Καιρό τώρα, υποστηρίζεται πως υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που υποδηλώνουν ότι όχι μόνο η μεγάλη Σφίγγα, αλλά και η Μεγάλη Πυραμίδα της Αιγύπτου, είναι κατά πολύ παλαιότερες από ό, τι σήμερα βεβαιώνεται.
Έχει υποστηριχτεί επίσης, ότι ειδικότερα για την λεγόμενη Πυραμίδα του Χέοπα, έχει κατασκευαστεί με τρόπο εντελώς άγνωστο στην σύγχρονη μηχανική οικοδόμησης. Γι’ αυτό άλλωστε πολλοί χτίζουν θεωρίες για εξωγήινους τεχνίτες ή ότι χρησιμοποιήθηκαν μέσα εντελώς προηγμένης τεχνολογίας που ξεπερνούν την σύγχρονη, από ανθρώπους ενός παλαιότερου κύκλου ζωής.
Όμως, δεν είναι μόνο κατασκευαστικό το πρόβλημα της δομής. Υπάρχουν εκατοντάδες ερωτήματα που υποστηρίζουν τις θεωρίες αυτές. Για παράδειγμα: γιατί δεν υπάρχουν σκάλες ενσωματωμένες πουθενά; Άραγε είναι μία ένδειξη ότι δεν προορίζονταν για ανθρώπους ή ότι δεν χτίστηκαν από αυτούς;
Αν χτίστηκαν από ανθρώπους γιατί δεν υπάρχει κάπου καταγεραμένο το γεγονός; Στην πραγματικότητα λέγεται ότι υπάρχει ένα αντικείμενο το οποίο πολλοί ακαδημαϊκοί αμφισβητούν. Μάλιστα, ο Zechariah Sitchen το είχε θέσει στα «πρέπει να δείτε». Αλλά, επειδή πολλοί αμφισβητούν τις μελέτες του Ζαχαρία Σίτσιν ως προς τις πινακίδες των Σουμερίων και των Ανουνάκι, θα δούμε στην συνέχεια πως πολλοί παλαιότεροι από αυτόν πανεπιστημιακοί είχαν παρόμοια άποψη.
Πρόκειται για μία πέτρινη επιγραφή που είναι γνωστή ως «Απογραφή Stela», την οποία μας άφησε ως κληρονομιά ο βασιλιάς Khufu (Χούφου ή Χέοψ). Δεν υποστηρίζει μόνο το μεγαλύτερο μέρος των υποψιών μας σχετικά με το οροπέδιο, αλλά είναι μια γραπτή περιγραφή των δραστηριοτήτων των αιγυπτιακών πολιτισμών πάνω στο οροπέδιο, συμπεριλαμβανομένου του τι συνέβη με τη σφίγγα ή ακριβέστερα με τον Άνουβις.
Ο Σίτσιν έγραψε στο βιβλίο του «Ταξίδια στο μυθικό παρελθόν» ότι το Stela είναι μία αδιάψευστη απόδειξη του ίδιου του Khufu ότι δεν έχτισε αυτός τη Μεγάλη Πυραμίδα -όπως μας λένε- και ότι η Πυραμίδα και η Σφίγγα ήταν ήδη εκεί πριν την βασιλεία του.
Δυστυχώς, η «Απογραφή Stela» είναι ένα αμφιλεγόμενο αντικείμενο. Ανακαλύφθηκε σε ένα μικρό ναό αφιερωμένο στη θεά Ίσιδα από τον Auguste Mariette, Γάλλο αρχαιολόγο και αιγυπτιολόγο, το 1858.
Η επιγραφή αναφερόταν επίσης στην Ίσιδα ως την «Κυρία της Πυραμίδας», υποδηλώνοντας ευθέως ότι ο Χέοπας δεν είχε καμία σχέση με αυτήν. Αναφέρει επίσης πώς ο Χούφου περπάτησε επάνω στη Σφίγγα, που ήταν ήδη θαμμένη στην άμμο.
Το αρχικό μέγεθος της πέτρινης επιγραφής είναι άγνωστο, καθώς ήταν ήδη κατεστραμμένη, όταν βρέθηκε΄. Ωστόσο είναι κατασκευασμένη από γυαλισμένο γρανίτη και διακοσμημένη.
Πολλοί αμφισβήτησαν την αυθεντικότητά της αλλά «δεν αμφισβητήθηκαν όλοι οι Αιγυπολόγοι των αρχών του 20ού αιώνα», γράφει ο Sitchin.
Ο James H. Breasted συμπεριελάμβανε τον κατάλογο των αποθεμάτων Stela στη λίστα των αντικειμένων της Τέταρτης Δυναστείας. Πίστευε ότι είναι πιθανόν αληθινή επειδή, όπως είπε, «έφερε όλα τα σημάδια της αυθεντικότητας».
Επίσης, ο Γάλλος Αιγυπολόγος Gaston Maspero στο βιβλίο του «Η Αυγή του Πολιτισμού» δήλωσε σχετικά με το Stela ότι ακόμη και «αν ήταν από μεταγενέστερη εποχή, πρόκειται για ένα αντίγραφο ενός παλαιότερου αυθεντικού τεχνουργήματος και έτσι αποτελεί ένα πραγματικό αρχείο της ζωής και των πράξεων του Χέοπα».
Ο Auguste Mariette, ο άνθρωπος που ανακάλυψε την λεγόμενη «Απογραφή Stela», αν και παραδέχτηκε ότι η χρονολόγηση της είναι αμφισβητήσιμη, όμως τα όσα γράφονται σε αυτήν πρέπει να θεωρηθούν ως ιστορικά.
Τέλος, σε ότι αφορά την Σφίγγα, το κείμενο δηλώνει ότι ένας κεραυνός έπληξε κάποτε το κεφάλι της, καταστρέφοντας ένα μεγάλο τμήμα του. Ο Χέοπας, στη συνέχεια μετασχημάτισε το κεφάλι σε αυτό που βλέπουμε σήμερα.
Ύστερα από όλο αυτό υπάρχουν αρκετοί ισχυρισμοί βάση διαφόρων σχετικών μελετών, ότι η αυθεντική μορφή της Σφίγγας ήταν στην πραγματικότητα ο Άνουβις, με κεφαλή τσακαλιού ή σκύλου, ιερού ζώου του Άνουβι. Πάνω σε αυτό και σε συνδυασμό με το γεγονός οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δώσει στη μητρόπολη της λατρείας του το όνομα Κυνόπολις, σκέφτηκαν να υποθέσουν ότι θα μπορούσε να συνδέεται με τον Σκύλο ή αλλιώς «Κύνα», τον Σείριο που έτσι κι αλλιώς η αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν σε μεγάλη υπόληψη.
Σπύρος Μακρής
Έχει υποστηριχτεί επίσης, ότι ειδικότερα για την λεγόμενη Πυραμίδα του Χέοπα, έχει κατασκευαστεί με τρόπο εντελώς άγνωστο στην σύγχρονη μηχανική οικοδόμησης. Γι’ αυτό άλλωστε πολλοί χτίζουν θεωρίες για εξωγήινους τεχνίτες ή ότι χρησιμοποιήθηκαν μέσα εντελώς προηγμένης τεχνολογίας που ξεπερνούν την σύγχρονη, από ανθρώπους ενός παλαιότερου κύκλου ζωής.
Όμως, δεν είναι μόνο κατασκευαστικό το πρόβλημα της δομής. Υπάρχουν εκατοντάδες ερωτήματα που υποστηρίζουν τις θεωρίες αυτές. Για παράδειγμα: γιατί δεν υπάρχουν σκάλες ενσωματωμένες πουθενά; Άραγε είναι μία ένδειξη ότι δεν προορίζονταν για ανθρώπους ή ότι δεν χτίστηκαν από αυτούς;
Αν χτίστηκαν από ανθρώπους γιατί δεν υπάρχει κάπου καταγεραμένο το γεγονός; Στην πραγματικότητα λέγεται ότι υπάρχει ένα αντικείμενο το οποίο πολλοί ακαδημαϊκοί αμφισβητούν. Μάλιστα, ο Zechariah Sitchen το είχε θέσει στα «πρέπει να δείτε». Αλλά, επειδή πολλοί αμφισβητούν τις μελέτες του Ζαχαρία Σίτσιν ως προς τις πινακίδες των Σουμερίων και των Ανουνάκι, θα δούμε στην συνέχεια πως πολλοί παλαιότεροι από αυτόν πανεπιστημιακοί είχαν παρόμοια άποψη.
Πρόκειται για μία πέτρινη επιγραφή που είναι γνωστή ως «Απογραφή Stela», την οποία μας άφησε ως κληρονομιά ο βασιλιάς Khufu (Χούφου ή Χέοψ). Δεν υποστηρίζει μόνο το μεγαλύτερο μέρος των υποψιών μας σχετικά με το οροπέδιο, αλλά είναι μια γραπτή περιγραφή των δραστηριοτήτων των αιγυπτιακών πολιτισμών πάνω στο οροπέδιο, συμπεριλαμβανομένου του τι συνέβη με τη σφίγγα ή ακριβέστερα με τον Άνουβις.
Ο Σίτσιν έγραψε στο βιβλίο του «Ταξίδια στο μυθικό παρελθόν» ότι το Stela είναι μία αδιάψευστη απόδειξη του ίδιου του Khufu ότι δεν έχτισε αυτός τη Μεγάλη Πυραμίδα -όπως μας λένε- και ότι η Πυραμίδα και η Σφίγγα ήταν ήδη εκεί πριν την βασιλεία του.
Δυστυχώς, η «Απογραφή Stela» είναι ένα αμφιλεγόμενο αντικείμενο. Ανακαλύφθηκε σε ένα μικρό ναό αφιερωμένο στη θεά Ίσιδα από τον Auguste Mariette, Γάλλο αρχαιολόγο και αιγυπτιολόγο, το 1858.
Η επιγραφή αναφερόταν επίσης στην Ίσιδα ως την «Κυρία της Πυραμίδας», υποδηλώνοντας ευθέως ότι ο Χέοπας δεν είχε καμία σχέση με αυτήν. Αναφέρει επίσης πώς ο Χούφου περπάτησε επάνω στη Σφίγγα, που ήταν ήδη θαμμένη στην άμμο.
Το αρχικό μέγεθος της πέτρινης επιγραφής είναι άγνωστο, καθώς ήταν ήδη κατεστραμμένη, όταν βρέθηκε΄. Ωστόσο είναι κατασκευασμένη από γυαλισμένο γρανίτη και διακοσμημένη.
Πολλοί αμφισβήτησαν την αυθεντικότητά της αλλά «δεν αμφισβητήθηκαν όλοι οι Αιγυπολόγοι των αρχών του 20ού αιώνα», γράφει ο Sitchin.
Ο James H. Breasted συμπεριελάμβανε τον κατάλογο των αποθεμάτων Stela στη λίστα των αντικειμένων της Τέταρτης Δυναστείας. Πίστευε ότι είναι πιθανόν αληθινή επειδή, όπως είπε, «έφερε όλα τα σημάδια της αυθεντικότητας».
Επίσης, ο Γάλλος Αιγυπολόγος Gaston Maspero στο βιβλίο του «Η Αυγή του Πολιτισμού» δήλωσε σχετικά με το Stela ότι ακόμη και «αν ήταν από μεταγενέστερη εποχή, πρόκειται για ένα αντίγραφο ενός παλαιότερου αυθεντικού τεχνουργήματος και έτσι αποτελεί ένα πραγματικό αρχείο της ζωής και των πράξεων του Χέοπα».
Ο Auguste Mariette, ο άνθρωπος που ανακάλυψε την λεγόμενη «Απογραφή Stela», αν και παραδέχτηκε ότι η χρονολόγηση της είναι αμφισβητήσιμη, όμως τα όσα γράφονται σε αυτήν πρέπει να θεωρηθούν ως ιστορικά.
Τέλος, σε ότι αφορά την Σφίγγα, το κείμενο δηλώνει ότι ένας κεραυνός έπληξε κάποτε το κεφάλι της, καταστρέφοντας ένα μεγάλο τμήμα του. Ο Χέοπας, στη συνέχεια μετασχημάτισε το κεφάλι σε αυτό που βλέπουμε σήμερα.
Σπύρος Μακρής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου