες, κατά τις αισχρές διονυσιακές εορτές .

Η κάθε γυναίκα, έγγαμη ή μη, ήταν υποχρεωμένη στο όνομα του "θεού", να ανεχτεί τις διεστραμμένες σεξουαλικές ορέξεις του κάθε εωσφοριστη του δωδεκαθέου. (1)

Οι βιασμοί των γυναικών και η άσκηση κάθε είδους βίας κατά την διάρκεια των εορτών όχι μόνο δεν θεωρούνταν έγκλημα, αλλά τρόπος λατρείας του μέθυσου "θεου".

Η "ιερή" πορνεία επίσης ήταν λατρευτική απαίτηση των δαιμονων.

Χιλιάδες δυστυχες νεες Ελληνιδες κλείνονταν, χωρίς τη θέλησή τους, στους δαιμονικούς ναούς της Αφροδίτης και "ιερουργούσαν" τη δαιμονικη θεά με το σώμα τους, επιφεροντας τεράστια κέρδη στους ιερείς μαστροπους της θεάς.

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΟΡΓΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΙΣ ΒΑΚΧΕΣ

Σοδομισμοi, στοματiκα (ανδρικο-γυναικειο), ταυτόχρονο σεξ με 3 άνδρες, οργια, κατάποση και πολλά άλλα εδιναν δυναμη στις μαυρες μαγισσες να πραγματοποιούν οτι επiθυμουν και παράλληλα να δοξασουν τους "θεους" τους.

Βρωμικο και παρά φύση σεξ με αχαλινωτο παθος τελουσαν οι μαύρες μαγισσες καi oi μαiναδες.


ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΝΤΛΟΥΣΑΝ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ
ΚΑΝΟΥΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ
ΤΕΛΕΤΗ.


Η Μήδεια ήταν ανιψιά της Κίρκης και απόγονος της Εκάτης. Γνώριζε τις αρχαίες γυναικείες παραδόσεις των βοτάνων και της μαγείας από την Κολχίδα της Μικράς Ασίας, όπου μεγάλωσε.
Ηταν ιέρεια της Άρτεμης στην Κολχίδα, το οποίο είχε ιδρύσει η Εκάτη.


Η ιέρειαΜ ήδεια τελούσε τους φόνους των ξένων, όπως το είχε ορίσει η Εκάτη και όπως το έκαμνε η ιέρεια Ιφιγένεια στον ναό της Άρτεμης στην Ταυρίδα.
Όταν συνάντησε τον Ιάσονα, τον ερωτεύτηκε και χρησιμοποίησε τις μαγικές της ιδιότητες για να τον βοηθήσει να αποκτήσει το χρυσόμαλλο δέρας.
Όταν ήρθε στην Ελλάδα τις μετέφερε στην περιοχή της Θεσσαλίας
Η Μήδεια ξεπέρασε οποιαδήποτε άλλη μάγισσα σε δυνάμεις.


Ο Πελίας ζήτησε από τον Ιάσονα να επιτελέσει έναν άθλο.


Αυτος ηταν να του φέρει το χρυσόμαλλο δέρας που βρισκόταν στη χώρα των Κόλχων, κρεμασμένο σε μια βαλανιδιά στο άλσος του Άρη και φρουρούμενο από εναν δράκο.

Η κορη του βασιεως των Κόλχων η Μήδεια ερωτεύτηκε τον Ιάσονα. Για αυτο, τον βοήθησε.

Του έδωσε μια αλοιφή που είχε φτιάξει από το προμήθειο, βότανο που είχε φυτρώσει από το αίμα της πληγής του Προμηθέα.

Με αυτό ο Ιάσονας άλειψε το σώμα του και επικάλυψε τα όπλα του και παρέμεινε προστατευμένος για εικοσιτέσσερις ώρες. Τόσο διαρκούσε η δύναμη της αλοιφής. Πριν από αυτό ο Ιάσονας έπρεπε να επικαλεστεί τη θεά Εκάτη.


Προμήθειο και προσευχή τον προφύλαξαν από τις πύρινες ανάσες και τα χάλκινα πόδια των ταύρων.

Η μαγισσα Μήδεια αποκάλυψε στον Ιάσονα ότι, καθώς θα έσπερνε τα δόντια του δράκου, θα φύτρωναν αμεσως οπλισμένοι πολεμιστές, που θα επεδίωκαν να τον σκοτώσουν, όπως είχε συμβεί και με τον Κάδμο στην Αρεία πηγή.

Ο Ιασωνας θα έπρεπε να κάνει ό,τι και ο Κάδμος: να ρίξει μια πέτρα ανάμεσα στους πολεμιστές που «έσπειρε», οπότε αυτοί θα αλληλοσκοτώνονταν θεωρώντας ότι κάποιος από τους ίδιους την έριξε

Με τις συμβουλές της Μήδειας ο Ιάσονας κατάφερε να ζέψει τους ταύρους χωρίς να καεί από τις φλόγες τους, και να γλυτώσει από την επιθετική μανία των «Σπαρτών» της Κολχίδας.

Ο Ιάσονας έπρεπε να πάρει το δέρας μόνος του, κάτι που δεν θα κατόρθωνε χωρίς τις ιδιαίτερες ικανότητες της Μήδειας που με τα μάγια της αποκοίμισε τον ακοίμητο δράκο που το φυλούσε.

Ο Αιήτης κατεδίωξε το ζευγάρι με πλοίο, αλλά η Μήδεια έσφαξε τον αδελφό της, από την ίδια ή από άλλη μητέρα, Άψυρτο, τον κομμάτιασε και πετούσε ένα-ένα τα κομμάτια στη θάλασσα, οπότε ο Αιήτης έχασε πολύ χρόνο για να περισυλλέξει τα κομμάτια του γιου του και οι Αργοναύτες διέφυγαν.

Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο (Ηρ. Ι2) ο Αιήτης μάζεψε τα κομμάτια του γιου του στον Φαση ποταμό, τον σημερινό ποταμό Ριόνι, στο έσχατο νοτιοανατολικό άκρο του Εύξεινου Πόντου, που θεωρούνταν όριο ανάμεσα σε Ασία και Ευρώπη.

Στις όχθες του ποταμού Άλυ, στην Παφλαγονία, η Μήδεια θυσιάζει στην Εκάτη.

Στην Κρήτη η Μηδεια κατεστρεψε με ξόρκια και με το μαγικό της βλέμμα τον γίγαντα Τάλο, του έστειλε απατηλά οράματα και τον έκανε να σχίσει την φλέβα του αστραγάλου του, κέντρο της ζωής του, πάνω σε βράχο.

Κατά μια άλλη εκδοχή του είπε πως αν του τραβήξει έξω το καρφί που συγκρατούσε το αίμα της φλέβας θα γινόταν αθάνατος.


Για αυτό επέτυχαν οι Αργοναύτες να αποβιβαστούν και να διανυκτερεύσουν με ασφάλεια στο νησι.

Εκεινη ειχε κάνει το φίλτρο της νεότητας για τον πεθερό της Αίσωνα. Νύχτα μεσάνυχτα ξεκίνησε «περιβεβλημένη απολελυμένην αισθητά και κόμηνπερικεχυμένην εις τους ώμους».

Αυτά μας αναφερει ο Οβίδιος. οτι είπε στην νύχτα η μάγισσα Μήδεια: «Νύχτα συ που κρύβεις όλα τα μυστήρια και σεις δαίμονεςτων δασών και της νύ­χτας, ελάτε να με βοηθήσετε, έχω ανά­γκη από το φίλτρο εκείνο πουξανανιώ­νει τη ζωή των θνητών και διώχνει μακριά τα γηρατειά». Ζητάει τη συνδρομή των δαιμόνων η μάγισσα, γιατί και κείνοι είναι «νυκτηπλανή» πλάσματα. Για τη διαβόητη αυτή μάγισσα θα πούμε πολ­λά παρακάτω. Νέστορες της μαγείας εί­ναισυνήθως γυναίκες, οι άντρες πιο πο­λύ ασχολούνται με τη Μαντεία.

ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΕΤΡΕΜΑΝ ΤΗΝ ΜΗΔΕΙΑ

Οι Ελληνες Θεσσαλοί οταν ειδαν την Μηδεια ­κατάλαβαν, ότι ηταν μαγισσα.

Εί­δαν την δυνατότητα που είχε να κάνει τις γυναίκες να μη γεννούν παιδιά, ότι μπορού­σε με τα μαγικά της να θανατώνει αν­θρώπους και από μακρινές α­ποστάσεις, με όπλο τα μάγια της «και γαρ βλέμμα και αναπνοήν αυτής δεχόμε­νους τήκεσθαι και νοσείν».

Φορούσε μαύ­ρα τiς νύχτες για να μαζεύει φαρμακερά βότανα και όταν ξερίζωνε το φοβερότε­ρο βότανο το λεγόμενο προμηθείο τα χώματα εσείονταν.

Την είδαν δει να σφάζει αρνιά για να τους πιει μια σταλα μόνο αιμα.

Έκανε τα πάντα να την υπακούουν, ακόμα και σε κείνα τα τρο­μερά κοράκια που έφερναν αιωνόβια γρουσουζιά, γρουσουζιά εκατόν χρόνων σε όποιον τολμούσε να τα αντικρύσει και κείνα τα πειθαρχούσε.

Να περασουμε να δούμε με τι τρόπο πήγαινε τις νύχτες στα Οιταία όρη να μαζεύει μαγικά βότανα.

Εκεί φύτρωνε και ο ελλέβορος που έκανε χρήση ο μυθικός ημίθεος Η­ρακλής. Aυτο εiναι το θανατηφόρο βότανο, υγρό που ράντισε η γυναίκα του Ηρα­κλή τον χιτώνα του Ηρακλη.

Αλλά ας δούμε τώρα πως έφτιαξε το μαγικό φίλτρο της νεότητας και ξανάνι­ωσε τον πεθερό της Αίσωνα. Η Μηδεια δεν αφήσε την συνταγή και ούτε ποιους δαίμονες είχε συνεργάτες ξέρου­με,. Για αυτο δεν μπορει να πάει καμιά σύγχρονη μάγισσα να τους αναζητήσει, μήπως και λυθεί αυτό το άλυτο ανθρώπινο αίτημα.


Ο πατέρας του Ιάσωνα ο Αίσωνας έμαθε με τι μαγικό τρόπο έκανε τον Ιάσωνα να νικήσει και να πάρει το μυθικό χρυσόμαλλο δέρας, κσι σκέφθηκε πονηρά, ότι αυτή που ξέρει τόσα πολλά σίγουρα θα ξέρει καποιο μαγικό να τον κάνει κι αυτόν πάλι νέο και παλληκάρι και της το πρότεινε.

Η φοβερή μάγισσα που όλα τα γνωριζε, δεν του έφερε αντίρρηση και δεν άργη­σε να τον κανει ξανα νεο.

Τα στοιχεια μας τα δινει ο Πόπλιος Οβίδιος Νάσων (Publius Ovidius Naso, 20 Μαρτίου 43 π.Χ. – 17) .

Ήταν νύχτα πανσέληνος η Μήδεια βγαίνει απότο παλάτι της, «παρεβεβλημένη - απολελυμένη εσθήτα, γυμνήν του πόδας, γυμνήν την κόμην περικεχυμένην εις του ώμους»

Η μαγισσα χάνεται μέσα στην νύχτα και φθάνει στην όχθη του ποτα­μού Άναυρου. Σκύβει τρεις φορές και βρέχει το κεφάλι της με νερό του ποτα­μού, ύστερα γονατίζει και σηκώνει τα χέ­ρια προς τον ουρανό και παρακαλεί τη νύχτα που δένει και λύνει τα μάγια κι ακούγεται η φωνή της «νύχτα συ που κρύ­βεις όλα τα μυστήρια καιδίνεις στους μάλλον τα δυνατά σου βότανα και σεις δαί­μονες των δασών και της νύχτας,ελάτε να με βοηθήσετε, έχω ανάγκη από το φίλτρο εκείνο που ξανανιώνει τη ζωή των θνητών και διώχνει μακριά τα γηρα­τειά».

Μετα πηγε στις «Οιταίες χώρες» και εκεί εννιά ολάκερες μέρες μαζεύει βοτάνια μαγικα από τις όχθες του Αριδανού, του Σπερχειού, του Πηνειού, του Ενιπέα, από λίμνες, από βουνά και κάμπους.



Σφάζει ύστερα μαύρο πρόβατο και το αίμα του τοβάζει σε χάλκινο δοχείο, ρί­χνει μέσα και άλλα μαγικά πολλά, ως και άμμο από ωκεανό, πήρε και σπλάχνα λύκου τ’ ανακάτεψε με τα βοτάνια και έκαμε το μαγικό φίλτρο της νεότητας και μ’ αυτό έγινε νέος ο Αίσωνας, αφού του είχε κό­ψει πρώτα το λαιμό καιύστερα έχυσε στις αρτηρίες υγρό από το μαγικό φίλ­τρο και αμέσως ζωντάνεψε ένας νέος και ωραίος Αίσωνας.

Ομως ο επιρρεπής στις γυναικες Αίσωνας, θαμπωμένος από την ομορφιά της Μάγισσας Μή­δειας, δεν άργησε να της επιτεθεί με ά­σεμνους τρόπους και ανεπίτρεπτους σκοπούς.

Οι Αρρωστες επιθυμiες του θα ειχαν γινει πραξη αν δεν παρενέβαιναν οι παρευρισκόμενοι. Με αυτον τον τροπο Αν γλύτωσε από τη ντροπή του Αίσωνα, η Μήδεια μια τρομερή μάγισσα μια αλύγιστη ψυχή, ωραιότατη στην μορφή, μελαχρινή με κλειστά φρύδια σμιχτά, μια γυναίκα από κείνες που μπορούν να κάνουν ότι δε βά­ζει ο νους ανθρώπου.

Η ωραiα Ελενη ασκουσε σεξουαλικη μαγεια οπως χιλιαδες αλλες μαγισσες εκεινων των αιωνων.


Σοδομισμοi, στοματiκα (ανδρικο-γυναικειο, ταυτοχρονο σεξ με 3 ανδρες, οργια και πολλα αλλα εδιναν δυναμη στις μαυρες μαγισσες να πραγματοποιουν οτι επiθυμουν, και παραλληλα να δοξασουν τους "θεους" τους.

Βρωμικο και παρα φυση σεξ με αχαλινωτο παθος τελουσαν οι μαυρες μαγισσες.

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΡΩΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΗΡΩΑΣ
ΘΗΣΕΑΣ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΟΥ ΕΑΝ
ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΩΣ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ
ΕΛΕΝΗ.

Η Ελένη απήχθη σε νεαρή ηλικία από τον Θησέα και τον Πειρίθοο (βασιλέα των Λαπιθών). Συγκεκριμένα ο Θησέας και ο Πειρίθοος όταν είχαν επισκεφθεί την Σπάρτη είδαν την Ελένη να χορεύει στον ναό της Αρτέμιδας. Θαμπωμένοι από την ομορφιά της, την απήγαγαν παρά την θέλησή της και την μετέφεραν στην Αθήνα όπου συμφώνησαν να ορίσουν κλήρο βάσει του οποίου όποιος κέρδιζε θα παντρευόταν την Ελένη και κατόπιν ο νικητής θα βοηθούσε τον ηττημένο να βρει άλλη σύζυγο.


Ο Θησέας κέρδισε τον κλήρο, αλλά φοβήθηκε να παντρευτεί επίσημα την Ελένη λόγω του νεαρού της ηλικίας της.


Κατόπιν έκρυψε την Ελένη μαζί με την μητέρα του μέχρι να ερχόταν σε ηλικία γάμου.

Οι Διόσκουροι οι αδελφοί της Ελένης εκστράτευσαν εναντίον των απαγωγέων ελευθέρωσαν την αδελφή τους και κατέστρεψαν τις Αφίδνες και ολοκληρη την Αττικη, όπου την είχε κρύψει ο Θησέας.

Στην συνεχεια οi Διόσκουροι εβαλαν ως βασιλεα της Αττικης τον Μενεσθέα.

Η Ελένη επέστρεψε στην Σπάρτη, πλην όμως ήταν ήδη έγκυος από τον Θησέα.


Το παιδί που γέννησε το ονόμασε Ιφιγένεια και το παρέδωσε στην αδελφή της Κλυταιμνήστρα η οποία ήταν παντρεμένη με τον Αγαμέμνονα, προκειμένου να το μεγαλώσει σαν δικό της.

Είναι σημαντικό να αναφέρω οτι οι Κάστωρ και Πολυδεύκης εκστράτευσαν στὴν Ἀττικὴ την οποία ισοπέδωσαν, σε σε αντίθεση με την Τροία στην οποία, δεν πήγαν να πολεμήσουν .

Οι αστειες δικαιολογιες του Ομηρου για να καλυψει τους διοσκουρους γιατι δεν πηγαν στην Τροια, σε συνδυασμο με το μενος τους εναντιον του Θησεα αλλα και ολων των Ελληνων της Αττικης ειναι μια ακομη δικαiωση του Πλατωνα, του Ηροδοτου, του Ισοκρατους αλλα και ολων των αρχαιων Ελληνων σοφων σχετικα με την προελευση και τον ρολο του Δωδεκαθεου απο την Αιγυπτο στην Ελλαδα. (1)

Ειναι γνωστη πλεον στους περισσοτερους η καταγωγη των Τρωων, οπως επισης οτι η Τροiα κατακτηθηκε 2 φορες. Η μια ηταν απο τους Ηρακλειδεις (Δωριεις) και η δευτερη απο τους αχαιους (Πλατων_Νομοι).

Αυτο το επιβεβαιωνουν και αλλοι αρχαιοι συγγραφεις.

Κλεiνοντας σας υπενθυμιζω την διδαχή των αρχαίων
φιλοσόφων.

Να ζούνε οι Έλληνες με ειρήνη και να λύνουν τις διαφορές τους μεσω των φιλοσοφικών διαλόγων.

*Η Ειρήνη-Αντωνέλλα 
Κομνηνού ειναι γυμνάστρια-Personal Trainer καi απόφοιτη της Παιδαγωγικής Ακαδημίας.
  
   




ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ-ΘΗΣΕΑΣ.

Αἴθραν δὲ τὴν Θησέως μητέρα γενομένην αἰχμάλωτον ἀπαχθῆναι λέγουσιν εἰς Λακεδαίμονα, κἀκεῖθεν εἰς Τροίαν μετὰ Ἑλένης· καὶ μαρτυρεῖν Ὅμηρον, ἕπεσθαι τῇ Ἑλένῃ φάμενον·Αἴθρην Πιτθῆος θύγατρα Κλυμένην τε βοῶπιν.

ὃν ἐκ Δημοφῶντος Λαοδίκης κρύφα τεκούσης ἐν Ἰλίῳ συνεκθρέψαι τὴν Αἴθραν λέγουσιν. [34.2]ἴδιον δέ τινα καὶ παρηλλαγμένον ὅλως λόγον ὁ Ἴστρος ἐν τῇ τρισκαιδεκάτῃ τῶν Ἀττικῶν ἀναφέρει περὶ Αἴθρας, ὡς ἐνίων λεγόντων Ἀλέξανδρον μὲν τὸν Πάριν ἐν Θεσσαλίᾳ ὑπ᾽ Ἀχιλλέως καὶ Πατρόκλου μάχῃ κρατηθῆναι παρὰ τὸν Σπερχειόν, Ἕκτορα δὲ τὴν Τροιζηνίων πόλιν λαβόντα διαρπάσαι καὶ τὴν Αἴθραν ἀπάγειν ἐκεῖ καταλειφθεῖσαν. ἀλλὰ τοῦτο μὲν ἔχει πολλὴν ἀλογίαν.




ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ. 


ΕΙΡΗΝΗ-ΑΝΤΩΝΕΛΛΑ 

ΚΟΜΝΗΝΟΥ-ΑΡΘΡΑ

ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΜΝΗΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου